Hodnocení výstupu v kurzu verbální složka: přiměřená hlasitost1 2 3 4 5 přiměřené tempo1 2 3 4 5 správné frázování1 2 3 4 5 dynamika řeči1 2 3 4 5 emocionalita.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Týmová práce TYMP1/ C4 Verbální a neverbální komunikace - 1 Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Advertisements

Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Komunikace Společenská kultura
Komunikace Aktivita č.1: Člověk a svět práce Prezentace č. 6
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
Umění prezentace.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Seminář pracovní parta Komunikace. To podstatné Jak jste hodnoceni pro následující výběr pracovníků – docházka (dochvilnost), plnění úkolů, aktivity,
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
KURZY PRO VYSOKOŠKOLSKÉ PEDAGOGY doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Hodnocení ústní prezentace Mgr. Petra Janečková šk. r. 2007/2008
Komunikace a její využití v řízení
Komunikace Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství
Komunikace a informace „Schopnost prezentace, představí sebe a oddíl“ Zásady kvalitní prezentace Jan-Iáček-Konečný , Vídeň.
Odborný styl PaedDr. Hana Vítová Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝU.
Prezentujeme výsledky projektu Výpočetní technika.
Prezentační dovednosti Úvod do studia – prezentace domácího úkolu Bronislava Wittnerová (insp. Dr. Tomoszek)
VY_32_INOVACE_PSYM25560ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Co je to komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Účinná prezentace doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
Poruchy v komunikaci Tereza Svobodníková.
Komunikace. Komunikace Komunikace je přenos nejrůznějších informačních obsahů v rámci komunikačních systémů Komunikace je přenos nejrůznějších informačních.
M K I malý komunikační instrumentář. Chápat a být pochopený -příčiny nedokonalé komunikace- Nedostatečné vzdělávání v komunikaci Nedostatečné umění vést.
Zdravotnický asistent, první ročník Komunikace Autor: Mgr. Lenka Březíková Vytvořeno: jaro 2012 SZŠ a VOŠZ Zlín ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha.
Prezentační dovednosti Michal Kindl. CÍL ŠKOLENÍ/PREZENTACE Seznámit se základními prezentačními dovednostmi, technikami a postupy používanými při tvorbě.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, , Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_KOMUNIKOVÁNÍ_P2.
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Neverbální komunikace
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
Technika mluveného projevu Přednáška: pondělí 16:40–18:15 (6 týdnů) Seminář: pátek (2 skupiny) Zápočet: aktivní práce v semináři.
Zásady efektivní komunikace
Jak prezentovat Dana Hlaváčková.
Pedagogická komunikace
E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
Řečnický styl PaedDr. Hana Vítová Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE TĚLESNÁ VÝCHOVA Cvičení na stanovištích Gymnázium Česká Lípa Vyučující: PhDr. Radek Častulík Expert: Mgr. Šárka Maleňáková.
Škola: Cyrilometodějské gymnázium a střední odborná škola pedagogická Brno Označení: CZ.1.07/1.5.00/ , VY_32_INOVACE_nov45 Autor Mgr. et Mgr. Jitka.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Umělecký styl On-line diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové Vyučující: Mgr. Lenka Krejsová.
KULTURA OSOBNÍHO PROJEVU Střední škola obchodně technická s. r. o. Mgr. Marta Fojtíková.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
KOMUNIKACE a JEDNÁNÍ II. 1)Slovní a mimoslovní prostředky 2)Typologie osobnosti – a komunikace.
AnotaceMetodický pokyn Prezentace obsahuje celkem 9 snímků. Po spuštění jsou na 2. snímku pokyny pro postup práce s prezentací. Do 3. snímku je vložen.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
Psychická struktura osobnosti Vytvořila Ing. Lenka Hřibová, Duben 2016.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Efektivní komunikace Budoucnost pro připravené
PROSTěsdělovací styl TEORIE.
Empatie Z řeckých slov en + pathos (v + cítění) je schopnost vcítit se do pocitů a myšlenek druhého.
Komunikace Mgr. Vladimír Velešík.
Projev a image prezentujícího
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE DĚJEPIS Úvod do tématu ŠOA Gymnázium Nové Strašecí
Komunikace. Komunikace – neverbální „řeč těla“ zrakový kontakt mimika gesta pohyby doteky oblečení.
Obsah, rozsah a kritéria hodnocení prezentace
vložení – obrázek – (vyhledat logo) – vložit
Pedagogická komunikace 8. lekce: Proxemika
Ekonomika – 4.A Úvodní hodina.
Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Komunikace.
PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
STYL PROJEVŮ MLUVENÝCH A PSANÝCH
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
SOCIÁLNÍ PSYCHOLOGIE Sociální komunikace.
Transkript prezentace:

Hodnocení výstupu v kurzu verbální složka: přiměřená hlasitost přiměřené tempo správné frázování dynamika řeči emocionalita řeči adekvátní slovník spisovná mluva

Hodnocení výstupu v kurzu neverbální složka: pohledy výraz obličeje gesta pohyby fyzický postoj dotyk přiblížení – vzdálení OBSAHOVÁ STRÁNKA PROJEVU: soulad obsahu a formy přiměřenost posluchačům

Hodnocení výstupu v kurzu Jaké je neverbální chování vyučující? (gesta, mimika, pohyb v prostoru, modulace hlasu, hlasitost projevu) Jakým způsobem se vyučující vyjadřuje? (plynulost, odbornost jazyka, spisovnost, srozumitelnost a jasnost výkladu a pokynů pro studenty, vynechávání informací/opakování téhož) Jakým způsobem vede výklad? (obtížnost látky, výběr témat, způsob podání, volba metod práce) Jakým způsobem vyučující klade otázky? Jak reaguje na studentské repliky?

Seminární práce - sebereflexe Jaké je neverbální chování vyučující? (gesta, mimika, pohyb v prostoru, modulace hlasu, hlasitost projevu) Jakým způsobem se vyučující vyjadřuje? (plynulost, odbornost jazyka, spisovnost, srozumitelnost a jasnost výkladu a pokynů pro studenty, vynechávání informací/opakování téhož) Jakým způsobem vede výklad? (obtížnost látky, výběr témat, způsob podání, volba metod práce) Jakým způsobem vyučující klade otázky? Jak reaguje na studentské repliky?

Seminární práce - sebereflexe  Rozsah sebereflexe takový, aby pokryl stanovené otázky (minimálně 1 ns, maximálně 5 ns)  V rámci práce můžete čerpat také z hodnocení od vašich kolegů – s čím souhlasíte, s čím nikoli a proč  Dále uveďte 5 otázek VKPo a 5 otázek VKPu k danému tématu

FIAS - dobrovolné Učitel: Akceptuje žákovy pocity, projevuje sympatie konstruktivním způsobem. Chválí a povzbuzuje, žertuje, souhlasí s žákovým výkonem. Využívá, akceptuje, objasňuje a rozvíjí myšlenky žáků. Klade otázky, stimuluje žáky, nejde o řečnické otázky. Vykládá, sděluje, přednáší, uvádí své názory. Dává pokyny či příkazy. Kritizuje, uplatňuje svou autoritu, chce změnit žákovo nevhodné chování nebo činnost. Žák: Odpovídá učiteli, ale kontakt inicioval učitel. Žák sám začíná hovor, je aktivní a iniciativní v kontaktu s učitelem. Ticho nebo zmatek ve třídě (nezřetelná komunikace).