ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ STRATEGIE TRH KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Heslo/motto Datum
Advertisements

Hodnotový management Teorie rozhodování
Strategická podnikatelská jednotka Strategic Business Unit - SBU
Systémové pojetí manažerské práce
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
OPERATIVNÍ CONTROLLING PERMANENTNÍ ZAJIŠTĚNÍ likvidity rentability tržní hodnoty firmy.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
LIDSKÉ ZDROJE A KVALITA Národní konference kvality ve veřejné správě Simeona Zikmundová Brno
RVŠ a financování výzkumu, vývoje a inovací 17. září 2009 Karolinum RVŠ pokládá za neproduktivní další diskusi k tématu VaVaI bez navýšení finančních prostředků.
Strategické plánování cílem strategického plánování je vytvářet a přetvářet obchody a výrobky firmy, tak aby jejich kombinace zabezpečovala uspokojivé.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Výběr trhu pro export, strategický marketing
Podniková ekonomika Personální činnost.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Marketingové prostředí
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Ochrana průmyslového vlastnictví jako jeden z nástrojů zkvalitnění inovačního procesu Pavel Švejda ÚPV, Praha, 1. června.
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Podnikatelský plán struktura plánu.
P4 Analýza portfolia/ strategické plánování
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Lenka Zahradníčková
Důvody vstupu na zahraniční trhy
STRATEGIE ZMĚNY 1. Model diagnózy podniku 2. Strategie změny 3. Procesně orientovaný přístup.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Management - Organizování
Management - Organizování
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Tržní prostředí.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Vítejte na marketingu ve veřejném sektoru
II.PŘ Strategie podniku a růst hodnoty podniku 1.Strategie českých podniků v EU 2. Světové trendy podnikových strategií 3. Strategické podmínky konkurenceschopnosti.
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Strategické marketingové plánování
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
5. PROJEKCE MODERNÍCH ORGANIZAČNÍCH A ŘÍDÍCÍCH PODNIKOVÝCH STRUKTUR Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Struktura podnikatelského plánu
Vybrané manažerské nástroje
Ing. Jitka Nesnídalová, Ph.D. SVŠES, s.r.o. Praha
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Model struktury strategického managementu
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Strategie.
Podklady pro zpracování semestrální práce
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Ekonomika malých a středních podniků
Marketingový systém řízení
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Plánování a rozhodování v podniku
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketingové strategie
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU
Transkript prezentace:

ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ STRATEGIE TRH KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY KONTROLA STRATEGIE PRŮNIK VÍCE KRITERÍÍ UCELENÉ SCHÉMA DOSAŽENÍ CÍLŮ KVALITNÍ ŘÍZENÍ TRH SEGMENTACE POSITIONING (UMÍSTĚNÍ) TARGETING (ZACÍLENÍ)

ROZHODOVÁNÍ SOUČASNÁ SITUACE KONTROLA ROZHODOVÁNÍ MÍRA VÝNOSŮ VNĚJŠÍ VLIVY KONTROLA DOSAŽENÍ CÍLŮ KONTROLA ANALÝZY DOPORUČENÍ ZKUŠENOSTI (THINKING, FEELING) ROZHODOVÁNÍ IGOR ANSOFF – PROSTŘEDÍ JAKO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ FAKTOR MICHAEL PORTER - KONKURENČNÍ VÝHODA HAMEL & PRAHALAD – KLÍČOVÉ KOMPETENCE

IGOR ANSSOF 1918-2002 DIFERENČNÍ ANALÝZA POROZHLÉDNI SE KDE JSI PODÍVEJ SE KAM CHCEŠ DOJÍT IDENTIFIKUJ ÚKOLY, KTERÉ TĚ TAM DOVEDOU NÁSTROJ - ANSOFFOVA MATICE

ANSOFFOVA MATICE Současný produkt Nový produkt Současný trh   Současný produkt Nový produkt Současný trh 1. Pronikání na trh (zvyšování kvality) 3. Rozvoj výrobku ( technické riziko) Nový trh 2. Rozvoj trhu (komerční rizko) 4. Diverzifikace (kom. i tech. riziko)

JEDNOTLIVÉ STRATEGIE 1. PRONIKÁNÍ NA TRH S.V N.V S.T N.T 1. 2. 4. 3. MINIMÁLNÍ RIZIKO TŘEBA ZNÁT TRH, PRODUKT INTENZITY PRODEJE, KOKURENCE 2.ROZVOJ TRHU PRŮMĚRNÉ RIZIKO SPECIFICKÝ PRODUKT SEGMENTACE, SUBSTITUCE 3.ROZVOJ VÝROBKU PRŮMĚRNÉ RIZIKO SPECIFIČTÍ ZÁKAZNÍCI VLASTNÍ VÝVOJ, LICENCE

JEDNOTLIVÉ STRATEGIE 4. DIVERSIFIKACE S.V N.V S.T N.T 1. 2. 4. 3. NEJVĚTŠÍ RIZIKO („SUICIDE CELL“) TŘEBA ROZVÍJET TRH I PRODUKT MOŽNOSTÍ JE NĚKOLIK MOŽNOSTI DIV. HORIZONTÁLNÍ VERTIKÁLNÍ SOUSTŘEDĚNÁ

ALTERNATIVA VÍCE PROPRACOVANÁ MATICE 9 STRATEGIÍ MODIFIKOVANÝ VÝROBEK ROZŠÍŘENÝ TRH

ZÁVĚR DĚKUJI ZA POZORNOST ZDROJE www.kmo.zcu.cz www.answers.com www.strategyvectormodel.com quercus.kin.tul.cz www.mvcr.cz