Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Nově vzniklá firma v oblasti polygrafie  Založena v roce 1997 dvěma společníky  Disponuje ryze českým kapitálem vytvořeným.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
Metoda QFD metoda plánování jakosti založená na principu maticového diagramu umožňuje transformaci požadavků zákazníků do navrhovaného produktu a procesu.
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Podpora PR oddělení fakulty moderními ICT
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Nově vzniklá firma v oblasti polygrafie  Založena v roce 1997 dvěma společníky  Disponuje ryze českým kapitálem vytvořeným.
AKCENT TISKÁRNA VIMPERK S.R.O. Jan Syrovátka Jiří Hradský.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Kvalita administrativních procesů. TQM Podniková strategie Přínos kvality procesů Systém a důsledné uplatňování Odpovědnost zaměstnanců Modelování procesů.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Význam informací v podnikání
3. Životní cyklus a procesy projektu
Geo-informační systémy
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Projekt z předmětu Strategie a IS Krejčík, Kučera, Roubíček
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Postakviziční integrace Jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Pavel Seeman.
Vybrané metody analýzy
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
Zavádění a údržba informačních systémů
Podnikové informační systémy
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
Analýza vlastního podniku
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Realizační tým ICZ duben 2005
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Projekt z PA104 Richard Benkovský (139912, Jan Horák (143443, Miroslav Ligas (139542, Tomáš.
M ATEMATIKA A BYZNYS I NFORMAČNÍ MANAGEMENT VE FIRMĚ Eva Turnerová Západočeská univerzita
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK Aktivita A4 - Návrh a zavedení systému.
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
1 Řízení implementace IS a SS* Šablony. 2 Vzorové postupy.
Softwarové inženýrství semestrální projekt
2. Životní cyklus a procesy projektu
Model strategie marketingového mixu
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
ŘÍZENÍ STAVEBNÍHO DÍLA I Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
KPV/PIS KPV/PIS  Jaroslav Plzák  Lukáš Choulík  Tomáš Kraus Websol s.r.o.
Ing. Zdeněk Blažek AGROTECH Firma AGROTECH je komplexním dodavatelem zboží a služeb v oblasti označování zboží. Dodáváme samolepící etikety, termotransferové.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
VYHODNOCENÍ EKONOMICKÉ VÝKONNOSTI STAVEBNÍ FIRMY
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Transkript prezentace:

Jan Syrovátka Jiří Hradský

 Nově vzniklá firma v oblasti polygrafie  Založena v roce 1997 dvěma společníky  Disponuje ryze českým kapitálem vytvořeným vlastní činností  Hlavním předmět činnosti - tisk a knihařské zpracování knih  Doplňková činnost - tisk hospodářských a reklamních tiskovin

 Turnover/Obrat: (2005) Od do 1 mil. EUR  Dobrá pozice na českém trhu  Snaha pronikat na trhy zahraniční  Dynamický kolektiv pracovníků – vyučení odborníci

 Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického úpravy až po knihařské zpracování  Vybrané operace poskytovány i jednotlivě  Tisk a další zpracování hospodářských a reklamních tiskovin.

 Silné stránky  Ucelený výrobní proces nevyžadující téměř žádnou kooperaci  Zkušený kolektiv  Schopnost udržet dostatečnou kvalitu  Spolehlivé dodržování termínů

 Slabé stránky  Nízká úroveň informačních technologií  Nedostatek vlastního kapitálu  Hromadění papírové dokumentace

 Příležitosti  Rozšíření na zahraničního obchodu  Neustálé zvyšování jakosti vlastní produkce – Upevňování pozice na trhu  Možnost vyšších požadavků na jakost produkce od subdodavatelů

 Ohrožení  Konkurence  Růst cen vstupů  Problém uskladnění odpadu z výroby

 Akcent tiskárna Vimperk, s.r.o.  Adresa: Špidrova Vimperk, Česká republika  Tel. :  Fax :  Reg. číslo:C 6628  IČ:  DIČ:CZ

 P1 - Oslovení zákazníka  P2 - Zpracování technologie pro stanovení ceny  P3 - Vypracování ceny  P4 - Zpracování cenové nabídky  P5 - Přijetí zakázky  P6 - Převzetí výrobních podkladů

 P7 - Kontrola výrobních podkladů  P8 - Zařazení zakázky do plánu  P9 - Zpracování definitivní technologie  P10 - Objednávání materiálu  P11 - Zajištění případných kooperačních dodávek  P12 - Zajištění dopravy

 P13 - Vystavení dodacích listů  P14 - Vystavení faktur  P15 - Odeslání faktur  P16 - Kontrola zaplacení faktur  P17 - Propagace produktů a podniku  P18 - Řízení a správa chodu podniku

 F1 - Nejnižší prodejní cena  F2 – Kvalitní a motivovaní zaměstnanci  F3 – Vysoká úroveň spokojených zákazníků  F4 – Nejvyšší jakost produktů  F5 – Nové technologie uspokojující tržní potřeby

Grafická reprezentace závislosti kvality procesu a počtu kritických faktorů úspěchu - pomocí vyhodnocení dat z matice přiřazení.

V této části práce je vyhodnocena, pomocí Portfolio analýzy, závislost významu a technické úrovně informační technologie jednotlivých podnikových procesů.

 Důsledky pro systém řízení  Procesy nejvíce naléhavé P17 - propagace produktů a podniku P18 - řízení a správa chodu podniku  Méně naléhavé Procesy P1 - oslovení zákazníka P2 - zpracování technologie pro stanovení ceny P3 - vypracování ceny P4 - zpracování cenové nabídky P9 - zpracování definitivní technologie P10 - objednávání materiálu P11 - zajištění případných kooperačních dodávek P12 - zajištění dopravy P13 - vystavení dodacích listů P14 - vystavení faktur P15 - odeslání faktur P16 - kontrola zaplacení faktur

 Nejméně naléhavé procesy: P5 - přijetí zakázky P6 - převzetí výrobních podkladů P7 - kontrola výrobních podkladů P8 - zařazení zakázky do plánu

 Procesy vysoké technické úrovně a malého významu IT (III. kvadrant): P5 - přijetí zakázky P6 - převzetí výrobních podkladů P8 - zařazení zakázky do plánu P11 - zajištění případných kooperačních dodávek P12 - zajištění dopravy  Procesy nízké technické úrovně a malého významu IT (IV. kvadrant): P9 - zpracování definitivní technologie P10 - objednávání materiálu P16 - kontrola zaplacení faktur P17 - propagace produktů a podniku P18 - řízení a správa chodu podniku

 Procesy s vysokým významem IT a nízkou technickou úrovní (I. kvadrant): P7 – kontrola výrobních podkladů  Procesy s vysokým významem IT a vysokou technickou úrovní (II. kvadrant): P1 - oslovení zákazníka P2 - zpracování technologie pro stanovení ceny P3 - vypracování ceny P4 - zpracování cenové nabídky P13 - vystavení dodacích listů P14 - vystavení faktur P15 - odeslání faktur

 Analýza problémů v podniku  Časově náročná práce  Brigádníci, studenti  Malý počet stálých zaměstnanců  Technicky náročný postup výroby  Nerozhodnost zákazníků při volbě technologie  Nedokonalá organizace výrobních prostředků  Nesplnění termínu  Špatná časová flexibilita  Problém při realizaci zakázek  Sílící konkurence  Neodpovídající kvalita produktů  Odchod zákazníků ke konkurenci  Odmítnutí zakázek  Negativní reklama  Úpadek podniku

 Tento strom současného stavu znázorňuje kauzalitu mezi problémy daného podniku a názorně zobrazuje jak některé problémy implikují další. Slouží k nalezení klíčového problému (core problem), jehož vyřešením lze odstranit až 75% všech problémů podniku.

 Injekce ve FRT  Přijmutí nových pracovníků  Precizní konfigurační management  Vytvoření nové pozice - project manager  Zmenšení počtu studentů a brigádníků  Školení pracovníků  Zavedení profesionálního řízení  Zavedení databázového systému pro správu zakázek

 Správa  Zakázek, zákazníků  Dodavatelů, subdodavatelů  Dokumentů,...  Webové rozhraní  Možnost on-line prohlížení databáze  Registrace zákazníků  Propagace firmy, reklama

Zavedení IS Analýza požadavků IS na HW Náklady, výběr hardware Nákup HW (server, pracovní stanice) Propojení s www stránkami Přeorganizovat chod firmy Schůzka vývojářů www stránek a IS Integrace do stávajícího řešení Najmutí specialistů, kteří pomohou s organizací Zorganizování školení Náklady, nedostatek spec. sil na trhu Není definováno obecné rozhraní Požadavky IS na HW

Ujasnit výhodnost a možnosti propojení stávajících www stránek s novým IS Propojení s www stránkami Schůzka vývojářů www stránek a IS Nejasnost v budoucnosti stávajícího www řešení Informovat obě strany, dohodnout termín Nadefinování rozhraní k propojení IS a www, případně integrace do IS Spojení se stávajícím systémem Design, otestované a funkční prostředí

 Oslovení dodavatelů IS – 2 dny  Specifikace požadavků – 18 dnů  Vyplnění PD – 7 dnů  Výběr vhodného dodavatele – 4 dny  Uzavření smlouvy - 7 dnů  Analýza požadavků na IS – 14 dnů  Objektový návrh (datové modely,…) - 30 dnů  Návrh a design GUI – 21 dnů  Návrh databáze - 14 dnů  Impelentace IS – 30 dnů  Testování produktu – 7 dnů  Oprava chyb – 30 dnů  Nasazení do provozu - 10 dnů  Nákup PC – 4 dny  Školeni uživatelů – 14 dnů  Vyhodnocení a ukončení spolupráce – 14 dnů  Project buffer

 Oslovení dodavatelů IS – 2 dny  Specifikace požadavků – 18 dnů  Vyplnění PD – 7 dnů  Výběr vhodného dodavatele – 4 dny  Uzavření smlouvy - 7 dnů  Objektový návrh (datové modely,…) - 30 dnů  Návrh a design GUI – 21 dnů  Implementace IS – 30 dnů  Testování produktu – 7 dnů  Oprava chyb – 30 dnů  Nákup PC – 4 dny  Školeni uživatelů – 14 dnů  Vyhodnocení a ukončení spolupráce – 14 dnů