Schůzka projektového týmu Postdoc I. 6. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Obecné informace MŠMT schválilo 1. MZ zcela bez připomínek Únor 2013 – celouniverzitní seminář – prezentace postdoků o výzkumné činnosti za přítomnosti mentora Postdok – akademik x neakademik
Ukončení roku 2012 Provést kontrolu nákladů uplatněných přímých nákladů za 7-12/2012 Odúčtovat nezpůsobilé výdaje ze zakázek projektu Provést kontrolu nepřímých nákladů Dorovnání nákladů v činnosti 1595 (rozdíl mezi úroky z účtu a bankovními poplatky) Přeúčtovat nepřímé náklady na zakázku projektu ve výši odpovídající podílu na přímých nákladech Časové rozlišení nevyčerpané dotace HV na zakázkách se musí k rovnat nule
Předávání podkladů za období roku 2012 Termín: do 15. ledna 2013 Přílohy 9 soupisky (rozpis mzdových výdajů, rozpis cestovních náhrad, soupiska účetních dokladů) - elektronicky v Excelu / podepsaný originál. Mzdové sestavy za období 7-12/2012, které budou předány v MZ na MŠMT (MZ520, MZ520b, MZ520c, PE110) – podepsaný originál Výkazy práce za jednotlivé zaměstnance – originál Změny pracovněprávních dokumentů – dodatky ke smlouvě (prodloužení smlouvy, …)
Předávání podkladů za období roku 2012 Výsledovku s pohyby za období 7-12/2012 podepsanou odpovědnou osobou Součet přímých nákladů na zakázce projektu (zakázka projektu, bez podzakázky 000, činnost 1195) Součet převedených nepřímých nákladů na zakázku projektu (zakázka projektu, podzakázka 000, činnost 1195) Součet nákladů a výnosů v činnosti 1595 Aktualizovaný rozpočet – změny za rok 2012 Žádost o refundaci
Způsobilé náklady roku 2012 Během prosince až ledna je nutné provést kontrolu Výši uplatněných nákladů Výše uplatněných mzdových nákladů (s ohledem harmonogram zpracování mezd v prosinci 2012) Soulad nákladů uvedených v účetnictví a v soupiskách pro uplatnění nákladů v projektu. Případné rozdíly v nákladech roku 2012 je nutné opravit a přeúčtovat do účetního období prosinec
Refundace nákladů z projektového účtu na BÚ MU V říjnu jsme po dohodě s EO RMU přeposlali na běžný účet platbu v podobě nepřímých nákladů ve výši 4 mil. Kč, jako prozatímní refundaci z projektového účtu na běžný účet MU Žádost o refundaci přímých nákladů za prosinec prozatím nepředkládejte. Refundace přímých nákladů provedeme v roce 2013 – za období roku 2012 (po ukončení všech oprav a přeúčtování nezpůsobilé části dovolené za rok 2012). V průběhu prosince budeme refundovat nepřímé náklady ve výši podílu z první zálohové platby
Termín příští schůzky: od 9:00 v malé zasedací místnosti RMU
Děkujeme za pozornost
10