Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně."— Transkript prezentace:

1

2 Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně

3  Společnost Data Mind byla založena v roce 2009 a navázala tak na předchozí dvouletou samostatnou činnost jejího ředitele Jana MatouškaData Mind Jana Matouška  Data Mind nabízí široké spektrum služeb z oblasti:spektrum služeb  Marketingových analýz  Data miningu a modelování dat  Tvorby strategie komunikace na zákazníky  Věrnostních programů  Dotazníkových šetření CRM příležitosti / Reporting / Předpověď rizika podvodu / Předpověď rizika výpovědi / Analýzy a Krize / Segmentace zákazníků / Analýza dat / Marketingové analýzy / Business Case / Prodejní nástroje - Afinitní modely / Marketingová analýza produktů / Marketingová komunikace / Hodnota zákazníků / Geo – marketing / … O nás …

4 Základní úroveň Tabulka zákazníků Náhodné výběry, celé databáze, spam Standardní úroveňProdukty, Transakce, SmlouvyHodnota zákazníka Pokročilá úroveň+ Cenové úrovně, věrnost zákazníka, čerstvost zákazníka, apod. Prediktivní modely, Behaviorální segmentace, Analýzy nákupního košíku Inovátorská úroveňSběr a analýza textu (Web, Sociální sítě) Sémantická analýza, remarketing ÚROVNĚ CÍLENÍ (Targetingu) ÚROVEŇ DATA TARGETING

5 Segmentace 1/2  Potřeby a vnímání každého zákazníka jsou odlišné. Není možné uspokojit každého z nich. Lze dospět ke kompromisu mezi masovou komunikací a individuální obsluhou seskupením zákazníků do segmentů s homogenními potřebami.  Segmentace usnadňuje nastavení prodejní strategie a vede k zefektivnění komunikace:  Vyšší response rate  Snížení nákladů na oslovení  Segmentace může být založena na:  Interních datech  Výzkumu trhu Blog

6 Segmentace 2/2  Pozitivní výsledky segmentace lze demonstrovat na anonymizovaných datech prodejce elektroniky.  Segmentační model si všímá profilu zákazníků a jejich potřeb, podporuje dlouhodobý ziskový vztah se zákazníkem.  Zvýšení responsí až na 2,6 násobek u segmentu „Fanatiků“

7 Proč segmentovat zákazníky e-shopu  E-mail je přece zdarma  Všem můžeme poslat stejnou nabídku  Bojujeme o pozornost v záplavě nabídek relevantním, cíleným sdělením  Zákazníka ztrácíme mnohdy navždy, pokud nás hodí do koše

8 Nyní uděláme Segmentaci! Ručně!  První komplexní segmentace na světě dělaná v Excelu ?  Pomůcky pro workshop:  MS Excel nebo substitut  Otevřená hlava  Marketingové cítění  Standardní náčiní  Databáze transakcí  Statistický software  Technické i marketingové dovednosti

9 Kontakt Data Mind s.r.o. U průhonu 466/22 170 00 Praha 7 www.datamind.cz Jan Matoušek (jan.matousek@datamind.cz)jan.matousek@datamind.cz +420 720 705 639 Profil Zakladatel firmy Data Mind, specialista na data mining


Stáhnout ppt "Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně."

Podobné prezentace


Reklamy Google