1. Vstup do pilotního projektu RVP GV

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
ZAČLENĚNÍ PODNIKATELŮ DO TVORBY REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE KONKRÉTNÍ AKTIVITY SPOLUPRÁCE S VÁMI PRO OBDOBÍ OD DO – JAK SE MŮŽETE.
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
ŠVP na gymnáziích: od mírné skepse k chuti pokračovat Zkušenosti z projektu Pilot G/GP Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Systém kurikulárních dokumentů
Hodnocení škol a školských zařízení
1. TVORBA STUDIJNÍHO ZAMĚŘENÍ Studijní zaměření vzniká buď ze vzdělávacího zaměření popsaného v RVP ZUV Nebo si je škola vytvoří podle svých podmínek Studijní.
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
RNDr. Eva Zelendová PaedDr. Karel Tomek VÚP Praha září 2008
Evaluace ŠVP Ing. Libuše Burešová Únor 2011, Litvínov - Hamr.
Taneční a pohybová výchova
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Finanční gramotnost v počátečním vzdělávání
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Vlastní hodnocení školy
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
1. Gymnázium Oty Pavla Základní údaje
RVP ZUV: VZDĚLÁVACÍ OBSAH UM. OBORŮ
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
„ VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY “ Základní škola, Liberec, Lesní 575/12
InspIS ŠVP pro ZV, SV.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Studijní zaměření Studijní zaměření vzniká buď ze vzdělávacího obsahu popsaného v RVP ZUV. Nebo si je škola vytvoří podle svých podmínek. Studijní zaměření.
© Radek Maca1 Úvod do strategie řízení. © Radek Maca2 Hlavní oblasti činností ve škole Škola (šk. zařízení) vzdělávání (služby) uplatnění (trh)řízení.
Časté otázky a chyby související s tvorbou studijního zaměření Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
Vlastní hodnocení školy
KURIKULÁRNÍ DOKUMENTY I
Zahájení tvorby ŠVP co nás čeká co je základem kurikulární reformy základní přístup sestavení pracovních týmů časový harmonogram.
vlastní hodnocení školy
Výzkumný ústav pedagogický v Praze PhDr. Jaroslav Jeřábek, CSc. Rámcové vzdělávací programy jako cesta zkvalitňování vzdělávání v ČR.
Vzdělávání žáků s mentálním postižením
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
Rámcové a školní vzdělávací programy
Část Tvorba školních vzdělávacích programů Pedagogická fakulta UK Praha, PaedDr. Jan Tupý (VÚP) Výroční odborná konference 2006.
1 Učební osnovy v ŠVP Oborová setkání VÚP Praha. 2 Zásadní rozdíl na začátek  v RVP jsou stanoveny vzdělávací obory  v ŠVP vznikají na základě vzdělávacích.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol Rožnov pod Radhoštěm
Komparace ŠVP gymnázií Zkušenosti z praxe ČŠI Zpracovala PhDr. Renáta Ševčíková Brno, 17. června 2010.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Dokumentace školy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 12. prosince 2013 Mgr. Karel Bárta.
Zkušenosti z tvorby ŠVP PhDr. Maria Bezchlebová NÚOV Září 2008.
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů Lukáš Wodecki
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Didaktické prostředky
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Pilot ZUŠ „Podpora činnosti základního uměleckého školství
Gymnázium T. G. Masaryka, Litvínov
Úvaha o testování Jiří Bakončík.
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Transkript prezentace:

1. Vstup do pilotního projektu RVP GV Úprava stávajících učebních plánů Metodická pomoc VÚP Nejmenší gymnázium v Praze Finanční zabezpečení výuky dle pilotního projektu

2. Začátek tvorby ŠVP GOP Jmenování koordinačního týmu Jmenování vedoucích oborů Čtení dokumentu RVP GV – celý sbor Připomínky k dokumentu RVP GV jako celku Charakteristika školy a vlastního ŠVP

3. Koordinace prací při tvorbě ŠVP GOP Koordinátor = ředitel Koordinační tým - tříčlenný (CJ, ČJ + spol. vědy, přírodní vědy) - řídí práci vedoucích oborů své komise - zpracovává výstupní dokumenty

4. Analýza práce GOP Zaměřena na celkovou práci školy (současný stav, další období) Podklady - dotazníky pro žáky - dotazníky pro rodiče - hodnocení MČ Praha 16 – Radotín - hodnocení školní psycholožky Stanovení silných a slabých stránek, možných příležitostí a ohrožení

5. Priority sestavení dotazníků Účelovost -skladba předmětů - metody výuky - hodnocení vztahů Jednoznačnost výstupu - uzavřené otázky s nabídkou odpovědí - možnost navíc vyjádřit se - pouze 3 otázky otevřené cíleně zaměřené Přiměřená časová náročnost Vyloučení vzájemného ovlivnění (žák, rodič)

6. Struktura ŠVP Identifikační údaje Charakteristika školy Charakteristika ŠVP Učební plán Učební osnovy Hodnocení žáků a autoevaluace školy

7. Charakteristika ŠVP - rozpracované společné postupy na úrovni školy Zaměření školy Profil absolventa Organizace přijímacího řízení Organizace maturitní zkoušky Výchovné a vzdělávací strategie - rozpracované společné postupy na úrovni školy Zabezpečení výuky žáků se spec. vzděl. potřebami zabezpečení výuky žáků mimořádně nadaných Začlenění průřezových témat - do předmětu a ročníku, uvést formu realizace

8. Učební plán Tabulace učebního plánu - výrazné oddělení nižšího a vyššího stupně gymnázia - nižší stupeň - ŠVP ZV - vyšší stupeň - ŠVP GV Tvorba učebního plánu - návrhy garantů jednotlivých předmětů - kompletace učebního plánu v užším týmu Nové možnosti - nové předměty, nové obsahové vymezení předmětu uplatnění jiné org. formy než je vyučovací hodina

9. Učební osnovy Charakteristika vyučovacího předmětu - obsahové, časové a organizační vymezení předmětu Vzdělávací obsah vyučovacího předmětu - rozpracování očekávaných výstupů do ročníků (delších časových úseků) - výběr učiva k jednotlivým výstupům dle RVP GV - uvést přesahy, vazby do jiných předmětů - uvést zařazení průřezových témat

9. Hodnocení žáků a autoevaluace školy Pravidla pro hodnocení žáků - pravidla hodnocení prospěchu a chování Autoevaluace školy - oblasti vlastního hodnocení dle §8 vyhl. č. 15/2005 Sb. - stanovení pravidel a termínů - dosavadní činnosti upraveny do tabulky a struktury