PRAVIDLA PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY, OPRAVY VOZIDEL A PNEUSERVISU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Z podkladů ČRDM upraveno pro potřeby SH ČMS
Advertisements

HLÁŠENÍ ÚRAZU POSTUP.
Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673
NEJČASTĚJŠÍ POCHYBENÍ ZADAVATELE při zadávání veřejných zakázek
POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI ZA ŠKODU
1 Nový projekt Přechod na nové řešení O čem bude třeba rozhodnout.
Brno 7. ledna 2010 Seminář pro předkladatele projektů do Integrovaného plánu rozvoje města Brna Postup předkládání projektů.
Založení družstva © Mgr. Iva Jermanová, advokátka.
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Co je důležité znát pro realizaci projektu?
Smlouvy kupní smlouva, smlouva o smlouvě budoucí, předkupní právo, smlouva o dílo, mandátní smlouva Mgr. Petra Malaníková.
PRAVIDLA PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY, OPRAVY VOZIDEL A PNEUSERVISU
Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.
POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI ZA ŠKODU ZÁKLADNÍ INFORMACE KE SMLOUVĚ část III.
Výzkumné projekty MPO řešené v r na ZČU náležitosti účetních dokladů na ZČU u projektů se samostatným bankovním účtem.
1 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :25 AM - 1 Quelle: TROST AUTO SERVICE.
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
Metodická pomůcka pro JSDH obcí Jihomoravského kraje.
Hlášení změn v rámci projektů PRV Eva Šípová, MAS Labské skály – březen 2010 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
PRAVIDLA PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY, PNEUSERVISU A NÁKUPU PNEU
Pojištění vozových parků
Individuální projekt „Podpora a rozvoj služeb sociální prevence v Moravskoslezském kraji“ (číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ ), dále jen „Projekt“
Prezentace společnosti ZAJDO Transport Logistics s.r.o.
R E K L A M A C E REKLAMACE (VÝTKA) individuální dopis, který vyhotovuje odběratel v případě, že: byly zjištěny závady při přejímce zboží (např. poškození,
Dlouhodobý majetek Vyřazení
Město Roztoky, Nám. 5 května 2, Roztoky, Snižme společně náklady na energie pro Vaše domácnosti. 1. krokV malé zasedací místnosti.
Semestrální práce z předmětu Projektový management
1. Poskytování informací komunikace mezi uchazečem a zadavatelem Dobrá praxe = Otevřenost 2 kvalita & množství forma a způsob uveřejňování a poskytování.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Vyřizování objednávek (objednávkový cyklus, formy objednávek)
- DODACÍ LIST – seznam zaslaného zboží a jeho množství (resp. seznam provedených prací). Odběratel si podle dodacího listu může zkontrolovat úplnost dodávky.
Datum Název/ Autor1 Garanční protokol. datum Název/ Autor2 Název stránky Číslo reklamace servisu (zakázka servisu Adresa servisu Adresa majitele vozidla.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_295.
Servisní prohlídky – druhy, úkony
Přijímání a vyřizování reklamací
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu ZPĚT NA VRCHOL – INSTITUCE, INOVACE A INFRASTRUKTURA Program Inostart.
Likvidace pojistné události
Obecní úřad Pstruží Pstruží 93 Obec Pstruží pro občany Chcete snížit náklady na domácnost? Obec pro Vás zajistila příležitost snížit náklady domácností.
INDIVIDUÁLNÍ PROJEKT Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji III.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Mgr. Silvie Kafková Masarykova univerzita Pojistné události.
Samostatné bydlení Co vše by měla obsahovat nájemní smlouva bytu Anna Křivánková.
1 Centralizovaný rozvojový program 2017 a Institucionální program Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 529/5, Praha.
Předběžná finanční kontrola Příkazce operace. Úvod S účinností od byl na fakultě upřesněn vnitřní kontrolní systém předběžné finanční kontroly.
Příloha A2 Zadávací dokumentace NÁVRH SMLOUVY O DÍLO Veřejná zakázka OBNOVA DVOU BLOKŮ V ELEKTRÁRNĚ CHVALETICE
Podnikání A Předmět činnosti B Povinnosti podnikatele C Formy a druhy podnikání D Podnikatelský plán E Dotace k podnikání.
Komplexní služby v oblasti řešení škod Ladislav Burián, Pavlína Živělová / Brno / /Jihomoravský kraj Jihomoravský kraj.
LIKVIDACE POJISTNÝCH UDÁLOSTÍ PROJEKT POJIŠTĚNÍ SČMBD Sloužíme Vám s radostí.
PROVÁDĚCÍ PŘEDPISY transparentní novela zákona Vlastimil Fidler 1.
Státní zemědělský intervenční fond. PGRLF 2016 Pokyny pro poskytování podpory a formulář žádosti o podporu – na internetový stránkách v.
Ministerstvo pro místní rozvoj Odbor politiky bydlení ---- Podpora výstavby technické infrastruktury.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazné postupy pro.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Podpora oprav domovních olověných rozvodů.
Ministerstvo pro místní rozvoj Odbor politiky bydlení.
Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ Oblast podpory: Podpora sociální integrace.
Technické prostředky v požární ochraně Řád technické služby.
AGENDA DOPRAVA Skalský Dvůr AGENDA DOPRAVA K čemu slouží ? k vedení deníku jízd nebo puťovky k evidenci strojů k plánování jízd k evidenci a přehledu.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Seminář pro žadatele k 5. výzvě IROP „ VYSOCE SPECIALIZOVANÁ PÉČE V OBLASTECH ONKOGYNEKOLOGIE A PERINATOLOGIE " Ing. Oldřich Hnátek Zadávání a kontrola.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Schválením žádosti projekt nekončí
kcnlacjkAaklvnmxdlkvm vlkmcl mk,.
Struktura obchodní faktury
CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ základní informace ke smlouvě
Oblast intervence 3.2 Integrovaného operačního programu
Meeting komunální technika
Modelace úvěru BD Vánek
Autorizovaný servis pro:
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Transkript prezentace:

PRAVIDLA PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY, OPRAVY VOZIDEL A PNEUSERVISU ARVAL CZ 2008

KONTAKTY: Servisní linka: tel.: +420 261 109 025 fax: +420 261 109 012 email: servis@arval.cz Kontaktní osoby: autorizace pravidelných prohlídek, oprav vozidel, domontáž výbavy, řešení pojistných událostí, nákup a výměna pneumatik Kontaktní a fakturační adresa: ARVAL CZ s.r.o., Na Pankráci 322/26, 140 00 Praha 4 IČ: 267 26 998 DIČ: CZ 267 26 998 Bankovní spojení: CALYON BANK CZECH REPUBLIC, a.s., č.ú.: 100290834/5000 ARVAL CZ - MARCH 2007

Postup: I. PŘED ZAHÁJENÍM OPRAVY: Uživatel vozidla se prokáže přijímacímu technikovi v autorizovaném servisu identifikační kartou ARVAL CZ (viz. poslední strana této prezentace) a společně definují požadavky na opravu - sepíší zakázkový list. PŘED ZAHÁJENÍM OPRAVY: přijímací technik kontaktuje technické oddělení společnosti ARVAL CZ na telefonním čísle „Servisní linka“ +420 261 109 025, opravu autorizuje a sdělí technikovi společnosti ARVAL CZ předpokládaný termín dokončení, předběžnou cenu, popřípadě si upřesní rozsah opravy. 2) V případě schválení zakázky, technik společnosti ARVAL CZ zároveň schválí cenu za opravu, přičemž cena a schvalovací číslo bude zaznamenána do zakázkového listu a faktury. 3) Do zakázkového listu se dále zapíše přesný stav ujetých km. 4) Dodatečný servis zjištěný během opravy či garanční prohlídky, který bude mít vliv na konečnou cenu, je nutno dodatečně schválit – rozšířit schválení před započetím jeho opravy!!! 5) V případě poškození vozidla, které je pojistnou událostí, může servis začít se servisními pracemi až po provedení ohledání škody pojišťovnou, na které se s technikem společnosti ARVAL CZ vzájemně dohodli a po vyjádření společnosti ARVAL CZ k takovéto události. Servis se přímo spojí s příslušnou pojišťovnou, aby bylo provedeno ohledání škody. Dále servis zašle fotodokumentaci pořízenou před zahájením opravy na servis@arval.cz ARVAL CZ - MARCH 2007

Postup: II. 6) Servisní práce prováděné na základě vzniku pojistné události na vozidle musí být fakturovány samostatně (dle časových a technologických norem výrobce) na základě samostatného zakázkového listu potvrzeného technikem společnosti ARVAL CZ přiděleným číslem schválení. Na faktuře za pojistné události musí být uveden rozpis opravených dílů a použitého materiálu – ne použitý materiál a práce. Bez těchto náležitostí pojišťovny faktury neproplácí! Pokud je autorizovaný servis schopen zabezpečit klientovi po dobu opravy náhradní vozidlo, a služba „náhradní vozidlo“ je odsouhlasena v rámci zakázky technikem společnosti ARVAL CZ, je možné náhradní vozidlo klientovi poskytnout a náklady účtovat společnosti ARVAL CZ. Faktura za zapůjčení náhradního vozidla musí obsahovat nájemní smlouvu s počtem dní a počtem najetých km, RZ (SPZ) a typ zapůjčeného vozidla + vozidla poškozeného a předávací protokol, dále cena za zapůjčené vozidlo musí odpovídat cenám uvedeným v příloze č. 1 (k Rámcové smlouvě nebo Objednávce) – o změnách v ceníku prosím informujte před zapůjčením vozidla. U pojistných událostí opět pojišťovna bez těchto údajů faktury neproplácí! Zjistí-li servis při prohlídce během převzetí vozidel k servisním pracím, že na vozidle byly provedeny „neoprávněné“ zásahy neautorizovanými servisními pracovišti, nebo že došlo k manipulaci s tachometrem, nebo že je vozidla nadměrně opotřebována, nebo že je na karosérii vozidel patrné poškození apod., žádáme o poskytnutí těchto informací společnosti ARVAL CZ. Žádáme Vás o telefonické vyrozumění technického oddělení společnosti ARVAL CZ také v případě provádění jakýchkoliv záručních oprav na vozidle, kdy náklady na tuto opravu nese výrobce vozidla. ARVAL CZ - MARCH 2007

Postup: III. PO PROVEDENÍ SERVISNÍCH PRACÍ: 1) Servis předá vozidlo zpět uživateli vozidla, přičemž originál faktury společně s kopií zakázkového listu a s rozpisem prací, na něž se vztahuje záruka, zašle poštou na adresu společnosti ARVAL CZ. Faktury vypracované servisem musí obsahovat m.j. také následující údaje: VIN kód, registrační značku vozidla, datum a čas předání vozidel zpět uživateli, stav tachometru; jméno uživatele (řidiče), který vozidlo převzal; rozsah servisních prací (kopie zakázkového listu), počet odpracovaných hodin a jednotek na daném úkonu (výkonu), specifikaci prací, na něž se vztahuje záruka, schvalovací číslo udělené technikem společnosti ARVAL CZ, celkovou cenu za servisní práce. 2) Prosím zkontrolujte zdali jste potvrdili garanční prohlídku do servisní knížky. 3) V zaslaných fakturách prosím překontrolujte výši uvedené slevy, zdali souhlasí s výší slev za vykonané práce či materiál uvedených v příloze č.1 k Rámcové smlouvě či Objednávce, dále prosím nezapomeňte na měsíční či čtvrtletní vyfakturování případných bonusů (opět viz. příloha č.1) 4) Ve smlouvách je též uvedeno, že se nesmí měnit podznačníky ARVAL CZ. Garantujeme Vaší společnosti, že veškeré schválené úkony technikem společnosti ARVAL CZ s.r.o. v rámci zakázky Vám budou řádně a včas uhrazeny. V případě nedodržení těchto pravidel se ale vystavujete nebezpečí, že zaslané faktury nebudou proplaceny – jednalo by se o porušení smlouvy o obchodní spolupráci viz. Rámcová smlouva nebo Objednávka, u kterých jsou tato pravidla nedílnou součástí! ARVAL CZ - MARCH 2007

Vzory identifikačních karet: ARVAL CZ - MARCH 2007