Mentoring, co a jak? Mgr. Václav Šneberger.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

KONFERENCE ASOCIACE ŘEDITELŮ GYMNÁZIÍ ČR - PŘEROV.
Od eTwinningu Od eTwinningu Národní konference eTwinning, Most, 11. května 2012 k eTwinningu? k eTwinningu?
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
Seminář pro žadatele v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, červen VÝZVA GG OK.
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Vzdělání a prosperita Nejlepší investice do budoucnosti je vzdělání.
Hodnocení škol a školských zařízení
AKVŠ – profesionalita – spolupráce Marta Machytková předsedkyně VV.
Svazky obcí jako zřizovatelé škol a školských zařízení
Asociace ředitelů gymnázií Přerov, 3.dubna 2012
Hodnocení ředitelů je potřebné. kvalita školy kvalita školy zpětná vazba zpětná vazba plánování dalšího rozvoje plánování dalšího rozvoje podklad pro spravedlivé.
TRÉNINK KOMUNIKAČNÍCH A PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ V OBLASTI VELETRHŮ
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
V OBLASTI ŠKOLSTVÍ Spolupráce Ústeckého kraje s krajem Žilinským.
Výzkumy realizované v roce Právní analýza dokumentů vztahujících se k dětem a mládeži 2. Zdroje informací a kritéria při výběru volnočasových.
Projektový záměr IPn Kariérní systém učitelů
Kvalifikovanost učitelů z pohledu politických stran a zřizovatelů.
Podpůrná a vyrovnávací opatření v inkluzivní škole
Základní škola T. G. Masaryka, Studénka ředitelka školy: Mgr. Alena Dvorská počet žáků 291, počet pedagogických pracovníků 20 součásti školy: škola, školní.
Projekt Podpora učitelů ve zvyšování kvality jejich práce „PUČ“
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Kvalita praktické výuky a masové vzdělávání: zkušenosti PdF Vlastimil Švec & Tomáš Janík Edukační praxe v éře masového vzdělávání 6. listopadu 2013.
RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech Zora Syslová.
v rámci projektu Mentoring a Magistrát Ing. Zbyněk Nejezchleba
Dobrá škola ?. Co je produktem školy? Výstupy: výsledky dlouhodobé efekty.
Problémy vymezení hledisek kvality v přípravě učitelů pozitivní přínos určení a uplatňování hledisek kvality závisí na splnění podmínek pro jejich užitečné.
Akademické centrum poradenství a supervize Nový subjekt mezi vysokoškolskými poradnami Vznik ACPS je součástí projektu „Zkvalitnění vzdělávání a odborné.
Vzdělávací institut Středočeského kraje Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků V Kolonii 1804, Nymburk visk.cz.
ROZVOJEM OSOBNOSTNÍCH A PROFESNÍCH KOMPETENCÍ UČITELŮ MŠ A ZŠ K VYŠŠÍ KVALITĚ VZDĚLÁVÁNÍ (CZ.1.07/1.3.00/ ) LUCIE CHALOUPKOVÁ PEDAGOGICKÁ FAKULTA.
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Mentoring v učitelské praxi. koučování supervize mentoring tutoring Co mají společného? Mentoring je způsob poskytování kolegiální podpory (pojem mentor.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
EU peníze školám VI. Finanční gramotnost Koordinátor: Luboš Zajíc VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI/3 Vzdělávání.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Kurikulum G Podpora učitelů gymnázií jako pilířů kvality vzdělávání Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
PODPORA UČITELE Individuální projekt národní Garant projektu: Odbor 22 MŠMT.
MŠMT červen Základní údaje o projektu Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Prioritní osy 4a Systémový rámec celoživotního.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
ZA JEDEN PROVAZ Vzdělávací centrum Turnov, o.p.s.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Koncepce rozvoje sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením poskytovaných příspěvkovými organizacemi Zlínského kraje na období Luhačovice.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Projekt Podpora žáků s SVP
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
STANOVISKO SKAV, o. s. K PROFESNÍMU STANDARDU KVALITY UČITELE
Malotřídní základní škola optikou současné právní úpravy
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Podpora začínajících učitelů ze strany ředitele školy Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_052/
Model intenzivní podpory
Intenzivní podpora škol
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Transkript prezentace:

Mentoring, co a jak? Mgr. Václav Šneberger

Proč mentoring? Mentoring je dobrovolná podpora jedné osoby (mentee) druhou (mentor). Hlavní pilíře: podpora iniciativy a zodpovědnosti individuální provázení nasměrování k osobnímu a profesnímu rozvoji zvyšování efektivity a kvality.

Školení nebo mentoring? Nebo obojí? Pedagogické kompetence DVPP ŠVP

Česká asociace mentoringu ve vzdělávání Profesní organizace zaručující rozvoj a výzkum v oblasti mentoringu Profesní organizace sdružující profesionály/ky v oboru, mentory/ky, učitele/ky, rodiče Profesní organizace certifikující kvalitní mentory/ky a ručí za kvalitu služeb takových osob Profesní organizace podporující učitele/ky v kultivaci jejich pedagogických kompetencí

MENTOR JE FANOUŠKEM UČITELŮ/LEK !!!

Česká asociace mentoringu ve vzdělávání 6 www.camv.cz vaclav.snebeger@camv.cz 603847474 www.camv.cz (od 15.4. 2014) Mentoring je cesta, cesta je mentoring