HOTEL A SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI Praktické školení pro hotelové manažery Termín: 1. března 2011 Místo: Clarion Congress Hotel Prague © 2010 SmartHERO | Hospitality.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
STUDENT BUSINESS FORUM 2011 Hradec Králové, Mgr. Tomáš Zdechovský WIFI Czech Republic J AK ZAČÍT PODNIKAT ? ÚSPĚŠNĚ.
OLE-onlinelearning Studium odkudkoli a kdykoli
Sociální sítě.
Děti vyrůstají v podstatě online. Na síti se dokáží skvěle orientovat, často lépe než rodiče. Není divu, počítač mají doma, ve škole a někteří i v mobilu.
LOTUS SYMPOSIUM 2008 © 2008 IBM Corporation VÍTEJTE NA SYMPOSIU 2008! Mediální partneři:
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
WikiSkripta WikiSkripta otevřený web lékařských fakult Martin Vejražka, Antonín Šípek, Čestmír Štuka, Stanislav Štípek 1. lékařská fakulta, Univerzita.
Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
HOTEL A SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI Praktické školení pro hotelové manažery Termín: 28. února 2011 Místo: Holiday Inn Bratislava © 2010 SmartHERO | Hospitality.
2. WORSKHOP „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Karlovy Vary TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Název: Co nám hrozí na internetu
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Vzdělávací a tréninkový program pro kariérové poradce.
“Komunikace pracuje pro ty, kteří pracují na ní.” John Powell Institut interní komunikace KNIHOVNA.
IveHale s.r.o..
hoteliéra při otevření nového hotelu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
CZECH SALES ACADEMY Trutnov - střední odborná škola s.r.o. Polská 357, Trutnov Národní konference „e-skills – ICT ve vzdělávání – evropské inspirace“
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Implementace NSK do personální praxe Stálá konference předsedů SR, Eva Novotná Tým PR NSK 2.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Rudolf Čihák, CEO, IdeaMarkets Martin Pavlica, CEO, Intelligent Markets 2 ÚSPĚŠNÉ VYUŽITÍ KOLEKTIVNÍ INTELIGENCE V KORPORÁTNÍ PRAXI.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
Program Mládež v akci. Program MLÁDEŽ V AKCI Největší grantový program na podporu volnočasových aktivit Podpora a rozvoj neformálního vzdělávání Propagace.
Aplikace pro mobilní zařízení v realitní praxi Clarion Congress Hotel Prague.
VÍTEJTE na prezentaci AIESEC … o mé činnosti v AIESEC.
„ Validace dobré praxe 2 “. Harmonogram semináře 10:00 – 10:15 Zahájení 10:15 – 11:00 Validace – výstupy a využití 11:00 – 11:30 Zkušenosti RP s validací.
Vzdělávání bez omezení … vzdělávání po internetu Radek Hořeňovský, Capital Consulting Capital Expert E-learning jako nástroj.
Business partnering a role (v) HR Iva Pechová Leden 2008.
New Marketing Media Michal Pilík.
WEBOVÝ PORTÁL ŽIVOT ONLINE.CZ. OBSAH Komu je portál určen Spolupráce Obsah portálu Návrh grafické podoby Účel.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Junior Achievement je mezinárodní vzdělávací nezisková organizace. Česká kancelář Junior Achievement byla založena panem Tomášem Baťou v roce Jejím.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Aktivity Sdružení automobilového průmyslu v oblasti vzdělávání Předkladatel: Jiří Černý, viceprezident TPCA Czech a viceprezident AutoSAP 75. zasedání.
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
Zkušenosti s internacionalizací klastrů v projektu Clusters Cord 23. října 2012 Dana Krejsová, RRA ÚK. This project is implemented through the Central.
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.
Eurotel Internet. Vyberte si připojení k internetu přesně podle svých potřeb! Získáte: Neomezený přístup za paušál Připojení vhodné i pro bezpečný přístup.
Projekt DP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
Projekt BP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
TWITTER Sociální sít ě. Co to je TWITTER? Sociální síť Funguje na principu tzv.mikroblogu Vedle Facebooku patří k nejpopulárnějším sítím na světě Uživatelé.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu People Management Forum 2016
Diversity management organizace Masarykův ústav vyšších studií Autor: Eliška Jelínková 2016/2017 Vedoucí práce: Ing. Martin Šikýř Ph.D. Oddělení manažerských.
Atraktivní zaměstnavatel
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Inspirovat. Tvořit. Spojovat. Vzdělávat. Spolupracovat.
Jak lze využívat internet
Transkript prezentace:

HOTEL A SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI Praktické školení pro hotelové manažery Termín: 1. března 2011 Místo: Clarion Congress Hotel Prague © 2010 SmartHERO | Hospitality Experts Rate Offers Program | |

HOTEL a SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI První tématické školení pro hotelový průmysl Seznámení s problematikou sociálních médií Praktické ukázky – Facebok, Twitter a ostatní sociální sítě Best practises Mladí zkušení lektoři Facebook je třetí nejnavštěvovanější portál na světě. Je toto pro vás dostatečně podstatná informace? Naučme se pracovat s tím, co je teď a tady… a využijeme všechny příležitosti, jak efektivně propagovat náš hotel. Toto školení je určen pro všechny, kteří chtějí sociální sítě využívat jako jeden z firemních komunikačních kanálů. Založili jste si firemní Facebook, máte firemní Twitter, ale sami pořádně nevíte proč a co s tím dělat? Praktické tipy a inspirace, které si ze školení odnesete, změní váš pohled a nabijí vás novou chutí a odhodláním. Pokud se na zapojení firmy do sociálních sítí teprve chystáte, školení vám pomůže vyhnout se spoustě začátečnických chyb a přehmatů. Umět dobře tweetovat a mít na Facebooku vlastní dobře fungující page opravdu nestojí hodiny práce denně! © 2010 SmartHERO | Hospitality Experts Rate Offers Program | |

HOTEL a SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI Co se na školení naučíte  Seznámíte se s podstatou sociálních médií  Komunikovat efektivně se světem skrze Facebook a Twitter  Tvořit efektivní materiály a texty pro sociální sítě  Zvyšovat počet fanoušků a followers  Začlenit práci se sociálními sítěmi do svého pracovního dne  Success Stories, praktické ukázky z Facebooku a Twitteru © 2010 SmartHERO | Hospitality Experts Rate Offers Program | |

HOTEL a SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI Praktické informace ke školení  Místo: Clarion Congress Hotel Prague  Termín:1. března 2011  Čas:9 – hodin REZERVUJTE DO za zvýhodněnou cenu  Cena pro členy SmartHEROKč % DPH  Cena pro ostatní zájemceKč % DPH Od cena školeníKč % DPH Jedete z daleka? Rezervujte si svůj pokoj na Pokoj 4* hotel již od € 25 včetně snídaně a DPH © 2010 SmartHERO | Hospitality Experts Rate Offers Program | |

LEKTOR Radka Telyčková  Konzultace, audity a tréninky se specializací na rezervace, Revenue & Yield Management, Channel Management a E-Commerce  Ve své práci jsem inovativní, ráda se podílím na vzniku nových a tvůrčích nápadů a následně na provádění změn a nových systémů, které vedou k úspěšnému vytváření lepších obchodních výsledků hotelů. Ve vztahu ke kolegům a zákazníkům, obchodním partnerům uplatňuji pozitivní přístup, týmového ducha a jsem přesvědčena, že základem všeho je otevřená a správná komunikace.  Jsem spoluzakladatelem společnosti SmartHERO, která nabízí profesionálům v cestovním ruchu zvýhodněné ceny ubytování. Tento motivační program je dostupný pro všechny, kteří propadli kouzlu cestování. A pracují v cestovním ruchu  Profesní profil na LinkedIN - © 2010 SmartHERO | Hospitality Experts Rate Offers Program | |

LEKTOŘI Radka Telyčková  Konzultace, audity a tréninky se specializací na rezervace, Revenue & Yield Management, Channel Management a E-Commerce  Ve své práci jsem inovativní, ráda se podílím na vzniku nových a tvůrčích nápadů a následně na provádění změn a nových systémů, které vedou k úspěšnému vytváření lepších obchodních výsledků hotelů. Ve vztahu ke kolegům a zákazníkům, obchodním partnerům uplatňuji pozitivní přístup, týmového ducha a jsem přesvědčena, že základem všeho je otevřená a správná komunikace.  Jsem spoluzakladatelem společnosti SmartHERO, která nabízí profesionálům v cestovním ruchu zvýhodněné ceny ubytování. Tento motivační program je dostupný pro všechny, kteří propadli kouzlu cestování. A pracují v cestovním ruchu  Profesní profil na LinkedIN - © 2010 SmartHERO | Hospitality Experts Rate Offers Program | |

LEKTOŘI Lucie Hys  Lucie pracuje a žije ve Spojených státech amerických a celý její profesní život doposud věnovala e-commerce a především sociálním sítím  Hovoří plynně česky  Její články (uveřejněné na blogu) byly publikovány mimojiné v Hotelmarketing.com, Ehotelier.com, HotelMarketingStrategies.com, TheTop10Blog.com Highlights of her career  Social Media Specialist focusing on hospitality industry  Results-oriented Hotel Marketer and Professional Blogger  Strategic thinker with outside-the-box ideas  Managing social media accounts of various properties, including large hotel chains (Accor) as well as smaller, boutique hotels  Expert in building successful social media accounts from the grounds up, branding, and community management © 2010 SmartHERO | Hospitality Experts Rate Offers Program | |

Rezervujte nyní na Dotazy? Volejte, mailujte a skypujte Radka Telyčková mobil: skype: radka.telyckova ICQ: © 2010 SmartHERO | Hospitality Experts Rate Offers Program | |