Projekt Inkubátor Junior. Denisa ZáhorskáDaniela Volfová Olga GergišákováJakub Moša Petr ŠaumanAneta Daňková David Furik Monika Rosenzweigová Tereza Páleníková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kalkulace plných a variabilních nákladů
Advertisements

Vliv ocenění vytvořených výkonů na měření zisku
, , Nabídka investiční spolupráce.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Věrnostní program.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
Jak v praxi využít analýzu bodu zvratu?
Bilance a bilanční princip
Mini Sheet s.r.o Máte velké střevní obtíže? Kupte si náš toaletní papír, utře vás na 100%
ARMOR Tiskové kazety nové generace. Představení skupiny ARMOR a společnosti ARMOR s.r.o. Skupina ARMOR - vznik 1922 ve Francii (Nantes) - dnes 16 obchodních.
Výroba a prodej cukrovinek
Význam informací v podnikání
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Školní rok 2006/2007 Vyučující: Ing. Simona Rosová
 VY_32_INOVACE_16_10  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Veřejná obchodní a komanditní společnost
Rozvaha.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Mikroekonomie I Trh kapitálu a kapitálových statků
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Vlasta Švachová Datum: Název: VY_32_INOVACE_9.3.6.
KDM s.r.o. Majitel firmy - Dominik Mašík. Základní informace o firmě: Založení společnosti KDM s.r.o. v dubnu 2014 Sídlo společnosti: Ždírec nad Doubravou.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Ekonomická stránka činnosti podniku Vypracoval : Ing. Marcela Zlatníková Projekt Anglicky v odborných.
Koncepce marketingového řízení
ZÁKLADNÍ EKONOMICKÉ POJMY
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Všechno v mém životě souvisí
MARKETING.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
Finanční analýza.
NÁKLADY, VÝNOSY, HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK II.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Co je Design for Manufacture and Assembly?
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Rozhodování v podmínkách neurčitosti
Nauka o podniku Bod zvratu.
Tržní prostředí.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
STUDENTSKÝ MINIPODNIK MATĚJ MAREK. firma Matěj Marek (Manufaktura Wolkerova) sídlo: Wolkerova 2941, Havlíčkův Brod,
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Podnikatelský záměr Název prodejny: Sweet Cupcakes
Kalkulace - učitel.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
NEUSTÁLE SE OPAKUJÍCÍ PROCES: 1) VÝROBY 2) ROZDĚLOVÁNÍ, PŘEROZDĚLOVÁNÍ 3) SMĚNY 4) SPOTŘEBY HOSPODÁŘSKÝ PROCES.
MC POHÁDKA JESENICE U PRAHY z.s nezisková organizace spolek rodičů na mateřské dovolené.
Tvorba výrobního programu Příklad tvorby efektivního výrobního programu vzhledem k úzkému místu.
Pracovní list Kalkulace neúplných nákladů. Příklad 1: Firma vyrábí kabelky –spotřeba materiálu je 415 Kč/ks, mzdy 275 Kč/ks, ostatní variabilní náklady.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
Ing. Veronika Dostálková MBA Finance a peníze v podniku Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
Marketingový plán podniku
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Digitální učební materiál
Marketingový systém řízení
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: ICT ve výuce
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Název projektu: „NEBOJME SE TECHNIKY" výukové programy pro rozvoj technické gramotnosti žáků ostravských.
Marketing farmářských produktů
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Projekt Inkubátor Junior

Denisa ZáhorskáDaniela Volfová Olga GergišákováJakub Moša Petr ŠaumanAneta Daňková David Furik Monika Rosenzweigová Tereza Páleníková Natálie Svobodová Žaneta Obrusníková Nikola Viktorinová 2. A2012

Po absolvování seminářů v rámci projektu Inkubátor Junior jsme motivováni k podnikatelské aktivitě. V následujícím školním roce hodláme založit studentskou společnost v rámci předmětu Aplikovaná ekonomie. Těšíme se, že ve studentské společnosti budeme moci uplatnit své schopnosti, zkušenosti, znalosti a nápady. Baví nás práce v týmu, výrobní a prodejní činnost, rádi pracujeme s výpočetní technikou a chceme si na vlastní kůži vyzkoušet vedení firmy.

Za hlavní předmět naší činnosti jsme si zvolili výrobu a prodej ručně zdobených nástěnných hodin. Nakoupíme hodinové strojky s ručičkama a za použití papíru, fotografií, barev, korálků, kamínků a dalších materiálů ručně vyrobíme vnitřní design nástěnných hodin.

Jde nám o to, aby hodiny plnily svou funkci ukazatele času, zároveň ale chceme, aby svým originálním vzhledem ozdobily interiér, kde budou umístěny. Na výrobě se budou podílet všichni členové studentské společnosti, výrobní činnost bude probíhat ve školní třídě v hodinách Aplikované ekonomie.

Produkt bude určen široké veřejnosti, zaměříme se však převážně na studenty a učitele naší školy, jejich rodinné příslušníky a přátele. Výrobek je určen pro zákazníky bez rozdílu věku, mohou si jej koupit jak studenti, tak i pracující nebo třeba senioři.

Uvědomujeme si, že není důležité produkt vyrobit, podstatné bude, jak budeme schopni produkt prodat. Abychom prodej nástěnných hodin podpořili, vyvineme značné propagační úsilí, především v rámci školy. K propagaci využijeme následující nástroje:  webové stránky školy  letáky  školní rozhlas

Předpokládané náklady na 1 ks:70,- Předpokládaná prodejní cena:120,- Předpokládaný zisk z 1 ks:50,- Předpokládaný objem prodeje:60 ks Předpokládané celkové náklady:4 200,- Předpokládané celkové tržby:7 200,- Předpokládaný celkový zisk:3 000,- Vklad 1 společníka:300,- Základní kapitál:4 200,-