 Pod záštitou: Ústeckého kraje.  ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, MÍROVÁ 2734/4, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE PROJEKT ÚSTECKÉHO KRAJE: EKO-ECHO - Kouty krajiny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Čeští studenti v městě Hermeskeil Úterý – neděle
Advertisements

Německo září – 4. října.
Lokální partnerství FÓRUM PRO RODINU
 Lomnice n. Lužnicí je město s 1800 obyvateli  Knihovna sousedí s budovou školy ( cca250 žáků)  Máme také mateřskou školu ( cca 70 dětiček)  Aktivní.
Technika,tak jak ji vidím já…
Dům dětí a mládeže Valašské Klobouky, okres Zlín.
PRÁZDNINY 2010 A JAK TO ZASE ZAČALO. CO SE VLASTNĚ DĚLO NA KOPRETINĚ ? •B•Bylo potřeba uskutečnit další výměnu elektrického vedení •Š•Štěstí přeje připraveným,
PaedDr. Zuzana Horváthová, Ph.D. doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
DĚTSKÝ SVĚT LVÍČEK. KDO JSME Dětský svět Lvíček patří k nejmodernějším zábavným parkům v Evropě na ploše 1250 m2. Můžete u nás prožít nezapomenutelný.
“English Time“ – Angličtina s rodilým mluvčím v MŠ U Plavecké haly
Moderní učebny Atrium s malým vodním prvkem, Zajímavou výuku s …
Jak jsme třídili a jak třídíme odpad Základní škola ve Vejprtech M.Nuslauerová Projekt Rodinné výchovy- Životní prostředí a vliv na naše zdraví Rok 2007/2008.
Grafika Martina Fabianová, Lyra. … rozhodla jsem se zúčastnit se grafické části VZSST z trošku jiné stránky, tak doufám, že mě s tím hned nevykopnete.
PROJEKT „VAŘÍME SE ŠKOLOU“. Smysl projektu: Děti si vyzkouší různé možnosti, jak lze prostřít stůl a na něj připravit různé druhy pokrmů. Uvědomí si,
Soutěž v ZOO Autor: Vojta Rod. Pár slov na začátek… Jako už poněkolikáté já a parta dalších lidí z naší školy jsme jeli na soutěž do ZOO Ostrava. Po tom.
V neděli odpoledne jsme šli na Kalvárii. Když jsme vycházeli kopec, viděli jsme kapličky, ve kterých byly sochy atd.. Kalvárie je významné poutní.
Yeovil THE SMALLEST FOOTBALL TOWN IN UK JOSEF CHRPA student kvinty anglická škola 2005.
Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
č t v r t e k, hřiště ZŠ Novosedlice.
Základní škola a Mateřská škola Brno, Bosonožské nám
Mezi moje záliby také patří pozorování a fotografování ptáků
Základní škola T. G. Masaryka, Studénka ředitelka školy: Mgr. Alena Dvorská počet žáků 291, počet pedagogických pracovníků 20 součásti školy: škola, školní.
PRAHA Praha 2006  Taková malá fotečka z Václaváku.  Nejsme na ní sice všichni, je tam jen pár lidiček který seděli pod sochou Sv.Václava.
H R Á T K Y S P Ř Í R O D O U. Gymnázium Rýmařov připravilo zábavnou soutěž s ekologickou tematikou plnou zajímavých úkolů pro třídy všech škol v našem.
Vesnice Strupčice.
Morfologie savců a ptáků VFU Brno Autor : Jelínková Lucie.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 2. ročník ZŠ Předmět: Prvouka Autor: Mgr. Martina Marková Základní.
Yeovil NEJMENŠÍ FOTBALOVÉ MĚSTO V BRITÁNII. Yeovil MĚSTO Malé, hezké město jihovýchodně od Londýna Malé, hezké město jihovýchodně od Londýna Městečko.
Vybrali jsme si problém letního kina v Rumburku, protože si myslíme že je ve špatném stavu. (Nepromítá se, rozbité sedačky, atd..)
Moje třída.
Technologie.
Severočeské doly a Ústecký kraj – Kraj s lepší vyhlídkou.
Příběh planety Země aneb pátrání přímo detektivní vedoucí až do pradávné, prastaré, praminulosti - pravěku, prahor a jiných prapodivností, které se odehrálo.
Mýma očima Roman Lavička student kvarty školní studentský pobyt Anglie 2005.
Hallowenský den Valašské Meziříčí Plakát.
Masarykovo gymnázium, SZŠ a VOŠZ Vsetín
Vypracoval: Radim Volák.  Rozloha: 214 km 2  Počet městských obvodů: 23  Počet obyvatel:  Hustota osídlení: 1500 obyvatel/km 2  Průměrná.
TÁBOR Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ.
Masarykovo gymnázium. ISIC  Tento rok jako první se zaváděj nový trend v podobě ICIS KARET  Je velice všestraná..  Slouží k zadávání obědnávek na oběd.
Vsetín Vsetín je město, ve kterém žiji. Na Vsetínu se mi líbí, že je to malé město a všichni se tu v podstatě skoro známe. Město je obehnané lesy a kopcovitými.
9.A.
M. Danihlíková E. Martinková. 1. třída Do první třídy jsme přišli jako malé, roztomilé a hlavně natěšené dětičky. Jenže jsme ještě netušili co nás čeká.
9 let na základní škole:.
Cíle projektu a projektové aktivity Aktivity na národní úrovni  Podpora Národní pracovní skupiny v práci na  Národním akčním plánu ochrany práv dětí.
Realizace programu Aflatoun v mateřských školách STÁŽ SRBSKO 9. – Lenka Košková, Michaela Vláčilová.
V prostorách Kulturního domu v Ostravě Petřkovicích se uskutečnil dne již 11. ročník krajského dne seniorů. Toto setkání se neslo v duchu 25.
MAPOVÁNÍ ŠKOLY ŠKOLA PRO DEMOKRACII. PRÁCE S KRITÉRIEMI ♦ s materiálem škola pro demokracii jsme pracovali v měsících únor a březen ♦ do práce byli především.
ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA CHOTÝŠANY „KAŽDÝ JE JEDINEČNÝ“
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
9 LET PROŽITÝCH NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE. 1. TŘÍDA Všechno začalo jednou ráno, když nás rodiče poprvé dovedli do školy. Tím dnem začala naše devítiletá docházka.
Činnost lektora v Severočeské galerie výtvarného umění v Litoměřicích, příspěvkové organizaci Duben 2016 Zpracovala: PhDr. Olga Kubelková lektorka Severočeská.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291 AUTOR: Mgr. Slaminková Jana NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_Výchova ke zdraví TEMA: Denní režim ČÍSLO.
Vítejte v klubu HC Bobři Valašské Meziříčí
Mateřská škola, Náchod, Havlíčkova 1848
Vážení a milí žáci, vítáme Vás ve Střední odborné škole stavební kArlOVY Vary, příspěvkové organizaci. Jsme rádi, že se s Vámi setkáváme v novém školním.
PROJEKTY FINANČNĚ PODPOŘENÉ SKIP VELKÁ MORAVA
Mýma očima PETR SCHWARZ student sekundy ANGLIČTINA V TURECKU 2016
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
SLOVENSKO 2016.
Procházka po knihovnách
ZŠ Staré Město.
VTM 2005 – U12 pořadatel: Královéhradecký kraj
VTM 2005 – U13 pořadatel: Královéhradecký kraj
Vytvořil: Ondřej Koubek a David Hraba
Autor: Mgr. Lenka Zlámalová Datum: Název: VY_32_INOVACE_01_ČESKÝ JAZYK
„Najdi a nafoť školní hřiště, jaké bys chtěl mít u naší školy“.
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Pracovní stáž na Slovensku – Martin - v rámci programu Erasmus+
Sociálně aktivizační služby
SVČ Fokus Nový Jičín Červen 2019 KROUŽKY A KURZY 2019/2020
Transkript prezentace:

 Pod záštitou: Ústeckého kraje

 ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, MÍROVÁ 2734/4, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE PROJEKT ÚSTECKÉHO KRAJE: EKO-ECHO - Kouty krajiny Ústeckého kraje očima žáků Základních škol (2. stupně) NÁŠ PODTITUL PROJEKTU: PARK SEVERNÍ TERASA – NAŠE KOMUNIKAČNÍ SPOJKA ANEB PŘEMÝŠLÍME O MĚSTĚ

Začalo to vše úplně nevinně, naše paní učitelka Sklenářová, má nás na volitelný předmět Ekologický přírodopis (sedmé a osmé ročníky), zkoumala webové stránky Ústeckého kraje Při svém bádání narazila na tento projekt ještě dříve, něž přišla samotná výzva na školní mail. Bylo tudíž jasné, že se projektu zúčastníme, p. učitelka byla tématem nadšená … Jak to tedy všechno začalo v hodinách samotných?

 jsme si poupravili na téma blízké našemu prostředí, místu, které nás denně obklopuje a je naší součástí, ač si to mnohdy ani neuvědomujeme. Náš park – MĚSTSKÝ PARK NA SEVERNÍ TERASE.  Když jsme se začali nad tématem parku zamýšlet, došlo nám, jak bohatý život se v něm odehrává, jak mění své podoby v rámci ročních období, jak je součástí při přemísťování občanů do práce, do školy, stejně jako slouží k odpočinku, relaxaci, sportu, venčení…., a to je po tom shonu povinností docela příjemné.  Tak jako doma v kuchyni se scházíme všichni u toho jídelního stolu, abychom se společně viděli, popovídali si či se alespoň najedli, setkáváme se i v našem parku. Při různých příležitostech, v ledajakém počasí, a jsme nakonec rádi, že tu park vlastně je. Bez něj by byl náš život chudší…  Pojďme se tedy postupně podívat, jak se naše aktivity kolem projektu vyvíjely. Harmonogram projektu v rámci aktivit dvou skupin (sedmého a osmého ročníku). Jejich aktivity se vzájemně doplňovaly.

 PARK  Myslím si, že park má dobré využití pro veřejnost, především pro starší lidi a maminky s malými dětmi, také ho hodně navštěvují děti a „puberťáci“.Park neustále pořádá různé akce pro návštěvníky, a to je od pořadatelů milé. Nejvíce park žije v létě, kdy ho veřejnost, jak mladí či staří lidé navštěvují a prochází krajinou a cestami.  Mínus tohoto parku přichází vždy na večír, kdy park navštěvují feťáci a hulváti z celého města. Možná by pomohla menší prohlídka policie nebo různé moderní zabezpečení. I přes tyhle menší vady je park úžasný a skvělý. Ráda tam chodím s rodiči a kamarády. Myslím si, že park má velkou a rozsáhlou plochu, kterou zabírá, a tak je určitě na co se dívat a procházet. Bohužel se park pomalu ničí dnešními betonovými budovami a stavbami, ale doufám, že i v budoucnu se sem budou sjíždět lidé z různých krajů a obdivovat náš park  Veronika Sýkorová VIII.A

 Poděkování patří všem, kteří na projektu pracovali s velkým zaujetím, což byla většina žáků obou pracovních skupin, a také našemu Adamu Beranovi jmenovitě, neboť dal celou naši prezentaci dohromady.  Za náš pracovní tým se s vámi loučí ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, MÍROVÁ 2734/4, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE spolu s p. uč. Mgr. Sklenářovou.