© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Vladek Šlezingr – generální ředitel IBM Česká republika 16/09/2010 - Svět informačních.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Znalostní zázemí organizace
Advertisements

Konference „Inovace a technologický transfer – výzva a příležitost pro Ústecký kraj“ 20. května května 2014, Ústí nad Labem
Vazby OP Doprava a IROP pro období Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha Ing. Květoslava Kořínková, CSc. Seminář IDS Žďár nad Sáz.
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
Význam infrastruktury pro konkurenceschopnost v kontextu kohezní politiky a budoucí priority ČR Ing. Lukáš Hampl 1. náměstek ministra dopravy.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti zvyšování výkonnosti a kvality REENGINEERING.
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Příprava na kohezní politiku EU nadnárodní, národní a krajská úroveň Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje, , Přerov.
Přínosy virtualizace a privátního cloudu
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
1 © AGIT AB Efektivní zdravotnictví v podmínkách Ústeckého kraje v Ústí n.L. Koncepce budování informačního systému v nemocnicích Ústeckého.
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
Podpora dobrovolných přístupů ze strany MPO včetně existujících mechanismů finanční podpory PhDr. Věra Havránková © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
VLIV ZMĚN SVĚTA PRÁCE NA KVALITU ŽIVOTA 2005 – 2008 Moderní společnost a její proměny Seminář k výzkumu na úseku BOZP
Centrum sdílených služeb GTS Brno cerven 2014 Roman Tesař.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
© 2010 IBM Corporation Stanislav Michelfeit, IBM IDC ČR, Služby – výzkum a výuka IT jako služba SSME - Service – Science, Management and Engineering =
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Optimalizace nákladů na vybavení firmy v oblasti informačních a komunikačních technologií Petr Očko Seminář Hospodářské komory ČR Hradec Králové, 26. února.
Informatizace veřejných knihoven Internet a veřejné knihovny jako informační centra měst a obcí PhDr. Ivana Štrossová Okresní knihovna Havlíčkův Brod.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Projekt Kreativní města Future City Game Snímek 2 „Rozvoj města stojí na pomezí řádu a chaosu. Nemá žádný počátek ani konec. Rozvoj města je.
Iva Vodáková – DURABO Vydavatelství a tisk Na Stráni Čelákovice Založeno roku 1991.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
KREATIVNÍ ODVĚTVÍ A EVROPSKÉ FONDY NOVÁ SCÉNA ND MARTA SMOLÍKOVÁ Proč podporovat kulturní a kreativní průmysly.
© 2012 Tieto Corporation Pracovní fórum Konkurenceschopnost města Ostravy Tieto Petr Lukasik Generální ředitel Tieto Czech.
„Sjednocení úřadů práce podpoří spolupráci zaměstnavatelů s kariérovými poradci – realizace Dohody o spolupráci MPSV se Sdružením automobilového průmyslu.
Postakviziční integrace Jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Pavel Seeman.
Rudolf Čihák, CEO, IdeaMarkets Martin Pavlica, CEO, Intelligent Markets 2 ÚSPĚŠNÉ VYUŽITÍ KOLEKTIVNÍ INTELIGENCE V KORPORÁTNÍ PRAXI.
Obsah: Proč 8. návyk Rámcové objasnění 8. návyku
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Význam informací a dat a znalostí
Gerard van Gaalen Vedoucí projektový manažér pro evropské projekty Prezentace Praha 16. března 2005 Rozvojová agentura Východní Nizozemsko.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
R VY a Aplikovaná informatika Aplikovaná informatika Prezentace studijních oborů 2013.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © Generální.
IBM Global Services ČR © 2006 IBM Corporation April, 2006 E-stát a EU Pavel Hrdlička.
© 2010 IBM Corporation Chytré řešení pro úspory při poskytování veřejných služeb Ivo Kramoliš – ředitel IBM Global Business Services Česká republika 03/12/2010.
Více služeb pro české exportéry © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
SOA = Architektura orientovaná na služby
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Leaderem ve schopnosti být společensky zodpovědný ? Libor Malý, Adato Paradigma o.s
Znalostní ekonomika Praha, 23. května 2006 Mgr. Tomáš Hruda Generální ředitel.
MU Brno Od Memoranda k Helsinskému komuniké Moravská zemská knihovna Mgr. Jana Nejezchlebová.
Peníze do vašeho rozpočtu. ALC, spol. s r.o. ALC se zaměřuje na optimalizaci metodik a vývoj softwarových nástrojů na podporu řízení IT a ostatních interních.
Možnosti financování správy majetku a provozu budov z Evropských strukturálních fondů Aktuální výzvy, potenciál IROP a vícezdrojové financování Michal.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Jsme „Jedno PPG“ Náš záměr We protect and beautify the world
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Vladek Šlezingr – generální ředitel IBM Česká republika 16/09/ Svět informačních systémů 2010, Brno

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Náš svět je menší a propojenější.

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost ++= Naše společnost se tak stává propojená, inteligentní a využívá moderní nástroje. Máme jedinečnou příležitost myslet a jednat zcela novými způsoby.

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost A naše planeta se tak stává chytřejší. Chytřejší doprava Chytřejší energie Chytřejší zdravotnictví Chytřejší potravinářství Chytřejší maloobchod Výpočetní síla se začíná objevovat ve věcech, které bychom za počítače nepovažovali. Skutečně téměř vše - jakákoli osoba, jakýkoli objekt, jakýkoli proces nebo jakákoli služba, v libovolné organizaci, ať již velké nebo malé - může využívat digitální data a být propojeno. Chytřejší vodohospodářství Chytřejší počasí Chytřejší země Chytřejší logistika Chytřejší regiony Chytřejší města Chytřejší těžba surovin

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 5

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 6

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 7 IBM 2010 Global CEO Study

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 8 Tři cesty, jak se vypořádat se složitým prostředím Kreativní vedení Přístup k zákazníkům Přístup k zákazníkům Provozní efektivita Provozní efektivita

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Kreativní vedení Přístup k zákazníkům Přístup k zákazníkům Provozní efektivita Provozní efektivita 9 Kreativita na prvním místě Kreativita je klíčovou kvalitou lídrů. Proaktivně vést změny v organizaci a získat tak náskok před trhem. Zapojit širokou škálu komunikačních nástrojů. Nebát se změnit „status quo“ v odvětví, ve firmě, nebo formě podnikání.

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Kreativní vedení Přístup k zákazníkům Přístup k zákazníkům Provozní efektivita Provozní efektivita 10 Zapojení zákazníků „Přiblížit se zákazníkům“ je často nejdůležitější úkol všech CEOs. V případě akvizic a dalších změn firmy je zákazník v centru rozhodnutí, jedině tak se může firma transformovat a sledovat výzvy digitální éry. Spolupráce a sdílení informací jsou hlavními způsoby, jak lépe porozumět potřebám zákazníků.

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 11 Efektivita v centru pozornosti Lepší zvládnutí náročného prostředí díky zjednodušení operací. Dosáhnout rychlých, podložených rozhodnutí a urychlit jejich realizaci. Integrovat činnosti, zvýšit cenový rozptyl a rozšířit partnerství za účelem zvýšení flexibility.

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 12 Skutečná síla pramení z kombinace vůdčích kvalit Zdroj: IBM CEO Study 2010, M&E n=70; 3. Lidé „Klíčem k úspěchu je mít ve vedení firmy ty nejlepší lidi. Společnosti s dobrými výsledky jsou v tomto ohledu většinou velice stabilní.“ CEO, TV, Evropa 2. Integrita „Integrita pro mě znamená důvěru. Lidem kolem sebe musím důvěřovat. Vždy je důležité mít kolem sebe ty správné lidi, kteří vás vedou tím správným směrem.“ CEO, kabelová síť, USA 1. Kreativita „Potřebujeme kreativitu rozpoznat a ocenit. Není časté, aby nejvyšší představitelé byli kreativní, ale přesto je potřeba kreativitu hledat, rozpoznat a dcenit.“ CEO, vydavatel vzdělávacích publikací, USA

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 13 IBM Global CIO Study 2009

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 14 Úspěšní CIOs se zaměřují na tři hlavní cíle Zavádění inovací do praxe Zvýšení návratnosti investic do IT Rozvíjení pozitivního dopadu IT na podnikání

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Zvýšení konkurenceschopnosti organizace Business intelligence a analytické nástroje zvýší konkurenceschopnost organizací. 15

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 6 hlavních trendů pro konkurenceschopnost podniku 16

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Prostor pro kreativitu díky porozumění datům

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Masarykův onkologický ústav v Brně - nasazení RFID do procesu přípravy a aplikace léků 18

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 19 Abychom využili potenciálu chytřejších řešení, potřebujeme společně pracovat na třech zásadních oblastech. Zaměřit se na kvalitu Dělat více s méně Důraz na hlavní činnosti Prohloubit vztahy Využít příležitosti Rozvíjet podíl na trhu Budovat budoucí kapacity Měnit „status quo“ Flexibilně jednat Řídit změnu Risk a transparentnost Zaujmout vůdčí pozici

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 20