Diagnostika SPU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Diagnostika školní zralosti
Advertisements

ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Pololetní zhodnocení průběhu projektu Chci zůstat ve škole, reg. č. CZ.1.07/1.2.33/ za období září 2013 – leden 2014.
Speciálně pedagogické centrum při MŠ a ZŠ Kyjov, Za Humny 3304,
SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ
Rozvoj a metodická podpora poradenských služeb RAMPS - VIP III
REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/2.4.00/ NÁZEV PROJEKTU: VZNIK A ROZVOJ PARTNERSKÉ SÍTĚ PRO REALIZACI STÁŽÍ A APLIKOVANÉHO VÝZKUMU KATEDRY PSYCHOLOGIE.
Pedagogicko-psychologická poradna Olomouckého kraje
Diagnostika SPU u studentů vysokých škol
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
PORADENSTVÍ ŠKOLA POVOLÁNÍ PŠP Zdokonalení diagnostického a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání.
PhDr. Jitka Kendíková ZŠ J. Gutha-Jarkovského
Inkluzivní škola Předpoklad rovných příležitostí ve vzdělávání
Horáčkova 1095/1 Praha4.  Jsme speciální mateřská škola se speciálně pedagogickým centrem.  Poskytujeme péči dětem se speciálními vzdělávacími potřebami,
Školní poradenské pracoviště
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Středisko integrace menšin Opava Husova
Podpora studentů s dyslexií na ČVUT
ZÁKLADY SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÉ DIAGNOSTIKY
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
STŘEDISKO VÝCHOVNÉ PÉČE HELP
Telefonická poradenská linka pro pedagogy Statistika hovorů listopad červen 2010 srpen 2010 Mgr. Anna Rollová, František Šuranský.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
DIAGNOSTIKA VE SPECIÁLNÍ PEDAGOGICE
Logopedická třída MOTÝLCI
Speciálně pedagogická diagnostika logopedická
Závěrečná konference Hodnocení aktivit a činností projektu Integrace na druhou Partner: Pedagogicko-psychologická poradna,Opava, příspěvková organizace.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Diagnostika a reedukace
Diagnostika a reedukace. Garantem diagnostiky jsou  Pedagogicko-psychologické poradny  Speciálně pedagogická centra.
Diagnostické metody ve speciální pedagogice - Diagnostika SPU v dospělosti Kristýna Balátová.
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
Specifické poruchy učení
Možnosti využití informačních a digitálních technologií pro diagnostiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Klenková, Gajzlerová, Girglová, Sychrová.
Individuální vzdělávací plán
Pedagogika II. Lekce 8: Poruchy učení a chování
Praxe ve školní psychologii
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
Diagnostika žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Prezentace metodických materiálů a pomůcek
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
KLÍČOVÁ AKTIVITA Č. 6 – RANÁ PÉČE Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.2.00/ Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ.
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
Sociální práce s dětmi a mládeží Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
ŠPP - ŠKOLNÍ ROK 2015/2016. ČLENOVÉ ŠPP  Výchovné poradkyně Ing. Milada Chamillová, Mgr. Pavlína Chovancová  Metodičky prevence Ing. Jana Josefíková,
Volný čas dětí a mládeže Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Metodické materiály a pomůcky
Vybrané výstupy z analýzy dat statistické ročenky školství 2012/2013
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Struktura poradenského procesu
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Speciálně pedagogická diagnostika
Pedie Co mají společné?.
Středisko výchovné péče FRÝDLANT
Pedagogická diagnostika Možnosti a typy diagnostiky
Setkání s řediteli zapojených škol KIPR
Speciální andragogika 3 - Diagnostika SPU v dospělosti
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Školní speciální pedagog Mgr
Středisko rané péče SPRP, pobočka Brno
Podpůrná opatření 1. – 3.stupně
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Diagnostika SPU

Pedagogická diagnostika – ZŠ Diagnostika ve školském poradenském zařízení – PPP, SPC

Diagnostika v ZŠ Metody – pozorování, analýza školních a domácích prací žáka, rozhovor Sledujeme: úroveň čtení, psaní, počítání, soustředění, sluchové, zrakové, prostorové vnímání, pravolevou orientaci, úroveň řeči, nápadnosti v chování, oblíbenost dítěte v kolektivu, rodinné prostředí. V průběhu pozorování je vhodné pro dítě vypracovat „intervenční program“.

1. ročník ZŠ Má specifické postavení Bereme v úvahu adaptační období Citlivě posuzujeme případné neúspěchy žáka

Diagnostika na odborném pracovišti – účast odborníků Sociální pracovnice Psycholog Speciální pedagog

Sociální pracovnice Anamnéza – osobní, rodinná, sociální, vztahují se k daným problémům

Psychologické vyšetření Úroveň intelektových schopností Úroveň motivace Struktura osobnosti

Speciálně pedagogické vyšetření Vyšetření čtení Vyšetření psaní Vyšetření matematických schopností Speciálně zaměřené zkoušky