DOKUMENTY OD UJEP PřF ÚSTÍ NAD LABEM (dále jen PŘÍJEMCE PODPORY) Pro koordinátory partnerů/škol jsme připravili: Náplně práce Návrh smlouvy DPČ Pracovní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výkazy práce („timesheety“) na projektech OP VK
Advertisements

Projekt CzechEkoSystem (Ekosystém pro rizikový kapitál)
Kontrola podle čl. 16 Kontrolor podle čl. 16 Oddělení kontroly dotací.
1 1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
Výzkumné projekty MPO řešené v r na ZČU náležitosti účetních dokladů na ZČU u projektů se samostatným bankovním účtem.
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Projektový tým Svaz měst a obcí ČR Ostrava, 04. listopadu 2013.
MZDA.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Uznatelné výdaje v projektech podpořených ze strukturálních fondů EU v administraci NROS Vyúčtování globálních grantů.
Příloha č. 6: Údaje o podporovaných sociálních službách v Plzeňském kraji.
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Předmět: Účetnictví, Aplikace, Účetní software Téma: UCTO200X – program daňové evidence Mzdová evidence Výpočet mezd v měsíci, sestavení výplatní listiny.
Jak realizovat vzdělávací aktivity v projektu Přímá podpora.
Pavla Šimoňáková, Karolína Drozdová
SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE FINANČNÍ PODPORY z OP VK, OBLAST PODPORY 3.2
PŘÍLOHY MONITOTROVACÍ ZPRÁVY Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
„ Finanční zprávou pro Akci 3 krok za krokem “. Základní finanční pravidla programu  Pravidla dána Příručkou pro Akci 3 a Rozhodnutím o poskytnutí dotace.
I.3.1 Další odborné vzdělávání a informační činnost ÚZPI dne 18. října 2007.
Způsobilé výdaje poskytovatelů sociálních služeb pro Individuální projekt Pardubického kraje na sociální služby.
III.3.1 Vzdělávání a informace ÚZPI dne 18. října 2007.
Informace ze schůzky na MŠMT Postdoc I. + Postdoc II.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
1 Povinné přílohy přikládané k žádosti 1.Čestné prohlášení o bezdlužnosti 1.Čestné prohlášení o bezdlužnosti 2. Rozpočet akce 2. Rozpočet akce 3. Podklady.
Pokladní doklady Střední odborná škola Otrokovice
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 3. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Návrh znění pracovní smlouvy. Pracovní smlouva uzavřena v souladu s ustanovením § 33 zákona č. 262/2007 Sb., zákoníku práce ve znění pozdějších předpisů.
Věra Machová Gymnázium Uherské Hradiště
Personalistika a odměňování pracovníků
NÁZEV PROJEKTU: ICT VE VÝUCE OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_UCE_588 R OČNÍK : 1. V ZDĚLÁVACÍ OBOR : L/51 PODNIKÁNÍ T ÉMA : Ú ČETNÍ DOKLADY - ROZDĚLENÍ.
EVIDENCE PRACOVÍKŮ.
PERSONÁLNÍ ZAJIŠTĚNÍ PROJEKTŮ INZA A SOVA
NÁZEV PROJEKTU: ICT VE VÝUCE OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_UCE_587 R OČNÍK : 1. V ZDĚLÁVACÍ OBOR : L/51 PODNIKÁNÍ T ÉMA : Ú ČETNÍ DOKLADY - NÁLEŽITOSTI.
Seminář pro příjemce OP LZZ z řad státní správy Finanční část Praha, 3. a 4. prosince 2014 Ing. Martina Tomová Bc. Jana Komrsková, DiS.
Workshop k vyplňování monitorovacích zpráv Praha.
KAPITOLA 1 - OSOBNÍ NÁKLADY Seminář pro příjemce finanční podpory z OP VK Místo: CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, Konferenční sál OP VK, 4. patro Datum:
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ Úřad vlády České republiky Odbor právní a kontrolní.
Finanční řízení 6. října Obsah  Financování ex-ante  Způsobilé výdaje  Přímé náklady dle kapitol  Nepřímé náklady  Účetnictví a dokladování.
Přímá podpora kapitola rozpočtu 7 Denisa Kolouchová 1.
Mgr. Zita Nidlová Finanční část monitorovací zprávy.
Ing. Jana Urgošová Seminář pro příjemce finanční podpory z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost – výzva 28.
Ing. Petra Kalinová Finanční část monitorovací zprávy.
Alena Zítková INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
PRACOVNÍ SMLOUVA VY_32_INOVACE_1_1_5 PRACOVNÍ SMLOUVA Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Schůzka 5. jednání řídícího a realizačního týmu projektu ORSEJ dne
Finanční část Ing. Jan Zavadil Ing. Petra Petergáčová Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz 1.
Finanční část Ing. Miloš Ciniburk Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz 1.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz Seminář k výzvě OP LZZ č. 89 – Finanční část Mgr. Lucie Kučerová, Bc. Karel Ritschel oddělení hodnocení.
Porušení pravidel OP LZZ Bc. Jana Hrazdilová Ing. Radek Rinn Podporujeme Vaši budoucnost.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Administrace projektu (finanční část) Workshop pro příjemce – 3. výzva Tato prezentace je spolufinancována.
Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ Oblast podpory: Podpora sociální integrace.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ RNDr. Jiřina Oulovská manažerka projektu.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Operační program INTERREG V-A Česká republika – Polsko programové období 2014 – SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE Hradec Králové, Hradec Králové.
Math Exercises for You (Math4U)
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
Vyúčtování projektů nestátních neziskových organizací za rok 2016
NÁVRAT Informativní seminář 7. října
Účetní dokumentace a její náležitosti
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI MONITOROVÁNÍ PROJEKTŮ SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE 5. května 2010.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Podstatné změny projektu Bc. Jana Hrazdilová Ing. Radek Rinn
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ
Transkript prezentace:

DOKUMENTY OD UJEP PřF ÚSTÍ NAD LABEM (dále jen PŘÍJEMCE PODPORY) Pro koordinátory partnerů/škol jsme připravili: Náplně práce Návrh smlouvy DPČ Pracovní výkazy - měsíční Manuál k vyplňování pracovních výkazů

Podpis výkazů práce KOORDINÁTOR NADŘÍZENÝVÝKAZ PRÁCE PODEPISUJE Zaměstnanec školyŘeditel školyZaměstnanec Ředitel školy

Vyplnění pracovního výkazu

Vyplnění jednotlivých kolonek Pracovní pozice Koordinátor projektu a identifikace položky z rozpočtu Základní školy: Střední školy: Vykazovaný měsíc a rok Číslem – 10/2014, 1/2015 Výše měsíčního úvazku v hodinách dle dohody (rozpočtu) Např. dohoda je na 700h maximálně Měsíční úvazek při 10 měsících práce je 70h maximálně Další úvazek v projektu ESF Doplnit výši úvazku, pokud existuje Tisk výkazů práce pouze černobíle

Vyplnění jednotlivých kolonek Počet odpracovaných hodin Počet skutečně odpracovaných hodin Detailní popis vykonaných prací Popis musí souhlasit výhradně s náplní práce Snažte se o co nejvýstižnější popis NEPOUŽÍVAT administrace, archivace, kopírování apod.

Detailní popis náplně práce - příklad

Výpočet hodin ve VP - příklad

Vzor vyplnění PV za měsíc říjen vzor vyplneni PV_rijen.xlsx Při úvazku 700 hodin za celý projekt v délce trvání 10 měsíců Průměr na měsíc činí 70 hodin a nesmí být proplaceno více hodin

Termín dodání podkladů příjemci podpory VEŠKERÉ PODKLADY K PROPLACENÍ DOLOŽTE DO 20. DNE NÁSLEDUJÍCÍHO MĚSÍCE !! Pouze 1x – na začátku (za říjen) Náplně práce 3x (1x zaměstnavatel, 1x zaměstnanec, 1x příjemce-UJEP) Dohody o pracovní činnosti 3x (1x zaměstnavatel, 1x zaměstnanec, 1x příjemce-UJEP) Každý měsíc Vyplněný měsíční pracovní výkaz Doklad o vyplacení mzdy (kopie bankovního výpisu, příp. výdajový pokladní doklad) Účetní sestava ze mzdového systému (výplatní listina) Všechny relevantní doklady k proplacení, popř. další doklady jako je čestné prohlášení o zaplacených odvodech apod.

KONTAKTY KONTAKTY: Manažerka projektu: Mgr. Blanka Kostnerová (Pohajdová) / Telefon: Administrátorka projektu: Bc. Jana Vičarová Telefon: