AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Renata Schejbalová Konference AŘG , Přerov.
Advertisements

Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
příspěvková organizace Středoškolská 3, Ostrava-Zábřeh
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Autoevaluace aneb vlastní hodnocení školy
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Projekt Kvalita II: výsledky vzdělávání, vývoj školství v krajích.
Naše mládež miluje přepych. Nemá správné chování. Neuznává autority a nemá úctu před stářím. Děti odmlouvají rodičům, srkají při jídle a tyranizují své.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
ŠVP na gymnáziích: od mírné skepse k chuti pokračovat Zkušenosti z projektu Pilot G/GP Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Business Intelligence
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Hodnocení škol a školských zařízení
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
1 Nabídka ke spolupráci v oblasti metodiky škol a školských zařízení Nabídka ke spolupráci v oblasti metodiky škol a školských zařízení Přátelské setkání.
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Osmileté studium.
VÝSTUPY Z UČENÍ – PREZENTACE VÝSTUPŮ PROJEKTU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích INOVACE VÝSTUPŮ, OBSAHU A METOD BAKALÁŘSKÝCH PROGRAMŮ.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Vytvořil: Libor Lepík Frýdek-Místek. Loc 49°41'12.649N, 18°21'4.158E Time 21h 59min
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Profese učitele – referenční rámec Mgr. Anna Doubková PaedDr. Karel Tomek Praha
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
3/1 SPECIFIKA EKONOMIKY LH (18 HODIN) EKONOMIKA LESNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
EKONOMICK É INFORMACE pro jedn á n í Předsednictva RV Š
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Vlastní hodnocení školy
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Vzdělávací program N/01 Sociální práce pro absolventy všech typů středních škol s maturitou 3leté denní a 3a1/2leté dálkové studium ukončené absolutoriem3leté.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
1MT451 Ekonomická analýza a prognóza
Autoevaluační nástroje na naší škole
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Přednost početních operací
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Úvod Proč studovat informatiku?
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
KONTROLNÍ PRÁCE.
Integrovaná střední škola technická a ekonomická Sokolov Cheb 23. června 2010 Jednoty 1620, Sokolov.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Komplexní systém hodnocení
První zkušenosti s evaluací
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění absolventů aj.) Podmínky ke vzdělávání – materiální,technické, hygienické a ekonomické Řízení školy Spolupráce s rodiči, veřejností, klima školy Úroveň výsledků práce školy

METODY AUTOEVALUACE ŠKOLNÍ ROK 2009/2010, 2010/ / Interní testování Plán samostudia a DVPP učitelů Testy z výuky Testy se zaměřením na výuku ŠJ, Bio, Che Testy SCIO Vektor Modul /2011 – Interní testování Uplatnění absolventů v praxi Plán studia a DVPP učitelů Dotazníkové šetření 1. ročníků – hodnocení po nástupu na SŠ 3. ročníky - vztah škola student Testy z výuky Externí testování ( Výkonová motivace studentů Dotazník klimatu pedagogického sboru

Cíle autoevaluace Indikátory kvality školy Cíle: zaměřit výuku na potřeby žáků podporovat další vzdělávání učitelů podporovat vzájemnou spolupráci učitelů zvýšit zájem rodičů o chod školy Indikátory kvality školy: uplatnění absolventů na trhu práce v ČR i v cizích zemích vysoké procento žáků pokračujících ve studiu klima školy možnosti dalšího vzdělávání učitelů spokojenost rodičů a veřejnosti

Autoevaluační testy PRÁVO Třída2006/ / / / A 2,72 3,02 2,51 2,95

Ekonomika, management a marketing celkový počet otázek 25, celkový počet bodů 25 Počet %Hodnocení %výborně %chvalitebně %dobře %dostatečně 49-0 %nedostatečně

Management a marketing hodnocení počet žáků celkem žáků počet žáků ve třídě počet žáků nepsalo0023 průměr3,823,392,403,36 nejčastější známka5414

Management a marketing

Český jazyk a literatura 4. ročník – 2009/2010 Průměrné hodnocení: 3,22 2,77 3. A3. B b výborně – 16 chvalitebně – 13 dobře – 10dostatečně nedostatečně 0 1

Český jazyk a literatura 4.ročník 2009/2010 Průměrné hodnocení:2,833,00 Skupina:4.Ma4.Mb 25 – 22 b výborně10 21 – 19 b chvalitebně85 18 – 15 b dobře29 14 – 10 b dostatečně511 nedostatečně14

Autoevaluační testy Testy se provádějí 1x ročně 1. nebo 2.pololetí Hodnocení za 2 – 4 roky Jen vybrané předměty Dotazníková šetření: 1. a 3.ročníky, učitelé 1x za rok 1x za 2 roky rodiče

Děkuji za pozornost Mgr. Dana Sharplesová