JUMBO 10 010 L combiline
JUMBO 10 010 L combiline – univerzálnost
JUMBO 10010 L combiline Objem DIN [m³] 47,3 Celková délka [mm] 11990 Celková šířka 26.5“ [mm] 2880 Celková výška 26.5“ [mm] 3980 Pneumatiky 710/50 R 26.5 Rozchod 26.5” [mm] 2100 Počet nožů 45 Rozvor náprav 26.5” [mm] 1550 Počet řetězů pod. dopravníku 6 Oj [t] 4 Celková hmotnost [t] 31 Hmotnost [kg] 11780
JUMBO 10 010 L combiline – sběrač + válec Vysoce dimenzovaný pohon s oboustranným širokoúhlým hřídelem s jistícím momentem 2500 Nm pro traktory s výkonem až 330 kW Řízený sběrač s šířkou 2 m s vodící dráhou na obou stranách s volnoběžkou Příčný i podélný výkyv sběrače s hydraulickým odlehčením pro kvalitní kopírování nerovností Sběrač s 8-mi řadami prstů, vkládacím válečkem a výkyvnými opěrnými koly Malá vzdálenost mezi prsty sběrače a válce pro eliminaci zacpání válce Pohon válce bezúdržbovou rozvodovkou s čelním ozubeným soukolím Válec o průměru 800 mm s 8 řadami hvězdic s šířkou 12 mm uspořádanými do spirály
JUMBO 10 010 L combiline – řezání 45 nožů s roztečí 35 mm uspořádaných v jedné řadě Nůž z nástrojové oceli s vlnkovým obloukovým profilem Patentované nonstop jištění každého nože na 2 místech Centrální uvolnění nožů Stranově vykývnutelný nosník nožů EASY MOVE pro usnadnění údržby Čistící kryt
JUMBO 10 010 L combiline – AUTOCUT Broušení přímo na vozu i několikrát denně pro kvalitní řezanku (broušení trvá 4 minuty) Redukce nákladů spojená s broušením nožů na stacionární brusce Prodloužení životnosti nožů Úspora nafty při procesu řezání i na žlabu (až o 20%)
JUMBO 10 010 L combiline – TRIDEM Celková hmotnost 31 tun Aktivně řízená první a třetí náprava pro dobrou manévrovatelnost Hydropneumatické odpružení Výborné jízdní vlastnosti a maximální svahová dostupnost Radiální pneumatiky 710/50 R 26.5 pro minimální přítlak na půdu, malý valivý odpor a velkou průchodnost
JUMBO 10 010 L combiline – TRIDEM Hydraulicky zvednutelná první náprava Snížení opotřebení pneumatik Automatické spuštění nápravy při plnění vozu
JUMBO 10 010 L combiline – nástavba Vysoce dimenzovaný rám pro dlouhodobé zatížení profilu C 300x100x50x6 mm Šroubovaný rám pro eliminaci zatížení na krut a ohyb s jemnými závity Hustě uspořádané sloupky Otevřená nástavba s automatikou plnění Sklopitelný kryt pro uzavření dopravního kanálu v ložném prostoru Snadná manipulace s krytem
JUMBO 10 010 L combiline – klapka Multifunkčí klapka nastavitelná ve 3 polohách 1. poloha s automatikou plnění při sklizni senáže – široký plech pro spolehlivou funkci automatiky plnění a maximální využití ložného prostoru vozu 2. poloha - uzavřená nástavba pro boční plnění řezačkou 3. poloha – pro čelní plnění řezačkou a výhled řidiče do ložného prostoru vozu
JUMBO 10 010 L combiline – dopravník Spolehlivé a rychlé vyprázdnění vozu 3 páry řetězů podlahového dopravníku 2 dvourychlostní hydromotory (rovnoměrné zatížení ložisek i hřídelí) s maximální rychlostí dopravníku až 18,8 m/min
UŠETŘÍTE !!! Senážní vůz = řešení pro moderní podniky - vysoká denní výkonnost pro kvalitní senáž - malé náklady na provoz - spolehlivost celé linky - řezanka s pozitivním vlivem na zdravotní stav a užitkovost skotu UŠETŘÍTE !!!
JUMBO 10 010 L combiline – uživatelé Ing. Josef Blažek, VOD Jetřichovec „Samostatnou kapitolou je velkokapacitní vůz JUMBO 10010 L Combiline, který měli v družstvu možnost vyzkoušet ještě před jeho pořízením. Po celou dobu jezdil s traktorem 330 koní, což bylo předimenzované, ale jeho pracovní a jízdní vlastnosti se naplno projevily. Výborná je řízená náprava Tridem, široké pneumatiky jsou šetrné k půdě, nedělají koleje a na svazích je vůz velmi stabilní. Dobrá je jeho manévrovatelnost i na menších pozemcích. Je to zkrátka univerzální stroj a jsem přesvědčený, že vnitropodniková doprava bude v budoucnu záviset na těchto velkokapacitních vozech. Bude to jedna z cest, až přijde doba kdy nebudeme potřebovat staré nákladní automobily, ale nahradí je tyto vozy. Je to budoucnost vnitropodnikové dopravy,“ uvedl předseda družstva.
JUMBO 10 010 L combiline – uživatelé Ing. Martin Novák, Obora ,,Prvním strojem od firmy Pöttinger byl vůz EUROPROFI 3 L v roce 1999. Sloužil řadu let a byl jsem s ním spokojený, protože senáž z vozu mi přijde jako nejkvalitnější. S vybudováním bioplynové stanice vyvstala potřeba svážet nejen travní senáž, seno a slámu, ale také silážní kukuřici. Pro tento účel se nejlépe hodí velkoobjemový vůz JUMBO 10010 L Combiline. V senážích se loni osvědčil, kromě jedné seče do balíků zvládnul posbírat po žací kombinaci všechno a udělal i pár fůr slámy. Seno posbíral přibližně z 300 ha. Pracuje v agregaci s traktorem o výkonu 270 až 300 koní. V kukuřici by měl každoročně odvézt až jednu třetinu hmoty, tam si od něho slibuji největší přínos. S vozem jezdím sám. Podvozek Tridem je výborný, vůz na pozemcích pěkně sedí, neboří se a zachovává si dobré jízdní vlastnosti. Příjemné je zařízení AUTOCUT, které za pár minut nabrousí nože automaticky přímo na návěsu a lze je tak udržovat stále ostré,“ oceňuje Ing. Novák.