Manažerské dovednosti a vedení podniku Č

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

III. výroční kongres poskytovatelů sociálních služeb ČR
Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Faktory prosperity Tvrdé a měkké faktory.
Strategická podnikatelská jednotka Strategic Business Unit - SBU
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Efektivnost řídící práce
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
Strategické plánování cílem strategického plánování je vytvářet a přetvářet obchody a výrobky firmy, tak aby jejich kombinace zabezpečovala uspokojivé.
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
4. Motivace 4.1 motivační koncepce 4.2 ovlivňování 4.3 dokumentace
Management  Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti  Tento název může také označovat skupinu vedoucích.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_15.
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Lidé ve službách.
Příprava a realizace kroků k využití strukturálních fondů EU v období 2007 – 13 Jiří Čunek 1.místopředseda vlády a ministr pro místní rozvoj.
Jak řídit a vést lidi Březinová Ludmila
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
PALIATIVNÍ PŘÍSTUP V KC aneb „Pomoz mi nést můj úděl“ Semiramis o.s. / Laxus o. s. Richard Hanus, Eva Mifková.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_04_STYLY.
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Rizika technologického transferu v oblasti medicínských biotechnologií doc. RNDr. Evžen Amler, CSc. Oddělení tkáňového inženýrství Ústav experimentální.
ABC Professional, ředitel
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Personální plánování.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_12.
Řízení kariéry PhDr. Dana Bernardová, Ph.D.
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
MAnagement.
Management - Motivování
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C2 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Styly vedení.
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
Personální strategie mezinárodní firmy
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Time mng. a osobní efektivita Lektor: Mgr. Stanislav Loskot, MBA 12. června 2015.
Gabriela Šustková, Josef Havela, Petr Štěpáník Koučování ředitelů škol informace k pilotnímu projektu.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Management řízení organizací. složky řízení plánování plánování organizování organizování vedení lidí a motivace vedení lidí a motivace kontrola kontrola.
Strategie.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Jak na PR (absolutní základ)
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Management - Ovlivňování
Time management. Time management Time management řízení času soubor dovedností pro lepší využití svého času k dosažení produktivity.
Ing. Veronika Dostálková MBA
MOTIVACE Zora Syslová.
Motivace. Motivace Podstata motivace Motivace je dána potřebami člověka. Tyto potřeby má každý člověk jiné. O vymezení lidských potřeb se pokusil americký.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Management - Motivování
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Management Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti Tento název může také označovat skupinu vedoucích pracovníků.
Edukace jako pomoc ve stáří
Transkript prezentace:

Manažerské dovednosti a vedení podniku Č Manažerské dovednosti a vedení podniku Č. projektu: 13/018/1310b/563/000643 Seminář společnost Biologica pro manažery zemědělských a lesnických firem

Manažerský cyklus ANALÝZA KONTROLA PLÁNOVÁNÍ ŘÍZENÍ ORGANIZOVÁNÍ

Lidské zdroje – analýza podřízených „neumí, chce“ „umí, chce“ TRÉNUJ DELEGUJ Motivace ŘEKNI PODPORUJ „neumí, nechce“ „umí, nechce“ Zralost

Lidské zdroje – analýza podřízených Jak na něj Neumí, nechce Neumí, chce Styl ŘEKNI Styl TRÉNUJ Jasné srozumitelné instrukce Úkoly krok za krokem Častá kontrola Naučit… Jiná práce? Ptát se ho, dát mu prostor Udržet nadšení Důsledná kontrola Dát mu garanta Trénink, školení…

Lidské zdroje – analýza podřízených Jak na něj Umí, chce Umí, nechce Styl DELEGUJ Styl MOTIVUJ Náročné cíle Dát spoluzodpovědnost (garant,…) Chválit Kontrola jen namátkově Nepřetížit!!! Proč nechce??? Možná změna? Motivovat V krajním případě pohrozit

Osobní efektivita – cesta k řízení času Stanovování cílů: Specifický Měřitelný Akceptovaný Reálný Termínovaný S M A R T V A Z Zadávání úkolů podřízeným:

Lidské zdroje – motivace lidí Stimulace vs. motivace Stimuly: Působí zvenčí Mají krátkodobý efekt Jejich opakováním se efekt snižuje Motivační prvky: Působí zevnitř Efekt je dlouhodobý Při vhodném vedení není potřeba opakovat

Lidské zdroje – motivace lidí 9 driverů: Hmotná odměna Moc, vliv Smysl, význam Odbornost Kreativita Sounáležitost Autonomie Jistota Image, postavení Motivační mapa

Plánování jako základ sebeřízení Matice řízení času I III IV II NEDŮLEŽITÉ DŮLEŽITÉ NALÉHAVÉ NENALÉHAVÉ

Plánování jako základ sebeřízení Zloději času: Špatná osobní organizace Nedokončování úkolů Neschopnost říci NE Spěch, netrpělivost Nerozhodnost Snaha udělat mnoho najednou Absence plánů, cílů a priorit

Marketing v zemědělství Místní značky Elektronický marketing Public relation Inovativní budování kontaktů Inovativní nástroje pro prodej a distribuci komodit