Společnost Parker spolupracuje se svými zákazníky na zvýšení jejich produktivity a zisku.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Znalostní zázemí organizace
Advertisements

Představení společnosti
Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
Trh pracovních příležitostí 2011 Mendelova univerzita v Brně.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Strategie podniku v globálním světě
Výukový materiál zpracovaný v rámci "EU peníze školám"
© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Vladek Šlezingr – generální ředitel IBM Česká republika 16/09/ Svět informačních.
Jak podporovat malé a střední podniky při exportu Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Ostrava Export, jako významný pilíř ekonomického růstu.
ÚČEL AUTOMATIZACE (c) Tralvex Yeap. All Rights Reserved.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
Strategické plánování při zakládání spin-off
Masná 18, Praha 1 z pohledu studentů školy
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
MUDr. Martin Kuba ministr průmyslu a obchodu Průmyslová politika ve vazbě na automobilový průmysl Zasedání rady ředitelů AutoSAP.
Průzkum společnosti Ernst & Young mapuje společné podnikatelské znaky, ale i aktuální problémy.
DE Transformace skupiny E.ON v České republice Jelenovská
Společenská odpovědnost organizací
Marketingové prostředí
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
KDO CO je PR OČ KDO CO je PR OČ. Roman Šebrle Změlík Robert.
 Naše poslání a hodnoty pomáhají lidem a firmám na celém světě, aby mohli plně rozvinout svůj potenciál. Považujeme jej za slib zákazníkům. Snažíme se.
Více služeb pro české exportéry © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Prosperita organizace
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Leaderem ve schopnosti být společensky zodpovědný ? Libor Malý, Adato Paradigma o.s
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
BSC - Metoda Balanced Scorecard
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.
Projekt 8.B. Co je to ESAB? Společnost ESAB je přední světový výrobce svařovacích a řezacích zařízení a přídavných svařovacích materiálů. Jejich inovační.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Inovační procesy Modely inovací – v RR ® 2004 – přednáška č. 3.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Mládež v pohybu – iniciativa strategie Evropa 2020.
ETICKÝ KODEX Klastru sociálních inovací a podniků - SINEC.
Ing. Jan Groh, LL.M., MBA Inovace z pohledu PRV III. Venkovská konference v Královéhradeckém kraji.
Jsme Smiths Medical Pracujeme s nejmodernějšími technologiemi v oblasti výroby zdravotnického materiálu za použití špičkového technologického zázemí a.
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
MINISTERSTVO OBRANY ČR. Sekce průmyslové spolupráce a řízení organizací  Praha,
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
© Berman Group. Klastry Co je to a má cenu se jimi zabývat? Petr Adámek Berman Group.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Ing. Veronika Dostálková MBA
Digitální učební materiál
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Ekonomika malých a středních podniků
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ŽĎAS PRO STUDENTY.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Inspirovat. Tvořit. Spojovat. Vzdělávat. Spolupracovat.
Marketing Základy a postupy..
Cornwall Peer Review visit
Jsme „Jedno PPG“ Náš záměr We protect and beautify the world
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Společnost Parker spolupracuje se svými zákazníky na zvýšení jejich produktivity a zisku.

Řešení největších světových technických výzev Naše zaměření na řešení největších světových technických výzev dodává jiskru naší vášni pro inovace a zajišťuje budoucí růst. DopravaVodaEnergieObranaŽivotní prostředíInfrastrukturaBiologické vědyPotraviny

Parker Hannifin Corporation Stopu společnosti Parker najdete okolo všeho, co se pohybuje. Vyrábíme vysoce technické součásti a systémy usnadňujíc pohyb a řízený průtok kapalin a plynů s uplatněním na rozmanitých globálních trzích a zvyšujeme produktivitu a zisk našich zákazníků. Letectví KlimatizaceElektromechanika Filtrace Manipulace s tekutinami a plyny Hydraulika Pneumatika Řízení procesůTěsnění a stínění

Strategie Strategie úspěchu společnosti Parker je disciplinovaná a konzistentní obchodní strategie, která od roku 2001 pomáhá po celém světě transformovat společnost a provoz. Zplnomocnění zaměstnanci představují základ naší strategie a klíč k úspěchu.

Historie Historie naší společnosti představuje rozsáhlou transformaci technologie během téměř 100 let. Společnost Parker Appliance Company byla založena roku 1918 a její přeměna na Parker Hannifin Corporation ilustruje odkaz inovace. Věříme, že budoucího růstu dosáhneme ctěním tradice společnosti Parker zahrnující dokonalost a čestné jednání.

Kultura Naše základní hodnoty (kultura vítězství, nadšení lidé, drahocenní zákazníci a angažované vedení) odrážejí kulturu silných zaměstnanců společnosti Parker, kteří jednají poctivě a bezúhonně. Oddaně podporujeme firemní kulturu, kde rozmanité zvyky, pohledy a nadání našich zaměstnanců povzbuzují inovační myšlení a řešení problémů.

Inovace Technika možná není v našich produktech viditelná, ale výsledky naší práce můžete pozorovat každý den prakticky na všem, co se hýbe. Prostřednictvím procesu, který nazýváme Winovation, zaměřuje společnost Parker naše společné úsilí na vývoj produktů a systémů, které představují příležitosti, které jsou „světovými a tržními novinkami“, a my můžeme nabízet zákazníkům vyšší hodnotu.

Udržitelnost Odborné technologické znalosti a strategické uvažování společnosti Parker udržují výkonnost a vytváří udržitelnější budoucnost pro nás všechny a snaha a loajalita našich zaměstnanců chránit přírodní zdroje posiluje pozitivní dopad společnosti v každé komunitě po celém světě, kterou nazýváme domovem.

Společně s distributory slouží společnost Parker zákazníkům ve 104 zemích.

Globální dosah Společnost Parker působí ve 48 zemích a má zaměstnanců pracujících v téměř 140 divizích a 300 výrobních lokalitách. Globální stopu společnosti Parker podporuje také bezkonkurenční průmyslová distribuční síť sahající přibližně do míst po celém světě.

Etika a integrita Pověst a úspěch společnosti Parker závisí na osobním závazku každého zaměstnance podporovat hodnoty společnosti Parker při všech jednáních. Aktivity společnosti Parker se řídí nekompromisní poctivostí, integritou, respektem a etickým chováním.

Práce ve společnosti Parker Pro společnost Parker představují osobní rozvoj a uspokojivá kariéra zásadní aspekt úspěchu. Domníváme se, že silná a na výsledek orientovaná organizace je vynikající pro upoutání vysoce talentovaných lidí z různých prostředí a s různými pohledy.

Společně můžeme posouvat hranice inovativní technologie.

Udržitelný růst Dnes jsme v mnohem lepší pozici než kdykoli dříve, abychom odolali výkyvům globálního ekonomického klimatu a řídili budoucí udržitelný růst. Čistý obrat Miliony USD

Centrála společnosti Parker Hannifin pro Evropu, Střední východ a Afriku Etoy, Švýcarsko Centrála společnosti Parker Hannifin pro Asii a Tichomoří Kowloon, Hongkong Centrála společnosti Parker Hannifin pro Latinskou Ameriku Sao Jose dos Campos, Brazílie Globální centrála společnosti Parker Hannifin Cleveland, Ohio, Spojené státy americké

Společnost Parker je globálním lídrem v technologiích pohybu a řízení a spolupracuje se svými zákazníky na zvýšení jejich produktivity a zisku. Záruka značky Parker