NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: 600 150 585 NÁZEV: VY_32_INOVACE_426_Minulý čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cvičení 3: Přítomný čas prostý a přítomný čas průběhový
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_02_Sloveso „can“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM: 4.,
Sloveso BÝT – minulý čas
Číslo: VY_32_INOVACE_15_07 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_08 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_14 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Past simple.
Přítomný čas průběhový Present Continuous
Past simple & past continuous
PAST TENSES (9.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_425_Budoucí čas AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová ROČNÍK,
Minulý čas prostý Pravidelná slovesa.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Pracovní list Autor:Jiří Vondráček Cílová skupina: žáci 9.roč. Klíčové kompetence: výklad a pochopení gram. jevu Očekávané výstupy: Vyhledat specifické.
Sloveso „být“ v záporu a otázce, otázky Yes/No
Přítomný čas prostý (5.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Present continous- Přítomný čas průběhový Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Minulý čas průběhový / prostý (8.ročník)
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Minulý čas průběhový (kladné a záporné věty)
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_434_Předpřítomný čas (1) AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_432_Popis obrázku AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová ROČNÍK,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_45.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_43.
MINULÝ ČAS PROSTÝ PAST SIMPLE VY_32_INOVACE_ICT 185
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_422_Přítomný čas prostý 1 AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_433_Vyjadřování budoucnosti AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_04_Minulý čas pravidelných sloves AUTOR: Bc. Petra Baťová.
Minulý čas průběhový (8.ročník) Učebnice Project 3 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_431_Přítomný čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_06_Přítomný čas prostý AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Přítomný čas průběhový (5.ročník) Učebnice Project 1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_423_Přítomný čas prostý 2 AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Present continuous Anglický jazyk VY_32_INOVACE_368, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_09 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Present Continuous Tense Questions
Past Continuous – tvar a použití
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_07_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_15.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ Přítomný čas průběhový popisuje děj,
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_01_Aj7_73
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ (PRESENT CONTINUOUS)
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_15
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past continuous - negative Project 3
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
PRESENT CONTINUOS Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Přítomný čas průběhový (5.ročník) Učebnice Project 1
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ (PRESENT CONTINUOUS)
VY_32_INOVACE_228_Přítomný čas průb.
Past simple – minulý čas prostý
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
VY_32_INOVACE_Spo_I_15 Past continuous
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_426_Minulý čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová ROČNÍK, DATUM: 9., VZDĚL. OBOR, TÉMA: Anglický jazyk, Minulý čas průběhový ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4

ANOTACE  Materiál určen pro práci žáků na ZŠ pro 2.stupeň, 1. období v předmětu anglický jazyk  Vhodný pro práci na interaktivní tabuli  Výklad a procvičení časování sloves v minulém čase průběhovém, oznamovací věty kladné, záporné, věty tázací

PAST CONTINUOUS Minulý čas průběhový Vyjadřuje, že v určitém okamžiku v minulosti byl někdo uprostřed nějakého děje nebo situace. Př. Včera v deset hodin jsem se dívala na televizi.

KLADNÁ OZNAMOVACÍ VĚTA Přidáme WAS nebo WERE před významové sloveso s koncovkou –ING I was studying at school yesterday. You were studying too. Mary was working in the hospital. We were having a party at six last Saturday.

WAS/WERE je tvar slovesa TO BE I He She It was studying. living in Praha in eating breakfast at seven o’clock. We You They were

Pravopisné změny pro příčestí přítomné (sloveso s koncovkou –ING) nevyslovované –e odpadá: smilesmiling zdvojení koncové souhlásky (po jednoduché samohlásce) sitsitting slovesa končící na –ie lielying

Převeď sloveso do správného tvaru minulého času průběhového Yesterday at 8.30 p.m.... I a film on TV.(watch) My parents dinner.(have) The teacher on the PC. (work) Jane her homework. (do) My friends the Internet. (use) was watching were having was working was doing were using

ZÁPORNÁ VĚTA WAS NOT / WERE NOT (stažený tvar WASN’T / WEREN’T) a sloveso s koncovkou -ING. I wasn’t smoking before school. We weren’t watching TV after midnight. Tom wasn’t playing basketball yesterday. They weren’t helping in the garden.

Převeď věty do záporu. I was watching TV.I TV. Tom was having a bath.Tom a bath. You were reading.You They were singing.They She was crying.She wasn’t watching wasn’t having weren’t reading weren’t singing wasn’t crying

OTÁZKA a krátká odpověď Pomocné sloveso WAS / WERE dáme před podmět Were you dancing at the party? Yes, I was.No, I wasn’t. Were Jane and David helping them? Yes, they were.No, they weren ’t. Was Mark living in Brno in 2008? Yes, he was. No, he wasn’t.

Utvoř otázky z daných slov (sloveso vyčasuj v minulém čase průběhovém) you / do / what / yesterday evening Tom / listen to the radio / at 6 pm swim / your friends / in the lake / from 3 to the monkey / eat / its banana What were you doing yesterday evening? Was Tom listening to the radio at 6 pm? Were your friends swimming in the lake from 3 to 4? Was the monkey eating its banana?

DĚKUJI ZA POZORNOST. Použité obrázky: