Objednejte si nejlepší rok svého života! www.networkdxn.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Naučil jsem se....
Advertisements

Příběh ZKUŠENÉHO ???? podnikatele
Prezentace pro klienty Svět se hroutí! Ustojím to?
Využití ICT technologií pro posílení ekonomické a finanční gramotnosti
1. cvičení úrokování.
Můj životopis aneb Proč do mně všichi stále kopou?
Finanční matematika.
… do Česka přišel crowdfunding. Co je a co není Hithit? Hithit není charita. Tu děláme pro dobrý pocit, na Hithitu nakupujeme a tím podporujeme.
Jak na to, aniž bychom se zničili
Hospodaření domácnosti Rodinný rozpočet
Zlepšování jakosti.
Ahoj všichni, jen vám chci říci, věřte či nevěřte, splnilo se mi přání, které jsem měl, a znám další lidi, kterým se to též splnilo, takže nic neztratíte.
Každé ráno začíná život....
V Bibli je napsán příběh, kdy Ježíš šel na horu se svými učedníky, aby jim vysvětlil některé velmi důležité věci. Toto je velmi volná parafráze toho,
Život.
Pojistné systémy 6. cvičení.
Nedostatek času pro nás důchodce by již neměl existovat. ČAS důchodců.
Nedostatek času pro nás už neexistuje. Každý člověk má jenom tolik minut, hodin a dní kolik jich využije.
OBCHODNÍ MAJETEK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zuzana Mikulová. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná.
Oceňování, vděčnost a zákon rozšíření a zákon rozšíření (Z knihy: Sanaya Roman Žít s radostí)
Konference PNEU & BUSINESS 2014 Ezop, rybáři a (naše) budoucnost …. Golf & Spa Resort Kunětická hora
Všichni jistě víte, že jsem měl nedávno zdravotní problémy. Můj lékař mi po řadě vyšetření teprve nedávno stanovil diagnózu: DPPVV.
Přesvědčujeme sami sebe, že život bude lepší, až se jednou provdáme a nebo oženíme, budeme mít děti atd. Pak jsme otrávení, že naše děti nejsou dost velké.
Mikroekonomie I Trh kapitálu a kapitálových statků
o hospodářské soběstačnosti a o samofinancování církve“
VY_62_INOVACE_1_2_03 Pokud není uvedeno jinak, autorem obrázk ů a text ů je Ing. Renata Hethová“. Finanční nezávislost.
Příklady (část 1.) Kolik budu mít v bance po 4 letech, jestliže dnes vložím 500 tis. Kč při roční úrokové míře 5 %? Kolik budu mít v bance jestliže bude.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Poslechněme píseň: Buď na mě hodná. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
Finanční plánování Základy ekonomiky a účetnictví – 9. ročník Autorem materiálu je Jitka Fialová, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace.
Jak vybírat školu a obor?. Víte, že? Víte, že… V Plzeňském kraji je téměř 60 středních škol Všechny důležité informace o oborech SŠ v Plzeňském kraji.
VY_32_INOVACE_7A4 FINANČNÍ MATEMATIKA RODINNÝ ROZPOČET.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
VY_62_INOVACE_1_2_01 „Pokud není uvedeno jinak, autorem obrázk ů a text ů je Ing. Renata Hethová.“ Finanční plánování.
Život.
Pojem a význam řízení Cash Flow ve firmě
Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková 2014
1 Změna – naše příležitost k úspěchu Obsah: 1.Úvod 2.Srdce změny – změna chování lidí 3.Osm kroků procesu změny podle Kottera 4.Závěr 5.Otázky k zamyšlení.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 1.
Tento program je vytvořen nezávislými spolupracovníky projektu OpenEconomy za účelem maximalizace příjmů jednotlivých uživatelů, kteří se rozhodli k účasti.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov.
OSOBNÍ A RODINNÝ ROZPOČET Praktické cvičení. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
Hospodářský výsledek firmy Stanovení zisku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Karel Zíka. Dostupné z Metodického portálu.
Časová hodnota peněz Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Marcela Zahrádková NÁZEV:VY_62_INOVACE_01B_03_Majetek a závazky domácnosti TEMA:Finanční.
KOUČOVACÍ PŘÍSTUP Mgr. Jana Kazíková Mgr. Andrea Baumannová.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 4 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: březen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Budoucnost a peníze Můj aktuální vztah k penězům hodnotím.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Konference projektu NOE Zmocnění a uvolnění vedoucích Seminář 1: Prostředí a výzvy Seminář 2: Tři duchovní hodnoty zdravého vedoucího Seminář 3: Kde získám.
Co dělat když ztratíte práci… ?. Ztráta zaměstnání….  Pro mnoho lidí je to nepříjemnou záležitostí.  Dokáže pořádně zacloumat životem a odráží se i.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
ASERTIVNÍ PRÁVA - MANIPULAČNÍ POVĚRY Ten, kdo se chce asertivně projevit, to má udělat slušně, ale důrazně. Má odolávat manipulacím, zbavit se úzkosti.
Začínáme finančně plánovat
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Šikanován/Obtěžován vedoucím
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
KDO VLÁDNE A JAK VLÁDNE? Lekce 4A.
ČÍM CHCI BÝT, AŽ VYROSTU? Václav Pfleger.
Čím bych chtěl být až, vyrostu?
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Naučil jsem se....
Můj životopis aneb Proč do mně všichi stále kopou?
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Můj životopis aneb Proč do mně všichi stále kopou?
Můj životopis aneb Proč do mně všichi stále kopou?
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková Únor 2013
Transkript prezentace:

Objednejte si nejlepší rok svého života!

Co udělat, aby můj život byl víc vzrušující? 1.KROK: „MÍT“ KROK: „BÝT“ KROK: „UDĚLAT“ NÁKLADY CELKEM (A) = NÁKLADY CELKEM (C) = NÁKLADY CELKEM (B) = „DOKÁZAT“ CÍLOVÝ MĚSÍČNÍ PŘÍJEM: A + B + C + (1,3 x měsíční náklady) = Mé sny pro následujících 12 měsíců: CMP____________

UDĚLAT DNES: UDĚLAT ZÍTRA: UDĚLAT POZÍTŘÍ:

Návod: 1. Co byste dělali, kdybyste byli „odsouzeni k úspěchu?“ Představte si, že jste desetkrát chytřejší než všichni ostatní. Uveďte nejvýše pět věcí, o nichž sníte. a)Věci, které chcete „MÍT“ (včetně, ale ne výlučně, materiálních potřeb (dům, auto, oblečení atd.). b)Věci které se naučíte – tj. věci vyjadřující, kým chcete „BÝT“ (skvělý kuchař/ka, hovořit plynně čínsky atd.). c)Věci, které chcete „UDĚLAT“ (podívat se do Thajska, jezdit na pštrosech apod.). Pokud se vám v některé kategorii nebude dařit určit, co vlastně chcete, což se stává většině lidí, zamyslete se co v příslušné kategorii nesnášíte nebo čeho se obáváte – a poznamenejte si to, co je toho pravým opakem. Ve svých úvahách se nijak neomezujte. Smyslem tohoto cvičení je dát prostor tomu, co v sobě potlačujeme. 2. Nic vás nenapadá? Zkuste se zamyslet nad těmito otázkami: a)Co byste dělali den za dnem, kdybyste měli na svém účtu 100 miliónů korun? b)Co by vás ze všeho nejvíce přimělo těšit se na okamžik, kdy se ráno probudíte do nového dne? Co by do vašeho života vneslo nejvíce vzrušení? S odpověďmi nespěchejte a pár minut o nich přemýšlejte. Pokud vás ani tak nic nenapadne poznamenejte si: - Jedno místo, kam byste se chtěli podívat. - Jendu věc, kterou byste chtěli udělat, než umřete. - Jednu věc, kterou byste chtěli dělat každý den. - Jednu věc, kterou byste chtěli dělat každý týden. - Jednu věc, kterou jste vždy chtěli umět.

3. Co udělám aby se „BÝT“ stalo skutečností? Převeďte každé „být“ na „dokázat“, abyste mohli adekvátně jednat. Určete si aktivitu typickou pro požadovaný stav, nebo úkol, který umožňuje tohoto stavu dosáhnout. Většina lidí snadněji určí čím by chtěli „být“, příslušný sloupec v našem cvičení je ale pouze dočasným útočištěm pro aktivity spadající do kategorie „ dokázat“. Uvedu dva příklady: Mít skvělou postavu >>> Chodit 3x týdně na 60 minut do posilovny. Být skvělým koučem a lídrem>>> Pomoci pěti lidem na vyšší manažerské pozice. 4. Které čtyři sny by váš život podstatně změnily? V rámci časového horizontu dvanácti měsíců určete a zřetelně označte (např. hvězdičkou) čtyři sny, o nichž se domníváte, že přinesou nejvíce vzrušení do vašeho života anebo jsou nejdůležitější. Vybírejte ze všech sloupců. 5. Určete náklady potřebné na dosažení těchto snů a spočítejte si cílový měsíční příjem (CMP). Pokud jsou tyto čtyři sny finančně zvládnutelné, na kolik by vás měsíčně přišla realizace každého z nich? (nájem, splátky, náklady na život v zahraničí, hypotéka atd.) Namísto o velkých, celkových sumách začněte přemýšlet o příjmech a výdajích z hlediska měsíčního cashflow – o korunách, které přicházejí na váš účet, a o těch, které vydáváte. Nakonec si spočítejte cílový měsíční příjem (CMP), který potřebujete, abyste mohli zrealizovat výsledky vašeho snění v čase. Jak na to? Nejdříve si spočítejte celkové náklady pro každou kategorii. (A,B,C) přičemž počítejte náklady spojené se čtyřmi zvolenými, nejdůležitějšími sny. V některých kolonkách vám může vyjít nula, což je v pořádku. Poté sečtěte vaše pravidelné měsíční výdaje a vynásobte je číslem 1,3 – po sečtení obou výsledků dostanete celkové náklady na realizaci čtyř snů, které jste si označili, zvýšené o 30%. Tato suma představuje bezpečnostní „polštář.“ nebo případné úspory. Toto výsledné číslo byste měli mít neustále na paměti.

6. Pro každý ze čtyř snů, které chcete během dvanácti měsíců zrealizovat, stanovte tři kroky – a první z nich učiňte hned teď. Vzdálená budoucnost se stává omluvou proto, abychom nic nedělali a oddalovali jednání na neurčito. Cílem tohoto cvičení proto není vymezit všechny jednotlivé kroky vedoucí k realizaci cíle od začátku do konce, ale přesně určit cíl a prostředky nutné pro jeho dosažení (CMP) a učinit první nezbytné a současně pro úspěch kritické kroky, jež nás přimějí zvednout zadek a začít něco dělat – jinak řečeno dají našemu snažení potřebnou dynamiku a hybný moment. Poté budeme potřebovat volný čas a vytvářet nezbytný CMP (Jak na to, je tématem celé DXN Akademie). Pro každý ze svých snů definujte přesně tři kroky, jež vás přiblíží k jeho uskutečnění. Stanovte si jednoduché, dobře definované aktivity, které realizujete dnes, zítra do 17h a pozítří opět do 17h. Až pro každý ze svých čtyř zvolených cílů určíte tyto kroky, zapište si je – a první z nich realizujte hned teď. Každá aktivita by měla být natolik jednoduchá, abyste jí zvládli během pěti minut. Pokud to nejde, nečekejte a jděte dál. Je-li půlnoc a nemůžete zavolat tomu, s kým potřebujete mluvit, udělejte něco jiného - pošlete mu a příslušný telefonní hovor zařaďte na první místo seznamu zítřejších úkolů. Jestliže budete potřebovat něco zjistit, kontaktujte osobu, která zná odpověď – neplýtvejte zbytečně časem tím, že budete hledat informace v knihách nebo na internetu. Analýza vás v takovém případě může paralyzovat. Prvním krokem, který doporučuji, je nalézt někoho, kdo už daný proces podstoupil. A zeptat se ho jak máte postupovat. Není na tom nic těžkého. K dalším možnostem, jak vše uvést do pohybu patří schůzka nebo telefonický rozhovor s prodejcem, instruktorem, učitelem… Taková schůzka je závazná a bylo by nepříjemné jí rušit. Využijte pocit viny ve svůj prospěch. Zítra znamená nikdy. První krok učiňte hned – nezáleží na tom jaký bude!