PŘEDSTAVENÍ VÍTĚZEK 6. ROČNÍKU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Advertisements

Představení společnosti
Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
PaedDr. Zuzana Horváthová, Ph.D. doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
Zvládání stresu ve společnosti KEK INA IDEC SA Piraeus, Řecko
Profil HR poradce a školitele
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
1.1. RADA VYSOKÝCH ŠKOL  V akademickém roce 1999/2000 zahájily výuku první 3 soukromé vysoké školy  Dnes „aktivně“ působí 44 soukromých vysokých.
Konference Hodnocení pracovního výkonu JUDr
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Moravskoslezský kraj, Ostrava – Jak dál?. Počet obyvatel Moravskoslezský kraj – dnes (2010) – tis. obyvatel - pokles za posledních 20 let o 40 tis.!
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
VÍTÁME VÁS VYHLÁŠENÍ 6. ROČNÍKU SOUTĚŽE. Témata Analýza některých aspektů společností vlastněných ženami versus český trh Srovnání českých a zahraničních.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
POSTOJE ZÁSTUPCŮ MSP K PROBLEMATICE INSOLVENCE MSP V ČESKÉ REPUBLICE Ředinová Hana Paseková Marie.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
MUDr. Martin Kuba ministr průmyslu a obchodu Průmyslová politika ve vazbě na automobilový průmysl Zasedání rady ředitelů AutoSAP.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
Představení klubu manažerů
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
1 Modernizace veřejné správy (Praha ) Zkušenosti se zaváděním modelu CAF z pohledu regionálního manažera kvality Osnova prezentace:
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Analýza vlastního podniku
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Produkt.
2.Marketingové prostředí
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Struktura podnikatelského plánu
Personální strategie mezinárodní firmy
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
ETICKÝ KODEX Klastru sociálních inovací a podniků - SINEC.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Cesta k uplatnění na trhu práce Fond dalšího vzdělávání, 2017
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Hospodaření obcí v roce 2016
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Ekonomika malých a středních podniků
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Prorodinné aktivity Olomouckého kraje
Transkript prezentace:

PŘEDSTAVENÍ VÍTĚZEK 6. ROČNÍKU

Program TISKOVÉ KONFERENCE POROVNÁNÍ CELÉHO TRHU, SPOLEČNOSTÍ VLASTNĚNÝCH ŽENAMI A FINALISTKAMI OCP 2013 PODLE VÝŠE OBRATU, OBOROVÉHO ČLENĚNÍ A DÉLKY PŮSOBENÍ SPOLEČNOSTI NA TRHU KDO A JAKÉ JSOU ČESKÉ PODNIKATELKY? JAKÉ JSOU JEJICH FIRMY A DOSAVADNÍ STRATEGIE A JEJICH ŘÍZENÍ A PRIORITY BUDOUCÍ STRATEGIE A PLÁNY ČESKÝCH PODNIKATELEK OBAVY ČESKÝCH PODNIKATELEK HODNOTY A PODNIKÁNÍ PŘEDSTAVENÍ VÍTĚZEK V JEDNOTLIVÝCH KATEGORIÍCH HOSTÉ PANELOVÉ DISKUSE: Věra Kameníčková Statistical Analyses Manager CRIF – Czech Credit Bureau, odborný garant OCP Petr Šíma partner poradenské společnosti NSG Morison, auditor OCP Eliška Hašková Coolidge ředitelka Coolidge Consulting Services, ředitelka společnosti Umění a management společenského chvoání a business a diplomatického protokolu Helena Kohoutová ředitelka a jednatelka Agentury Helas, spoluzakladatelka OCP Radka Pekelská Chief HR Officer a členka Senior Managementu GE Money Bank, generální partner OCP Václav Bálek tiskový mluvčí Allianz pojišťovny a vedoucí interní a externí komunikace, hlavní partner OCP Štěpán Mika jednatel CEMI MBA Studies, partner OCP ČESTNÍ HOSTÉ: Absolutní vítězky 6. ročníku Ocenění Českých Podnikatelek

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK OCP 2013 Šestý ročník celorepublikové soutěže Praha - 07/11/2013 Věra Kameníčková

Porovnání obchodních společností Obchodní společnosti podle vybraných odvětví podle obratového pásma podle krajů podle způsobu vzniku Praha - 07/11/2013 Věra Kameníčková

Obchodní společnosti s nulovým obratem Popis souboru obchodních společností téměř 400 000 společností necelých 12 000 společností, jejichž vlastníkem je žena a zároveň byly založené před rokem 2009 47 finalistek OCP 2013 Finalistky obrat vyšší než 10 milionu Kč ročně zveřejnily finanční výkazy za roky 2009, 2010 a 2011 dobrý iRating Praha - 07/11/2013 Věra Kameníčková

Obchodní společnosti podle vybraných odvětví Praha - 07/11/2013 Věra Kameníčková

Obchodní společnosti s nulovým obratem Praha - 07/11/2013 Věra Kameníčková

Obchodní společnosti podle obratového pásma Praha - 07/11/2013 Věra Kameníčková

Obchodní společnosti podle krajů Praha - 07/11/2013 Věra Kameníčková

Obchodní společností vlastněné ženami Praha - 07/11/2013 Věra Kameníčková

Obchodní společnosti podle způsobu vzniku Praha - 07/11/2013 Věra Kameníčková

Děkuji za pozornost Věra Kameníčková

Jaké jsou české podnikatelky? Hodnocení českých podnikatelek společností NSG Morison na základě údajů poskytnutých pro 6. ročník Ocenění českých podnikatelek Petr Šíma, partner NSG Morison PRAHA 7.11. 2013

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Výchozí údaje  pro 6. ročník OCP Letos vybráno 11 885 potencionálních kandidátek, z nichž vzešlo 397 semifinalistek s nejlepšími ekonomickými výsledky. Semifinalistky byly odborně a ratingově prostudovány a na základě i osobních pohovorů a dotazníků čítajících 37 odborných i soukromých otázek. Do finále bylo vybráno 47 společností. 7.11. 2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Jaká je česká podnikatelka? – sociální část/ podnikatelská část Průměrný věk podnikatelek dle uskutečněného průzkumu dosáhl 48,2 let. 7.11.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Jaká je česká podnikatelka? – sociální část/ podnikatelská část VZDĚLÁNÍ VS. PRAXE Nejvyšší dosažené vzdělání 52 % podnikatelek dosahuje úplného vysokoškolského vzdělání Celkem ekonomické vzdělání má 54 %, nezanedbatelným procentem je 20% vzdělání technického směru.   Obor studia versus obor podnikání Obor studia v 70 % případů nekoresponduje s oborem podnikání. 20.6.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Jaká je česká podnikatelka? – sociální část/ podnikatelská část VZDĚLÁNÍ VS. PRAXE 40 % podnikatelek podniká v ryze mužském oboru technického zaměření. Z těchto 40 % jde v 30 % o výrobní činnost. 70 % žen se středoškolským vzděláním podniká v oblasti služeb distribučního a prodejního zaměření. S dosažením vyššího vzdělání jde převážně o podnikání ve specifickém oboru, převážně technického zaměření. 20.6.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

Jaké jsou české podnikatelky ? Jaká je česká podnikatelka? – sociální část/ podnikatelská část Jaké jsou české podnikatelky ? Na první setkání spíše introvertní osoba, avšak záhy se začne projevovat její sebedůvěra, sebejistota v to co dělá. Má jasnou vizi o svém podnikání a také velkou míru empatie ke svému okolí. Velký smysl pro fair play a to i vůči své konkurenci. Jsou spíše individualistky, které o zásadních otázkách rozhodují bez problému sami, věří ve své rozhodnutí. Dokážou případnou slabinu přiznat. Ženy se častěji obklopují opět ženami v rámci své firmy. Důvodem je větší spolehlivost a lepší řešení krizových situací. Avšak v rámci obchodních vztahů raději jednají s muži.   Vzorem v osobním životě je převážně rodina (tedy rodiče, babička, dědeček – vzory z dětství) odhadem 70 %, popř. nemají žádný vzor. Oporou v podnikání– manžel, přítel, ale i sestra nebo děti – 95%. 7.11.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Jaká je česká podnikatelka? – sociální část/ podnikatelská část Sociální odpovědnost a velká míra empatie českých podnikatelek Velká odpovědnost za své zaměstnance: sociální cítění se svými zaměstnanci, téměř 80 % z nich pomůže svému zaměstnanci v jeho životní situaci ( finanční pomoc např. při exekuci, flexibilita pracovního úvazku, atd.) S velkou mírou empatie českých podnikatelek souvisí i zapojení 80 % firem a jejich zaměstnanců do charitativních projektů, či projektů, které mají prospěch pro daný kraj, okres či město, kde podnikatelka podniká. 70 % žen majitelek podporuje charitu i jako fyzické osoby 7.11.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

Obavy a negativní dopady ovlivňující osobní život podnikatelek Jaká je česká podnikatelka? – sociální část/ podnikatelská část Obavy a negativní dopady ovlivňující osobní život podnikatelek 7.11.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Jaká je česká podnikatelka? – sociální část/ podnikatelská část Podnikatelská část: Z jakých důvodů české podnikatelky začínají podnikat? 47 % podnikatelek se vypracovalo z běžných pracovních pozic na majitelky společností díky vlastnímu pracovnímu odhodlání a nasazení. 26 % z této skupiny podniká z nutnosti, ať už kvůli potřebě zaopatřit sebe nebo si finančně vypomoci na mateřské dovolené 11 % podnikatelky z nutnosti převzít po někom firmu, která by jinak zanikla (úmrtí majitele,atd .) 8 % pokračuje v tradici rodinného podnikání 8 % ženy, které podnikání cítí jako své poslání a naplnění svého života, a jejich myšlenka podnikat v oboru, ve kterém podnikají, vznikla „na zelené louce“ 100 % podnikatelek by opět volilo stejnou cestu, tj. podnikání, přestože již ví, jak náročné je podnikat.   7.11.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

Z čeho mají obavy české podnikatelky? Jaká je česká podnikatelka? – sociální část/ podnikatelská část Z čeho mají obavy české podnikatelky? rostoucí daňové a odvodové zatížení 50 % korupce a úplatkářství 44 % ceny energie a surovin 30 % neschopnost financovat další růst 24 % příchod nové konkurence na trh 22 % kolísání měnového kurzu 22 % přílišná regulace 22 % dostupnost klíčových dovedností 14 % neangažovanost vlastních zaměstnanců 12 % 7.11.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Jaká je česká podnikatelka? – sociální část/ podnikatelská část  Jaké z uvedených možností jsou pro podnikatelky nejdůležitější strategie do budoucna? Podnikatelky mohly uvést více možností.   udržet si stávající zákazníky 78 % růst na současném domácím trhu 68 % vývoj, prodej nového výrobku, služby 44 % expanze na nové zahraniční trhy 18 % fúze a akvizice 6 % kultury ve firmě 4 % 7.11.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Jaká je česká podnikatelka? – sociální část/ podnikatelská část Zaměstnanci 62 % firem chce nabírat další zaměstnance, z toho skoro polovina více jak 10 % 37% firem v počtu zaměstnanců stagnuje 1 % firem chce propouštět Velkou prioritou v rozmezí dalších 4 let je pro majitelky rozvoj klíčových zaměstnanců tak, aby našly své zástupce, pro případ náhrady.   7.11.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Jaká je česká podnikatelka? – sociální část/ podnikatelská část Inovace v soukromých firmách 20 % soukromých firem vidí své nové příležitosti právě v inovacích. U mezinárodních korporací je to 30 %. Avšak třetina z těchto soukromých firem považuje inovaci za svou zásadní konkurenční výhodu. Mnohdy jde totiž o jedinou možnost přežití na trhu. 30 % soukromých firem uvádí, že i změna obchodní strategie pomohla zásadně překonat minulé náročné roky krize.   7.11.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Jaká je česká podnikatelka? – sociální část/ podnikatelská část BUDOUCÍ VÝVOJ Přestože většina soukromých firem je kritičtější k politické scéně v ČR, většina českých podnikatelek věří v další budoucnost svých firem. 40 % podnikatelek připouští, že jejich současný stav podnikání je na horší úrovni než před 2-3 roky. Jako svojí konkurenční výhodu vidí v dobrých a korektních vztazích se svými obchodními partnery, familiérnějších vztazích se svými zaměstnanci a jednoduššími rozhodujícími procesy než je tomu i velkých společností. 7.11.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Jaká je česká podnikatelka? – sociální část/ podnikatelská část Nástupnictví Pětina českých firem vlastněných ženami má nebo pracuje na předání své firmy svým dětem. Avšak studie amerického Institutu rodinných firem poukazují, že pouze 30 % společností přežije po předání druhé generaci, jen 12 % ve třetí generaci a pouhá 3 % firem se dostanou za čtvrtou či další generaci. Vzhledem k průměrnému věku 48 let české podnikatelky zatím moc neuvažují o předání svém firmy svým dětem v následujících pěti letech. 7.11.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Dotazy 7.11.2013 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

Hodnoty a podnikání Eliška Hašková Coolidge Coolidge Consulting Services, ředitelka společnosti Umění a management společenského chvoání a business a diplomatického protokolu 29

ze kterých postupně vzešlo 47 finalistek. Podmínky účasti Účastníkem soutěže může být pouze žena – česká občanka, která je 100% majitelkou společnosti, jejíž společnost byla založena nejpozději k 1. lednu 2009 a její společnost má roční obrat 10 a více milionů ve sledovaném období. Do soutěže byly podnikatelky nominovány na základě finanční analýzy zpracované odborným garantem, specialistou na rating a scoring firem, CRIF – Czech Credit Bureau. Do soutěže se může podnikatelka přihlásit i z vlastní iniciativy. Společnost musí splňovat požadovaná kritéria soutěže a dále poskytnout účetní výkazy za poslední čtyři uzavřené roky. V letošním roce odpovídalo kritériím soutěže 11.885 potencionálních kandidátek, z nich bylo vybráno 397 semifinalistek s nejlepšími ekonomickými výsledky, ze kterých postupně vzešlo 47 finalistek. Za 6 let jsme vybírali z celkového počtu 53.555 podnikatelek, kdy v semifinále soutěžilo 1.121 žen, ze kterých vzešlo 170 finalistek s nejlepšími ekonomickými výsledky.

FINALISTKY V KATEGORII MALÁ SPOLEČNOST (roční obrat 10 – 30 miliónů Kč) Ability Real Estate s.r.o. majitelka RADKA KRÁLIKOVÁ ADRAK s.r.o. majitelka RADKA VYHNÁLKOVÁ BENA TOUR s.r.o. majitelka LIBUŠE BENÁČKOVÁ Centrum andragogiky, s.r.o. majitelka MARIE JÍRŮ CONTEX PRAHA s.r.o. majitelka HANA SUCHARDOVÁ DEKRE s.r.o. majitelka OLGA KAHLOVÁ DROGERIE CENTRAL s.r.o. majitelka ALENA GERGELOVÁ ECOAR spol. s. r.o. majitelka ANNA GALIŠINOVÁ EKOIMPEX Vysočina s.r.o. majitelka HANA NECKÁŘOVÁ Elmat Super, s.r.o. majitelka JANA VAŠÍČKOVÁ FAST BIRD s.r.o. majitelka TAŤÁNA ŠEINEROVÁ FEAS s.r.o. majitelka HANA HOŘICKÁ Global Agent s.r.o. majitelka LENKA GÁBOVÁ KLUCHOVÁ JANNAI s.r.o. majitelka HELENA MATĚJKOVÁ Klausová, s.r.o. majitelka VLADIMÍRA KLAUSOVÁ KM – KOV s.r.o. majitelka RENATA KLIMENTOVÁ LUXURY GUIDE, s.r.o. majitelka MILENA ŽAMPOVÁ Medinila s.r.o. majitelka GABRIELA HLOBILOVÁ MOVANA, spol. s r.o. majitelka JARMILA MRÁZKOVÁ NACHTIGAL ARTISTS MANAGEMENT s.r.o. majitelka ALENA NACHTIGALOVÁ PHOTODIENST BRNO, spol. s r.o. majitelka KATEŘINA VAN KRANENBURG PROBET s.r.o. majitelka IVANA POSPÍŠILOVÁ REVATECH s.r.o. majitelka EVA HRONOVÁ SERVICE SHW s.r.o. majitelka STANISLAVA HERITESOVÁ WEIGELOVÁ SIBOX s.r.o. majitelka ALENA BOXLEITNER SOLAR AND SLENDER YOU STUDIO, s.r.o. majitelka JANA HÁJKOVÁ STARÉ MĚSTO NEMOVITOSTI A.M., s.r.o. majitelka SIMONA SOTÁKOVÁ SUNNY CANADIAN s.r.o. majitelka ALICE ŠTUNDA TLC – Top Language Centre, s.r.o. majitelka TAŤÁNA NEPUSTILOVÁ TSM, spol. s r.o. majitelka IRENA SPIROVÁ VTR s.r.o. majitelka MIROSLAVA TRLIČÍKOVÁ * Řazeno abecedně

VÍTĚZKY V KATEGORII MALÁ SPOLEČNOST (roční obrat 10 – 30 miliónů Kč) 1. místo Eva HRONOVÁ REVATECH s.r.o., Praha 10 2. místo Jarmila MRÁZKOVÁ MOVANA, spol. s r.o., Vizovice 3. místo Alena GERGELOVÁ DROGERIE CENTRAL s.r.o., Zlín

VIDEO MEDAILONEK - REVATECH

FINALISTKY V KATEGORII STŘEDNÍ SPOLEČNOST (roční obrat 30 – 80 miliónů Kč) AGRESS, s.r.o. majitelka HANA MIKOTOVÁ EMADO Hradec Králové, s.r.o. majitelka EVA DUCHOSLAVOVÁ HS Čáslav s.r.o. majitelka MILUŠE DVORECKÁ Channel Crossings s.r.o. majitelka LENKA DOLEŽALOVÁ PAVILKOVÁ PROSTOR-design, s.r.o. majitelka EVA VAŇKOVÁ Soukromá klinika LOGO s.r.o. majitelka ILONA KEJKLÍČKOVÁ Stavebniny Nováková, s.r.o. majitelka ILONA NOVÁKOVÁ STOPRO BEK, s.r.o. majitelka JARMILA FABIŠKOVÁ Sunny Canadian Internationa School Základní škola a Gymnázium, s.r.o. majitelka ALICE ŠTUNDA * Řazeno abecedně

FINALISTKY V KATEGORII STŘEDNÍ SPOLEČNOST (roční obrat 30 – 80 miliónů Kč) 1. místo Alice ŠTUNDA Sunny Canadian International School Základní škola a Gymnázium, s.r.o., Dulice 2. místo Miluše DVORECKÁ HS Čáslav s.r.o., Čáslav 3. místo Ilona KEJKLÍČKOVÁ Soukromá klinika LOGO s.r.o., Brno

VIDEO MEDAILONEK – SUNNY CANADIAN

FINALISTKY V KATEGORII VELKÁ SPOLEČNOST (roční obrat 80 miliónů Kč a více) AC-T servis, spol. s r.o. majitelka JANA ERBOVÁ E.M.T. spol. s r.o. majitelka ALENA DRAŠNAROVÁ FORCORP GROUP spol. s r.o. majitelka IRENA JELÍNKOVÁ IMCO, s.r.o. majitelka JANA NYKLOVÁ MAXIMA REALITY, s.r.o. majitelka MARTA SLÁNSKÁ RI-STAV s.r.o. majitelka IRENA RYŠAVÁ SAXO, spol. s r.o. majitelka JANA STUCHLÍKOVÁ * Řazeno abecedně

VÍTĚZKY V KATEGORII VELKÁ SPOLEČNOST (roční obrat 80 miliónů Kč a více) 1. místo Irena RYŠAVÁ RI-STAV s.r.o., Litovel 2. místo Alena DRAŠNAROVÁ E.M.T. spol. s r.o., Modletice 3. místo Marta SLÁNSKÁ MAXIMA REALITY, s.r.o., Praha 1

VIDEO MEDAILONEK – RI-STAV

CENA GE MONEY BANK – VÝJIMEČNÁ PODNIKATELKA Renata KLIMENTOVÁ KM-KOV s.r.o. Břidličná PŘEDSTAVÍ: Radka PEKELSKÁ Chief HR Officer a členka Senior Managementu GE Money Bank

VIDEO MEDAILONEK – KM-KOV

CENA ZA INOVATIVNÍ ŘEŠENÍ POD PATRONACÍ ALLIANZ Ivana POSPÍŠILOVÁ PROBET s.r.o. Držovice PŘEDSTAVÍ: Václav BÁLEK Tiskový mluvčí Allianz pojišťovny a vedoucí interní a externí komunikace

VIDEO MEDAILONEK – PROBET

CENA ZA VÝJIMEČNÝ RŮST FIRMY POD PATRONACÍ CEMI Irena JELÍNKOVÁ FORCORP GROUP spol. s r. o. Olomouc PŘEDSTAVÍ: Štěpán MIKA Jednatel CEMI MBA Studies

VIDEO MEDAILONEK – FORCORP GROUP

GENERÁLNÍ PARTNER ZAKLADATEL ODBORNÝ GARANT HLAVNÍ PARTNER AUDITOR

PARTNEŘI

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER MEDIÁLNÍ PARTNEŘI MEDIÁLNÍ PODPORA

DĚKUJEME ZA POZORNOST