Vlastní hodnocení Základní školy Chýnov, okres Tábor Zvolená oblast: Podpora školy žákům, spolupráce s rodiči, vliv vzájemných vztahů školy, žáků, rodičů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Advertisements

Vlastní hodnocení školy
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
Mgr. Jana Palanská.
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Dotazníkové šet ř ení Mapa školy Ú č ast v projektu: 140 základních škol Celkový po č et respondent ů : Po č ty respondent ů : ž áci (89%), rodi.
Vlastní hodnocení školy
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Management a rozvoj obcí
Organizace empirického výzkumu Etapy výzkumu: 1.Přípravná – definice problému, určení cíle výzkumu, zajištění dostupných již existujících informací o problému,
Vlastní hodnocení školy ► evaluace = lat. valere – přeneseno do angličtiny= self-evaluation ► Scrivena, 1991 = „proces určování podstaty, hodnoty a ceny.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Autoevaluační nástroje na naší škole
Autoevaluace na SZŠ a VOŠZdr. Liberec vyhláška č.15/2005 Sb. na naší škole od roku 2006 tříletý cyklus ošetřeno směrnicí ředitelky školy výchozí dokument.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
SETKÁNÍ S ŘEDITELI STŘEDOČESKÉHO KRAJE květen 2011
Vlastní hodnocení školy
RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech Zora Syslová.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Strategické plánování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji Konference IDEON Pardubice Podpora poskytování DV v PK.
Škola Vinoř Anketa březen 2015.
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Teambuilding 2 Posouzení potřeby Podávání zpětné vazby
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Rozvoj sociálních služeb v Pardubickém kraji Evaluace projektu rozvoj metod sociální práce a tvorba kritérií efektivity služeb.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
Jednání řídícího výboru MAP Český Krumlov
Projekt Mapa školy Jihlava,
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Workshop k akčnímu výzkumu
Název akce, místo, datum.
STRATEGII REGIONÁLNÍHO ROZVOJE ČR
dotazníkové šetření KLIMA ŠKOLY
VVI – nástroj ke zvýšení konkurenceschopnosti
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Vítejte na třetí místní konferenci
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Vítejte na třetí místní konferenci
Model intenzivní podpory
Vítejte na třetí místní konferenci
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Intenzivní podpora škol
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Transkript prezentace:

Vlastní hodnocení Základní školy Chýnov, okres Tábor Zvolená oblast: Podpora školy žákům, spolupráce s rodiči, vliv vzájemných vztahů školy, žáků, rodičů Podoblast: klima školy Zpracovala: Mgr. Marie Hánová

Fáze evaluace  vymezení a pochopení problému  plánování  sběr informací  analýza informací  prezentace a formulace doporučení

Cíl: ZLEPŠIT KLIMA ŠKOLY Vybraný evaluační nástroj: dotazník pro rodiče, žáky i učitele Hlavním kritérium: vztah učitel x žák; učitel x rodič Indikátor: silná stránka – naprosto souhlasím a spíše souhlasím – předpoklad 70%, slabá stránka – spíše nesouhlasím a naprosto nesouhlasím – do 30%.

Vyhodnocení dotazníku  Vždy téměř 90% respondentů odpovídá: naprosto souhlasím nebo spíše souhlasím  (předpoklad byl 70%)  Odpovědi spíše nesouhlasím nebo naprosto nesouhlasím jsou u všech respondentů většinou do 10%  (předpoklad byl do 30%) Závěr  Vyhodnocení vypovídá o velmi dobrém školním klimatu.

Vyvození strategických záměrů a cílů školy: Prohlubovat vztahy učitel x žák, učitelé x rodiče  uskutečňováním společných akcí, vtahováním rodičů do problémů,  rodiče jsou chápáni jako partneři  využívat větší spolupráce s KPŠ a se Žákovskou radou. Škola – bezpečné místo pro všechny  šikana, násilí, drogy nejsou tolerovány  žáci i učitelé se vzájemně respektují a chovají se vhodným způsobem  škola je místo i pro další aktivity po skončení výuky (práce zájmových útvarů) Udržet silnou pozici školy z hlediska konkurence, prohlubovat prestižní postavení školy  jako Přidružená škola UNESCO  prací v KEV  zapojením v humanitárním hnutí „ Hnutí na vlastních nohou“  plněním řady projektů propojovat školu se životem