Elevator pitch/speach

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právě jste vysvětlili, že pořízení nejnovějšího softwaru prostřednictvím OVS je skvělý způsob, jak optimalizovat IT a vytvářet hodnotu, a chcete.
Advertisements

Normalizace Řada analytiků se mylně domnívá, že pro každý objekt existuje jedno jediné univerzálně použitelné nejlepší řešení bez ohledu na řešený problém.
Financování vzniku a rozvoje Start-up prostřednictvím Business Angels Petr Mandelík.
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Lu..po.Therm Obchodní zastupce. Co je prací OZ Je kontaktní osobou pro firmy ve svém regionu – umí poradit, vyškolit na pokládku, vše vysvětlit, zákazníka.
Přehlídka nejlepších podnikatelských záměrů. Druh a předmět činnosti Průzkum trhu a marketingový plán Obchodní strategie Finanční plán Přehlídka nejlepších.
Seminář v rámci soutěže MUP Praha o nejlepší studentský podnikatelský nápad pro studenty středních škol více informací na: Osobní business.
Jak se žilo na konci 18. století obyčejným lidem?
Nedostatek času pro nás už neexistuje. Každý člověk má jenom tolik minut, hodin a dní kolik jich využije.
Ideologie strany Lenka Brotánková, předsedkyně klubu Praha 20.
VY_42_INOVACE_396_MĚŘÍTKA MAP A PLÁNKŮ
Stát versus trh Tereza Urbanová. Teorie komparace TRH teorie STÁT teorie TRH Skutečné fungování STÁT Skutečné fungování.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Vítám Vás na další hodině firemních financí. Pokud jste v průběhu našich cvičení došly k některým otázkám, které je nutné objasnit – neváhejte a vneste.
1 Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Mýma očima New York City a W.D.C
EKONOMIKA PODNIKATELSKÝ ZÁMĚR Ing. Hana Kročová
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Vaše budoucnost s FM GROUP
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Zásady správné prezentace
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
Volba mezi současnou a budoucí spotřebou
Motivační dopis přikládá se k životopisu cílem je zaujmout budoucího
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Specifický typ osobnosti
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Trocha poezie (Láska)……….(přátelství)..
Elevator Pitch Prezentace a současně odevzdání v písemné podobě bude probíhat ve dnech které jste si zvolili závazně.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Podnikatelský plán Specifikace podnikatelského plánu. Účel a funkce.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Trenérka koní Trenérka koní Ahoj, já se jmenuji Karolína Slavíková a dnes vám poradím jak se starat o koně a jak dělat všecko ostatní… …jen přijďte a.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Jak přečíst každou místnosti a být networKING. Co je BforB? Kdo jsem já?
Ekonomie 1 Magistři Třetí přednáška Produkce v čase
Struktura podnikatelského plánu
Kapitálový trh Ekonomika podniku 2. ročník Kapitálový trh - zaměřuje se na umístění kapitálu ve finanční podobě - má dlouhodobou povahu, tzn. investice.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Komerční banka – partner pro Vaše podnikání. | Na aktuální rostoucí chuť inovovat a rozvíjet podnikání reaguje banka nabídkou produktů a služeb, které.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Dobrý den, děti, jsem skřítek Lesánek. Zde bydlím. Starám se o lesní zvířata a mám velkou radost, když se jim dobře daří. Ale často jsem smutný. To když.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Projekty MARSL.
Název společnosti Obchodní plán.
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Talent marketingových komunikací
PREZENTACE Liberecký podnikatelský inkubátor
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Motivační dopis Většinou se přikládá k životopisu
Název společnosti Obchodní plán.
* Měřítko plánu, mapy Matematika – 7. ročník *
Prezentace obchodního plánu
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Transkript prezentace:

Elevator pitch/speach

Elevator Pitch/speach – minutová prezentace ve výtahu co je moje myšlenka, jak jsem s tou myšlenkou daleko, jaké trhy existují pro uplatnění mé myšlenky, jaké výhody na těchto trzích mám, jaké výhody mám oproti konkurenci, jak hodlám získat peníze, kolik budu potřebovat celkem, kolik z toho budu potřebovat financovat externě a co za to nabízím investorovi, kdo je součástí mého týmu, jaký je potenciální zisk pro investora. Doslova znamená výtahový prodej. Proč se tak jmenuje a co to znamená? Dejme tomu, že máte dobrý nápad na vytvoření nové firmy či rozvoj existující myšlenky, ale schází vám kapitál. Jedete výtahem a vedle vás zcela náhodou stojí podnikatel, o kterém víte, že je mohovitý, je investorem, a zároveň víte, že příští minutu vám neuteče, protože je s vámi ve výtahu. V USA doporučují, aby každý začínající podnikatel měl ve své hlavě právě „výtahovou prezentaci“, v délce maximálně jedné minuty. Ponechejme stranou argument, že výtah do 85. patra v New Yorku pojede déle než výtah do třetího patra na naší fakultě. Pointou této myšlenky je, že skutečně nikdy nevíte, kdy a koho potkáte. Proto je užitečné mít stručnou, jasnou, srozumitelnou a zapamatovatelnou prezentaci, kterou lze použít rychle a kdekoli – třeba ve výtahu, na koupališti nebo na nějaké společenské akci. Vždy si pamatujte, že výtahová prezentace nemá nahradit podnikatelský plán, ale pouze zaujmout potenciálního investora, se kterým jste se setkal nahodile, tak, aby vám umožnila další schůzku a plnou prezentaci s diskusí. Váš styl komunikace bude nesmírně důležitý, protože nemáte možnost poopravit první mylný dojem. Proto se musíte naučit (před zrcadlem či před známými nanečisto), jak znít nadšeně a zároveň věrohodně. Rovněž vaše dýchání bude důležité, protože nejspíš budete nervózní, a tak zkouška nanečisto by měla omezit ty nejtrapnější chvíle, kdy vám skutečně dojde dech a vy zrudnete.

Doslova znamená výtahový prodej. Proč se tak jmenuje a co to znamená Doslova znamená výtahový prodej. Proč se tak jmenuje a co to znamená? Dejme tomu, že máte dobrý nápad na vytvoření nové firmy či rozvoj existující myšlenky, ale schází vám kapitál. Jedete výtahem a vedle vás zcela náhodou stojí podnikatel, o kterém víte, že je mohovitý, je investorem, a zároveň víte, že příští minutu vám neuteče, protože je s vámi ve výtahu. V USA doporučují, aby každý začínající podnikatel měl ve své hlavě právě „výtahovou prezentaci“, v délce maximálně jedné minuty. Ponechejme stranou argument, že výtah do 85. patra v New Yorku pojede déle než výtah do třetího patra na naší fakultě. Pointou této myšlenky je, že skutečně nikdy nevíte, kdy a koho potkáte. Proto je užitečné mít stručnou, jasnou, srozumitelnou a zapamatovatelnou prezentaci, kterou lze použít rychle a kdekoli – třeba ve výtahu, na koupališti nebo na nějaké společenské akci. Vždy si pamatujte, že výtahová prezentace nemá nahradit podnikatelský plán, ale pouze zaujmout potenciálního investora, se kterým jste se setkal nahodile, tak, aby vám umožnila další schůzku a plnou prezentaci s diskusí. Váš styl komunikace bude nesmírně důležitý, protože nemáte možnost poopravit první mylný dojem.