PŘEZBROJENÍ AČR AUTOMOBILEM TERÉNNÍM STŘEDNÍM „ATS“ Červenec 2005.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obecné požadavky na výstavbu
Advertisements

Systém hospodářských opatření pro krizové stavy
•Satelitní komunikace – řešení pro jednotky na cvičišti i na bojišti, nezávislé na terénu, přímé linky do štábů - bez přepojování. Záložní linky pro pozemní.
Přezbrojení AČR obrněnými transportéry
Výroba CAS 20/4800/400-S2R Tatra 815 Terrno 4x4.2 pro JSDHO Přeštice
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
11 Udržovatelnost a servisní logistika
Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.
Dávky sociální péče pro občany těžce zdravotně postižené
Vyšší odborná škola požární ochrany ve Frýdku - Místku Technické prostředky Bc. Petr Jirout 2011.
Technická dokumentace
Ochrana letišť Zákon 49/1997 o civilním letectví Pro výkon státní správy ve věcech civilního letectví je zřízen Úřad pro civilní letectví se sídlem v Praze.
CZ.1.07/2.3.00/ Excelence doktorského studia na AF MENDELU pro navazující evropskou vědecko-výzkumnou kariéru Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
ČVUT v Praze Fakulta stavební Katedra technických zařízení budov ČVUT v Praze Fakulta stavební Katedra technických zařízení budov Energetický audit VYHLÁŠKA.
Struktura stavebního zákona č. 183/2006 Sb. ČÁST PRVNÍ ÚVODNÍ USTANOVENÍ Předmět úpravy, Základní pojmy ČÁST DRUHÁ VÝKON VEŘEJNÉ SPRÁVY HLAVA I ÚVODNÍ.
10 let v NATO/20 let transformace ozbrojených sil ČR.
Facility management ČSN EN
Opatření III.2.1 Obnova a rozvoj vesnic, občanské vybavení a služby Podopatření III Obnova a rozvoj vesnic Přerov, Hotel Fit Program rozvoje.
OBRANA A BEZPEČNOST ČR Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Energetický management jako nízkonákladové opatření k dosažení úspor
Cvičení složek IZS „KV Aréna“
Pro OS ČR/AČR ? Fabian BAXA CBVSS Univerzity obrany Brno.
SEKUNDÁRNÍ TRH UŽITKOVÝCH VOZIDEL
1 OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ pro období MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Příprava výrobního procesu Vypracoval : Ing. Marcela Zlatníková Projekt Anglicky v odborných předmětech,
Moje volba – moje budoucnost CZ.1.07/1.1.02/ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Krizové řízení Krizovým řízením se rozumí souhrn řídících činností věcně příslušných orgánů zaměřených na: - analýzu a vyhodnocení bezpečnostních.
AUTOMOBILEM TERÉNNÍM STŘEDNÍM
Resort obrany Ideální prostředí pro outsourcing. Objektivní podmínky Profesionalizace armády –Specializace příslušníků ozbrojených sil –Zvýšené nároky.
Trendy ve Státním ověřování jakosti II. Mezinárodní konference,
OBLAST UDĚLOVÁNÍ LICENCÍ. Žádost právnické osoby pro každou smlouvu, jejímž předmětem je obchod s VM podle § 2 odst.1 nebo. Žádosti a dokumentace § 14.
Praktický postup přípravy projektů Internetizace knihoven na krajích Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Energetický audit ve velkém průmyslovém podniku z pohledu zadavatele Ing. Petr Matuszek Seminář AEM Brno
Dopravní automobil DA 12-A31
Prezentace pro předmět Y36TED Minařík Petr. Obsah  Co je to Hummer  Historie  Modely H1 H2 H3 Tabulkové srovnání  Prostor pro dotazy.
KONFERENCE PROTIPOVODŇOVÁ OCHRANA – PREZENTACE VÝSLEDKŮ PILOTNÍHO PROJEKTU „ATLAS LABE NA ÚZEMÍ KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE“ Projekt je spolufinancován Evropskou.
AUTOMOBILY TERÉNNÍMI STŘEDNÍMI
Organizace zdravotnické služby v armádě
1 Vyhodnocení splnění hlavních úkolů Armádou České republiky v roce 2007 Generální štáb Armády České republiky.
ÚTOČNÁ PUŠKA CZ 805 BREN A1/A2
Druhý dech českého zbrojního průmyslu
Tisková konference ministra obrany
Stav akvizičního systému resortu obrany Závěry z interní prověrky akvizic MO ČR Alexandr Vondra
1 Přezbrojení AČR obrněnými transportéry Praha Červen 2006 MINISTERSTVO OBRANY ČESKÉ REPUBLIKY.
Vojenský technický ústav, s.p. Příspěvek k tématu „Inteligentní technologie vs. ploty pro ochranu státních hranic České republiky“ Kulatý stůl Poslanecké.
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
ŽIVELNÍ POHROMY A PROVOZNÍ HAVÁRIE Název opory – Direktivy SEVESO, zákon o prevenci závažných havárií a jejich význam Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Krizová krevní politika ČR. V České republice je problematika zajištění dodávek transfuzních přípravků řešena ve spolupráci resortů zdravotnictví a obrany.
Taktické postupy a organizace řízení českých záchranných složek integrovaného záchranného systému na místě mimořádné události Plk.Ing.Martin Sviták Náměstek.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Letecká technika pro záchranné práce v IZS CZ.1.06/3.4.00/ Projekt je spolufinancován z Evropské unie, Evropského fondu pro regionální rozvoj v.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
MINISTERSTVO OBRANY ČR CENTRÁLNÍ ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V REZORTU MO SSM MO – OSMAP MINISTERSTVO OBRANY ČESKÉ REPUBLIKY.
Třídimenzionální radary Základní takticko-technické údaje radarů:
Je kybernetická bezpečnost dostačující?
Tanky 2. světové války Dominik Kolář.
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB, STRAKONICE, ZVOLENSKÁ 934.
ÚTOČNÁ PUŠKA CZ 805 BREN A1/A2
Obrana státu Zajišťování obrany České republiky (část 1)
Přezbrojení AČR obrněnými transportéry
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Setkání s řediteli zapojených škol KIPR
Trendy rozpočtu Ministerstva obrany
PESCO vs. EDF: projekty rozvoje schopností
Transkript prezentace:

PŘEZBROJENÍ AČR AUTOMOBILEM TERÉNNÍM STŘEDNÍM „ATS“ Červenec 2005

POTŘEBA PŘEZBROJENÍ Nový typ středního terénního automobilu AČR musí svojí konstrukcí a užitnými parametry odpovídat specifickým potřebám ozbrojených sil, současným vývojovým trendům, platné legislativě a dalším požadavkům resortu MO, a to s perspektivou na minimálně 20 let Náhrada morálně a technicky zastaralých vozidel, která s výjimkou Praga P-V3S, ROSS a TATRA byla vyrobena v bývalém SSSR a jejichž stáří se pohybuje v rozmezí 25 – 30 let a výše; Střední terénní automobily jsou a zůstanou nejrozšířenější kategorií pozemní vojenské techniky v resortu MO; Resort MO nemá v současné době k dispozici, nebo nemá zaveden, jiný vhodný automobilový podvozek pro implementaci účelových nástaveb.

CÍLE PŘEZBROJENÍ Jde o průřezový modernizační projekt se zásadními dopady na schopnosti AČR a rozvoj jednotlivých druhů sil Je v souladu s Koncepcí výstavby profesionální AČR a mobilizace ozbrojených sil ČR, přepracované na změněný zdrojový rámec (listopad 2003). Jeho cílem je zvýšit schopnosti AČR k plnění úkolů prevence a reakce na krizové situace v národním a aliančním rozsahu: Zvýšení akceschopnosti AČR, její mobility a operačních schopností při řešení krizových situací na území ČR; zabezpečení přípravy a výcviku (zejména při přepravě osob a materiálu, poskytování logistické podpory, při průzkumu, velení a řízení); Zvýšení schopností AČR při aliančních (koaličních) operacích a zahraničních mírových misích (zejména udržitelnost jednotek při nasazení do operací v náročných a nestandardních podmínkách, včetně vedení bojové činnosti).

POŽADOVANÉ ZÁKLADNÍ TECHNICKÉ PARAMETRY Vysoká průchodnost terénem, odolnost, manévrovatelnost, pasivní a aktivní ochrana, přepravitelnost prostředky letecké, námořní a železniční přepravy Řešení všech variant má společný výchozí základ v určení G celková 12000 kg až 13000 kg. Ve prospěch uživatele je pro jednotlivá řešení stanovena optimální G užitečná takto: Valník: 4500 kg až 5500 kg Podvozek pro účelové nástavby: 5100 kg až 6100 kg Šířka max. 2550 mm, délka max. 7000 mm (u provedení 4x4) a 7500 mm (u 6x6), výška 3400 mm (valník) a max. 4000 mm (účelové nástavby), maximální rychlost min. 100 km/h (85 km/h s omezovačem), stoupavost min. 70 %, světlá výška min. 400 mm, přípojná hmotnost 8000 kg, brodivost bez úprav min. 1000 mm, s dílčími úpravami 1200 mm, dojezd min. 800 km, systém ABS, aj.; Intervaly do TÚ č.1 min. 15000 km, do TÚ č.2 min. 30000 km.

ZÁKLADNÍ TAKTICKO - TECHNICKÉ POŽADAVKY Vozidla vojenského typu, konstrukčně uzpůsobená pro úkoly v prostorech bojového nasazení, rizikových zónách a oblastech Prostředky pasivní ochrany: Ochrana proti útoku konvenčními zbraněmi pancéřováním částí vozidla proti účinkům střepin RG, protipěchotních min a střelby do ráže 7,62 mm s možností montáže dodatečných pancéřových prvků, centrální huštění všech pneumatik, ochranný rám; Ochrana osádky a přepravovaných osob proti účinkům ZHN a průmyslových škodlivin filtroventilačním zařízením; speciální povrchová úprava pro dezaktivaci a odmoření, ochrana proti prostředkům elektromagnetického průzkumu. Prostředky aktivní ochrany: Lafetace univerzálního kulometu vz. 59 v pevně zabudovaném otočném střelišti na stropě kabiny. Další specifika: Speciální úpravy pro radioprostředky, navigaci GPS, průkazníky zamoření, osobní zbraně, střelivo a další vybavení.

ZPŮSOB POŘÍZENÍ ATS 2006 - 2014 Zakázku resort MO předpokládá realizovat v souladu s ustanovením § 4 odst.1 písm. b) zákona č. 40/2004 Sb., o veřejných zakázkách oslovením společnosti TATRA, a.s., Kopřivnice Požadované vozidlo bude vykazovat zásadní konstrukční odlišnosti od běžného provedení podle zákona o podmínkách provozu na pozemních komunikacích. Požadované vozidlo splňuje požadavky pro zařazení do kategorie „vojenský materiál“ s určením pro potřeby zajištění obrany státu; Zadání zakázky národnímu výrobci bylo předmětem právních rozborů i mimo resort MO a je v souladu s legislativou ČR a EU; Výrobce bude smluvně vázán k zachování výrobních schopností na území ČR pro případ doplnění AČR na válečné počty.

ZAJIŠTĚNÍ ŽIVOTNÍHO CYKLU V mírových podmínkách: Výrobce zajistí výrobu vozidel, záruční a pozáruční servis, prostředky učebně výcvikové základny, prostředky logistické podpory, náhradní díly a přípravu specialistů AČR po celou dobu životního cyklu; Běžnou údržbu a opravy do stupně střední oprava zajistí AČR na základě dodávek náhradních dílů a logistické podpory od výrobce, poskytované po celou dobu životního cyklu; Výrobce zároveň poskytne nezbytnou dokumentaci a součinnost Vojenskému opravárenskému podniku 025, s.p., Nový Jičín (VOP 025). Za krizových stavů státu: Zachování kapacit a zásob výrobce pro mobilizační dodávky; Dodávky náhradních dílů a souprav náhradních dílů výrobcem do AČR; Spolupráce s VOP 025 podle zvláštní smlouvy.

PLÁNOVANÉ POČTY DO ROKU 2014 ATS – valník (z toho 15 ks s dvojím ovládáním pro výcvik) a 4 prototypy podvozků pro účelové nástavby a funkčních vzorků; 552+4 ks PLÁNOVANÉ POČTY DO ROKU 2014 ATS s účelovými nástavbami pro potřeby druhů vojsk; 421 ks Celkem do roku 2014 (nahradí všechny stávající typy v AČR) 977 ks

ZÁKLADNÍ DOPROVODNÉ INVESTIČNÍ AKCE – UČEBNĚ VÝCVIKOVÁ ZÁKLADNA A LOGISTICKÁ| PODPORA Výcvikové a učební pomůcky pro výcvik řidičů: Funkční ATS v provedení „valník“ a 3 ks prototypů podvozků pro účelové nástavby a 1 ks vozidlo s pevně zabudovanou skříňovou karoserií, Souprava modelů vybraných částí a dílů soustav, Řidičské trenažéry, Výukové obrazy, učebnice a příručky, Software pro učebny CBTP. Výcvikové a učební pomůcky pro výcvik dílenských specialistů: Dílenské příručky, technologické postupy údržby a oprav, Soupravy pro základní výcvik automechaniků a autoelektromechaniků s úplnou diagnostikou. Soupravy náhradních dílů: Náhradní díly pro zabezpečení údržby a oprav, Náhradní díly pro zabezpečení bojové činnosti. Soupravy pro údržbu a opravy: Souprava automechanika a autoelektromechanika pro I. úroveň údržby a oprav, Souprava automechanika a autoelektromechanika pro II. úroveň údržby a oprav.