PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

III. výroční kongres poskytovatelů sociálních služeb ČR
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
© Radek Maca Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ w w w. e - g r a m. c z ICT plán školy možný přístup k jeho zpracování odbor 55 SIPVZ MŠMT.
Řízení lidských zdrojů
Management Ing. Jan Pivoňka.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Pracovněprávní vztahy v organizaci
Personální řízení a jeho úloha v podniku
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Analýza pracovního místa Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Nabídka personálních služeb
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
PODPURNÉ PROCESY V ORGANIZACI
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastEkonomika a účetnictví – Činnosti ve výrobním.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
Personální informační systém
Analýza a popis pracovního místa
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Evaluace ŠVP Ing. Libuše Burešová Únor 2011, Litvínov - Hamr.
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
 Stanovení a upřesnění potřeby a to v množství, kvalitě i čase  Profil pracovního místa a profil personálu  Zmapování zdrojů uchazečů  Volba dokumentů.
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Národní soustava povolání a Národní soustava kvalifikací v praxi , Pardubice.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Katedra sociální politiky a sociální práce Centrum praktických a evaluačních studií SLUŽBY PRO ORGANIZACE CEPRES Centrum praktických a.
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
PhDr. Dana Bernardová, Ph.D.
InSITE - between you and information Hynek Rais, ředitel pro poradenské služby inSITE, s.r.o. Cyklus workshopů v rámci HR živě „Jak si správně vybrat“
Struktura personální směrnice
Personální práce ( kap. 14)
Podniková ekonomika Personální činnost.
Vedení lidí – personalistika v podnicích poskytující služby.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Evaluační strategie a evaluační plán Prabir Ganguly EURO SERVICE GROUP, s.r.o. Seminář “Sebehodnocení projektu v rámci CIP EQUAL“, 27.
Personální management
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK Strategie.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Personální funkce Ekonomika a řízení podniku 2008/2009 Seminář č. 6 JUDr. Martin Landa.
„Dopady spuštění základních registrů na subjekty veřejné správy“
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Řízení personální činnosti personálním útvarem
KONFERENCE Vzdělávání v období snižování nákladů Eva ŽILAYOVÁ Hotel Josef, Praha 5. května 2004 CO ŠKOLIT.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Personální plánování.
Analýzy v projektu „Ohrožené děti a mládež ve Zlínském kraji“
Personální systém na MF ČR
Moderní personalistika
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ, o.p.s.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Personální plán pro podnikatelský plán
Personální strategie mezinárodní firmy
Ing. Marek Šmíd, MBA Institut pro veřejnou správu Praha
Interaktivní personální portál
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
PREZENTUJÍCÍ Rodinné audity Metodika opatření na podporu slaďování rodinného a pracovního života PhDr. Lada Nováková Mgr. Klára Čmolíková Cozlová.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
Assessment centrum.
Assessment centrum.
Strategie rozvoje obce - tvorba koncepčního dokumentu Shrnutí
Transkript prezentace:

PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián

PERSONÁLNÍ ČINNOSTI vytváření a analýza pracovních míst, personální plánování, získávání, výběr pracovníků a přijímání pracovníků, hodnocení, rozmísťování pracovníků a ukončování pracovního poměru, odměňování, vzdělávání a rozvoj pracovníků, pracovní vztahy, péče o pracovníky, personální informační systém,

V POSLEDNÍ DOBĚ JAKO SAMOSTATNÉ PERSONÁLNÍ ČINNOSTI BÝVAJÍ ZAŘAZOVÁNY: průzkum trhu práce, zdravotní péče, činnosti zaměřené na metodiku průzkumů, zjišťování a zpracování informací, dodržování zákonů v oblasti práce a zaměstnávání pracovníků.

Personální strategie Magistrátu města Olomouce analýza pracovních míst (specifikace pracovního místa), plán náboru a výběru zaměstnanců (metodiky výběrových řízení), plán motivace zaměstnanců (průzkum organizačního klimatu a motivace), plán systému odměňování, plán vzdělávání a rozvoje zaměstnanců („Koncepce vzdělávání a rozvoje zaměstnanců MMOl“), plán hodnocení pracovníků (proces orientace, strategie hodnocení pracovníků), plánování osobního rozvoje a kariéry (plán vzdělávání a rozvoje), plánování sociálního rozvoje (sociální politika), plán změny organizační kultury (např. pravidla chování v osobním písemném a telefonním styku, průzkumy a výzkumy) apod.

ANALÝZA PRACOVNÍHO MÍSTA

STRUKTURA DOKUMENTU „ANALÝZA PRACOVNÍCH MÍST“

STRUKTURA SPECIFIKACE PRACOVNÍHO MÍSTA základní charakteristika kvalifikační předpoklady kompetence rizika, lékařské hledisko popis pracovního místa přístupová práva (profily)

SPECIFIKACE PRACOVNÍHO MÍSTA praktická ukázka: - el. formulář (Portál) - výstup (Word) - přehledové sestavy (Portál)

NÁBOR A VÝBĚR ZAMĚSTNANCŮ

OBLAST VÝBĚROVÝCH ŘÍZENÍ praktická ukázka: - přehledové sestavy (Portál) - analýzy

VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ

STRUKTURA KONCEPCE VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJE

STRUKTURA KONCEPCE VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJE

PLÁN VZDĚLÁVÁNÍ DLE ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH (§ 17 odst. 5) praktická ukázka: - přehled absolvovaných školení (Portál) - el. formulář (Portál) - výstup (Word)

IDENTIFIKACE VZDĚLÁVACÍCH POTŘEB praktická ukázka: - stručný přehled (Portál) - jmenovitý přehled (Portál)

NABÍDKA VZDĚLÁVACÍCH AKCÍ vzdelavani@olomouc.eu MS Outlook

HODNOCENÍ PRACOVNÍHO VÝKONU A CHOVÁNÍ

VNITŘNÍ PŘEDPIS K HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ zpracován ve spolupráci s externí firmou

OBSAHUJE:

FORMULÁŘ PRO HODNOTITELE praktická ukázka: - el. formulář (Portál) - výstup (Word) - analýzy

UKÁZKA PERSONÁLNÍ ANALÝZY Z PROBLEMATIKY HODNOCENÍ

PERSONÁLNÍ ANALÝZY, PRŮZKUMY A VÝZKUMY Proč bychom neměli tuto oblast podceňovat?

PŘI SESTAVOVÁNÍ ANALÝZ SI KLADEME ZEJMÉNA TYTO OTÁZKY proč analýzu sestavujeme (k čemu má sloužit), jaké grafické zobrazení by bylo vhodné zvolit, zda budeme používat údaje časových řad (tj. srovnávací analýzu) nebo analýzu trendu, kterou se snažíme využít vždy tam, kde je to možné.

Analýza pracovně sociálního klimatu 1998 „ Analýza klimatu Úřadu města Olomouce“ 2001 „ Analýza pracovně sociálního klimatu na Magistrátu města Olomouce“ 2004 „ Analýza pracovně sociálního klimatu na Magistrátu města Olomouce“ 2011 „Analýza pracovně sociálního klimatu na Magistrátu města Olomouce“

Analýza pracovně sociálního klimatu na Magistrátu města Olomouce - 2011 praktická ukázka: - výstupy z analýzy

PRŮZKUM PRACOVNÍ MOTIVACE - 2009 byl realizován interně na základě předem schváleného projektu v roce 2009 praktická ukázka: - výstupy z analýzy

ZŘÍZENÍ SEKCE „NÁMĚTY A DOPORUČENÍ“ na intranetu MMOl, rubrika není anonymní, aby byla zpětná vazba mezi autorem námětu a vedoucím pracovníkem, možnost realizace anket apod.

Děkujeme za pozornost.