Školní rok 2013/2014
Organizace výuky Zahájení vyučování v 7:50 (ranní kruh) Týdenní služba – tabule, květiny, sešity, pořádek ve třídě (vždy dvojice, která zodpovídá) Dodržování třídních pravidel (viz dveře) - 1, 2, 3 - časté zapomínání
Hodnocení Přehled známek – žákovská knížka Odměny – sbírání „zlaťáků“ (TOMBOLA na konci šk. roku) Hodnocení veškerých činností během celého školního roku – plnění úkolů, referáty, snaha a usilovná práce, dobrovolné domácí úkoly, pomoc, svědomitost, poctivost
INFORMACE K P Ř EDM Ě T Ů M ČESKÝ JAZYK - SLOH + ČTENÍ (Společný sešit) HISTORIE, ZEMĚPIS, PŘÍRODOVĚDA PRVOUKA (3. roč.) 5. roč. – AJ/M každé pondělí po skončení plavání (6. vyuč. hod.) – příprava na testování REEDUKACE: každé úterý a čtvrtek (6. vyučovací hodinu) ETICKÁ VÝCH., DOPRAVNÍ VÝCH. A VÝCHOVA K FINANČNÍ GRAMOTNOSTI (zařazení do výuky)
INFORMACE K P Ř EDM Ě T Ů M PSANÍ – přepis do sešitu (5 textů na měsíc), popř. PÍSANKA ČTENÁŘSKÝ DENÍK – číst si a vést záznam o knihách PÍSEMNÉ PRÁCE (na doma) – k samostatnému vypracování - ČJ sloh (dopis, vypravování, úprava textu) - matematika (logické uvažování) - přírodověda, historie, zeměpis (prvouka); BUDE SE HODNOTIT NEJEN OBSAH, ALE I ÚPRAVA!
Cíle, KTERÉ BYCH CHT Ě LA SPLNIT: řádně a dostatečně připravit žáky k dalšímu vzdělávání posilovat aktivitu, samostatnost a tvořivost vést žáky k respektování pravidel a důslednosti při jejich práci vést žáky ke svědomitosti a zodpovědnosti vést k samostatnosti i spolupráci zlepšit písemný i mluvený projev (plynulé čtení s porozuměním, úprava v sešitech) udělat vše, aby výuka žáky bavila a aby se na ni těšili
D Ě kuji vám za pozornost a ráda odpovím na vaše dotazy!