1 Řešte důležitější věci.. Rozvoj firmy, získávání nových zákazníků, golf.. O účetnictví a daňové otázky, včetně kompletní agendy mzdové účtárny se profesionálně.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Zpracování dokladů ve firmě ClassFin při outsourcingu účetnictví Po odeslání daňových dokladů v digitální podobě od klienta do firmy Classfin dojde neprodleně.
Advertisements

Nabízené služby společnosti  Poskytování služby Excel24 ( outsourcingový způsob řešení úkolů a problémů s tabulkovým procesorem ) ; Ing. Roman Ševčík.
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Malé a střední podnikání Small and Medium Enterprise.
Malé a střední podnikání Small and Medium Enterprise.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Profesionální poradenství – obchodní úspěch. Spolehlivost. Diskrétnost. Mobilnost.
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
DEP 507. Co zvážit před zahájením výuky? Výběr metod výuky bude ovlivněn: věkem studentů vědomostmi z ekonomických předmětů z 1. ročníku (zejména z ekonomiky)
Daňové aktuality Daňové aktuality 14. října 2014 IFA Praha. náměstek ministra financí I. náměstek ministra financí.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
Význam informací v podnikání
O FIRMĚ DATALIFE PROFESIONÁLNĚ spolupracujeme s těmi nejlepší finančními společnostmi na trhu jak u nás tak v zahraničí. společnost Datalife nabízí profesionální.
Současné trendy outsourcingu mezd
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
ÚČETNÍ SYSTÉM PODNIKU.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PERSONALISTIKA Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Informační systémy Tomáš Maděra.
Příjmy a výdaje v daňové evidenci
Podniková ekonomika Personální činnost.
O SPOLEČNOSTI Fiktivní firma Ekohelp, s. r. o., sídlící při OA Olgy Havlové v Janských Lázních, zahájila svou činnost v říjnu roku 2014 a její hlavní.
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
Autor: Autor: MSc. Marcela Vojáčková MSc. Marcela Vojáčková Zpracováno: Ročník (obor) 2. ročník (Hotelnictví) M/01 2. ročník.
Studijní IS a internetový prodej služeb Dana Koláčková
Mzdy Didaktický rozbor pro 1. koncentrický okruh
OSVČ – zdravotní pojištění 2014 Každý občan ČR a cizinec s přechodným či trvalým pobytem v ČR musí být zdravotně pojištěn Zákon č. 48/1997 Sb., o veřejném.
Personální funkce Ekonomika a řízení podniku 2008/2009 Seminář č. 6 JUDr. Martin Landa.
Měření a řízení výkonnosti podniku, faktory vývoje
Reforma daňového systému Cíle vlády Efektivní veřejná správa Přátelské veřejné služby.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
Další vzdělávání v Moravskoslezském kraji Základy podnikání v praxi Ing. Iva Krejčí CZ.1.07/3.1.00/
Personální plán pro podnikatelský plán
FINANČNÍ GRAMOTNOST HRUBÁ A ČISTÁ MZDA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Daňová evidence Pohledávky a závazky. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Deník příjmů a výdajů. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední.
Charakteristika daňové evidence Příjmy a výdaje v příkladech.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Autor bakalářské práce: Martina Moravcová, DiS. Vedoucí bakalářské.
Autor bakalářské práce:Martin Šíma Vedoucí bakalářské práce:Ing. Marta Hortová Oponent bakalářské práce:Mgr. Hana Bartošová DAŇOVÉ A ODVODOVÉ ZATÍŽENÍ.
Odbor ekonomický Krajského úřadu Jihomoravského kraje
účetnictví, daně a controlling
DialogCB z.s. Riegrova 51, České Budějovice,
Osnova přednášek Předmět Abeceda mzdových systémů
„Racionalizace nákladových položek vybrané dopravní společnosti“
Způsob vedení a evidence v podnikatelské činnosti
EVIDENCE MAJETKU a ZÁVAZKŮ
DAŇOVÁ EVIDENCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Obhajoba diplomové práce
Způsob vedení a evidence v podnikatelské činnosti
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Malé a střední podnikání
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
PODNIKÁNÍ CIZINCŮ V ČESKÉ REPUBLICE 10/2017
MAJETEK PODNIKU Kateřina dušáková.
Nabízené služby společnosti
Řízení majetku ve vazbě na zdrojovou náročnost
Malé a střední podnikání
EVIDENCE VÝNOSŮ A NÁKLADŮ V ÚČETNICTVÍ
Vykazování dat v rámci poskytování sociálních služeb
Nabízené služby společnosti
FINANCOVÁNÍ INOVACÍ Odpočet na podporu výzkumu a vývoje
V. Setkání se starosty obcí
Transkript prezentace:

1 Řešte důležitější věci.. Rozvoj firmy, získávání nových zákazníků, golf.. O účetnictví a daňové otázky, včetně kompletní agendy mzdové účtárny se profesionálně postaráme za Vás. Společnost Account CB s.r.o. poskytuje své služby podnikům a organizacím z rozličných oborů, napříč celým podnikatelským spektrem. Zaměřuje se zejména na oblasti komplexního zpracování účetnictví, s důrazem na špičkový servis v podobě výstupů a reportů dle individuálních požadavků zákazníka, pro perfektní přehled a efektivní řízení Vaší společnosti. 1 |

2 Nemusíte být velká společnost, abyste mohli těžit z výhod outsourcingu účetnictví.  Naopak i malé a středně velké podniky mohou poskytovat lepší služby a produkovat vysoce kvalitní výrobky efektivnějším způsobem spořícím náklady, pokud zadají činnosti mimo jejich hlavní předmět podnikání, outsourcingovým společnostem. Snížením nároků na administrativní pracovníky, budete mít možnost osvobodit zaměstnance od dalších zodpovědností a budou se tak moci lépe zaměřit přímo na oblasti prodeje, více se věnovat Vašim zákazníkům a činnostem generujícím zisk.  Outsourcingová účetní firma může zpracovávat Vaše účetnictví a účetní úkoly v různých frekvencích (měsíční, čtvrtletní či roční), nebo může doplňovat Vaše současné administrativní pracovníky přenesením části odpovědnosti či využíváním účetního poradenství. 2 Outsourcing účetnictví |

3 Služby, které můžete ve Vaší společnosti outsourcingem účetnictví získat zahrnují: • Kompletní zpracování účetnictví a daňové evidence • Příprava a zpracování mezd a personalistiky • Reporting • Finanční analýzy a zhodnocení finančních výsledků • Příprava zálohy na daň a zpracování daňových přiznání • Příprava splátek bankovních úvěrů • Příprava účetní závěrky • Příprava úvěrových zdrojů a bankovních úložek • Statistiky • Rekonstrukce účetnictví S outsourcingem účetnictví získáte výhodu nákladové efektivity Vaší podnikatelské činnosti. Se zpracováním Vašeho účetnictví v rukou outsourcingových profesionálů se můžete soustředit na jádro vašeho podnikání a efektivně převést každou korunu Vašeho pracovního kapitálu do generovaných příjmů a zisku. Služby

4  SLEDOVÁNÍ TERMÍNŮ, ČASOVÁ ÚSPORA, PŘEHLED - veškeré ekonomické a účetní výstupy, přiznání a přehledy předáváme v požadovaném čase a potřebném množství, s podáním vysvětlení o jejich účelu a určení - kompletně zpracované a uzavřené účetnictví předáváme již v pořadačích a složkách určených přímo k archivaci společně s účetními sestavami v elektronické podobě - při styku s úřady se snažíme klientovi minimalizovat časovou náročnost těchto úkonů - díky našemu informačnímu servisu Vám připomeneme blížící se termíny splatnosti daní, jejich záloh, pojistného na zdravotní a sociální zabezpečení, závažné změny v legislativě, vyhláškách, změny sazeb daně, minimálních záloh na zdravotní a sociální pojištění..  ODBORNOST, PROFESIONALITA - nemusíte se starat o kvalitní vzdělávání Vašich účetních a náročně sledovat neustálé změny v právních předpisech - odpadají Vám starosti s problematickým zajišťováním odborného dohledu nad zaměstnanci firmy, kteří vedou účetnictví - dohlédneme na správnost Vašich dokladů  ÚSPORY NÁKLADŮ - nemusíte investovat do nákladných odborných školení Vašich zaměstnanců - můžete těžit z výhody propojení účetních služeb s daňovým poradenstvím a optimalizovat tak své daně Přínosy řešení Account CB s.r.o. |

5 • Zájem o plnění klientských požadavků • Vstřícnost • Profesionalita • Pečlivost • Diskrétnost • Osobní přístup • Neustálá snaha o zlepšování našich služeb Kontaktujte nás, rádi s Vámi prodiskutujeme možnosti uspokojení Vašich individuálních účetních potřeb. Těšíme se na naši úspěšnou spolupráci. Account CB s.r.o. Kněžskodvorská České Budějovice Hlavní atributy našich služeb |