Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Organizace empirického výzkumu Etapy výzkumu: 1.Přípravná – definice problému, určení cíle výzkumu, zajištění dostupných již existujících informací o problému,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Organizace empirického výzkumu Etapy výzkumu: 1.Přípravná – definice problému, určení cíle výzkumu, zajištění dostupných již existujících informací o problému,"— Transkript prezentace:

1 Organizace empirického výzkumu Etapy výzkumu: 1.Přípravná – definice problému, určení cíle výzkumu, zajištění dostupných již existujících informací o problému, tvorba výzkumného týmu, zpracování projektu výzkumu. 2.2. Realizační, zpracovací – zajištění primárních dat v terénu, kontrola správnosti dat, statistická a obsahová analýza dat. 3.3. Vyhodnocovací – interpretace informace, doporučení a návrh opatření k praxi na základě výsledků, metodologické vyhodnocení výzkumu, závěrečná zpráva.

2 Identifikace informační potřeby, určení problému a stanovení výzkumného cíle  Děje se tak ve spolupráci zadavatele a zpracovatele, zadavatel určuje „co“, zpracovatel „jak“. Výzkumným problémem je  reálný nedostatek nebo porucha v sociálních a sociálně psychických jevech a procesech (konflikty, odmítání změn, slabý vliv zvolených nástrojů apod.)  neznámá skutečnost, v důsledku budoucích rozhodnutí, kterou je nutno vyjevit (projektovaná skutečnost, budoucí kupní chování apod.)

3 Obecné vymezení zkoumaného problému v podmínkách podniku Motivační výzkum Výzkum organizačního chování Výzkum spokojenosti pracovníků a sociální audit Výzkum spotřebitele Výzkum mediálního působení a veřejného mínění.

4 Vymezení cíle výzkumu Cíl(e) musí odpovídat informační potřebě a musí být stanoven(y) ve směru řešení problémové situace. Zřetelné oddělení poznávacích a realizačních cílů. Cíl(e) musí být jasně a konkrétně formulovány a musí být dosažitelné. Odsouhlasené cíle jsou závazné.


Stáhnout ppt "Organizace empirického výzkumu Etapy výzkumu: 1.Přípravná – definice problému, určení cíle výzkumu, zajištění dostupných již existujících informací o problému,"

Podobné prezentace


Reklamy Google