PROF SVAR s.r.o. Tento dokument je v tištěné podobě neřízený, pokud není podepsán ředitelem společnosti !!! Příručka integrovaného systému managementu,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Environmentální profil společnosti Czasch spol. s r.o.
Advertisements

Sedm základních nástrojů managementu jakosti
Řízení jakosti výrobků ve společnosti TESCOMA s.r.o.
Řízení jakosti, standardy
Metoda QFD metoda plánování jakosti založená na principu maticového diagramu umožňuje transformaci požadavků zákazníků do navrhovaného produktu a procesu.
Integrovaný systém řízení (ISŘ)
Presentation Title.
HISTORICKÝ VÝVOJ 1900 Výrobková normalizace, vojenský průmysl
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Změny požadavků podle nové normy
Školení zaměstnanců Kvalita, environment a BOZP
Systémový přístup k ochraně životního prostředí- 2. část František Janecký TTZO
Hodnocení škol a školských zařízení
Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Právo na informace o životním prostředí.
Příprava koncepce kvality zdravotnických zařízení –aktuální stav
Město Šlapanice průkopník moderního řízení ve veřejné správě 20. února Národní konference kvality ve veřejné správě.
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
Technická normalizace v České republice 1.Tvorba českých technických norem 2.Mezinárodní spolupráce 3.Postavení českých technických norem.
Sdružení poradců Požadavky ISO/DIS 14001:2014 Sdružení poradců
Systémy managementu jakosti
1.Management? 2.Management jakosti?
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
ITIL Information Technology Infrastructure Library.
E M A S - Systém environmentálního řízení a auditu Zavádění EMAS na MŽP Porada OVSS
Systém managementu jakosti QMS
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Systém managementu jakosti
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
ISMS VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ
Aktivita č. 6 Návrh a zavedení systému řízení kvality Workshop Výsledky analytického šetření.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
4 Normovaný systém managementu kvality podle ISO 9001
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Změna Státní energetické koncepce a priority České republiky k zajištění bezpečnosti zásobování elektřinou Ing. Tomáš H ü n e r náměstek ministra © 2008.
BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI
Podklady ke školení Ing. Jiří Seger Ing. Alena Švarcová
Systémy řízení jakosti - úvodní cvičení
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Zkušenosti ze zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve shodě s ISO a ISO na Ministerstvu zdravotnictví ČR Ing. Fares Shima Ing. Fares.
Management systému řízení kvality
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Zásady SLP, ČSN EN ISO 15189:2003 SLP – správná laboratorní práce
Integrovaná prevence. Integrovaná prevence – prameny, cíle a předmět Prameny právní úpravy: –Směrnice Rady 96/61/EC o integrované prevenci a omezování.
Systém řízení moderního podniku Management system of modern company
Požadavky ISO/DIS 9001:2014 a ISO/DIS 14001:2014
ZÁKLADY SYSTÉMŮ MANAGEMENTU 1. ČÁST
Hodnocení kvality a bezpečí zdravotních služeb
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Akreditace laboratoří podle revidované ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 Ing. Martin Matušů, CSc.
Sdružení poradců Požadavky ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Národní politika BOZP a příprava Národního akčního programu BOZP pro období konference Společně bezpečně v EU – Partnerství v prevenci rizik.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
CS ES SS GS Cíle společnosti KOITO CZECH pro rok Navýšení ziskovosti, Nové zakázky Nové zakázky & Splnění střednědobého obchodního plánu zavedením.
Ing. Zdeněk Blažek AGROTECH Firma AGROTECH je komplexním dodavatelem zboží a služeb v oblasti označování zboží. Dodáváme samolepící etikety, termotransferové.
Přechod na ISO 9001:2015 v DIAMO, s. p.
Systém managementu jakosti
Politika bezpečnosti a ochrany zdraví při práci Mohelnice
Systém managementu jakosti 3
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém managementu 4.
Systém managementu SSHR
BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI
Systém managementu SSHR
farmakovigilanční audit
Transkript prezentace:

PROF SVAR s.r.o. Tento dokument je v tištěné podobě neřízený, pokud není podepsán ředitelem společnosti !!! Příručka integrovaného systému managementu, Č.vydání: 2, Č.změny: 2, příkaz.č. QM0/06, Účinnost od: Politika společnosti Finanční perspektiva 1. Prosperita Veškeré činnosti společnosti směřují k dosažení dlouhodobé prosperity. Činnosti nepřinášející hodnotu nebo způsobující ztráty nepodporujeme. Výrobky budou zhotovovány v souladu s příslušnými specifikacemi, právními předpisy a při nákladech dovolujících tvorbu zisku. 2. Zainteresované strany (majitelé, zákazníci, pracovníci, dodavatelé, odbory, společnost) Pochopení potřeb a očekávání zainteresovaných stran je předpokladem úspěchu při jejich plnění. Veškeré činnosti směřujeme k uspokojení potřeb a očekávání zainteresovaných stran. Cílem je dodávat zákazníkům lepší výrobky a služby než naši konkurenti. 3. Právo Našim společným cílem je při všech činnostech zvažovat a plnit platné právní požadavky a to nejen v oblastech jakosti, životního prostředí a bezpečnosti práce. Zákaznická perspektiva

PROF SVAR s.r.o. Tento dokument je v tištěné podobě neřízený, pokud není podepsán ředitelem společnosti !!! Příručka integrovaného systému managementu, Č.vydání: 2, Č.změny: 2, příkaz.č. QM0/06, Účinnost od: Perspektiva interních procesů 4. Systém řízení Systém managementu certifikovaný dle standardů příslušných oblastí (např. pro jakost, životní prostředí a BOZP) bude neustále rozvíjen a zefektivňován. 5. Jakost / kvalita Cílem je dosažení nulového výskytu chyb ve všech činnostech společnosti. Nekvalitní výrobky nesmějí být v žádném případě dále předávány. Příčina závady se musí analyzovat a natrvalo odstranit. Každý výrobce ručí za svoje výrobky po celou dobu jejich životnosti. 6. Dodavatelé Včasné zapojení dodavatelů do nových projektů a jejich řízení je předpokladem splnění požadavků na dodávané produkty. 7. Životní a pracovní prostředí Výrobky a naše služby musí nést záruku toho, že jsme šetrní k prostředí, ve kterém podnikáme  Používání zavedených postupů, efektivnější využívání vstupních materiálů a energií nám pomůže snížit zatížení životního prostředí a BOZP znečišťujícími látkami a odpady. Nejen pro fáze návrhu a vývoje výrobku a procesu jeho výroby, ale i pro ostatní etapy jeho života, jsou posuzovány vlivy na životní prostředí, BOZP, recyklovatel- nost a odpadové zatížení. Předpovídáním a vhodnou přípravou omezíme dopady možných rizik (mimořádných situací) a to zejména v oblastech jakosti, životního prostředí a bezpečnosti práce. Pracovní prostředí musí přispívat k maximální výkonnosti pracovníků při zajištění odpovídající bezpečnosti práce a zdraví (ergonomie). Oboustranné externí informace mezi naší společností a širokou veřejností nám pomůže společně spolupracovat na projektech, které povedou k neustálému zlepšování životního prostředí, bezpečnosti práce a image společnosti 

PROF SVAR s.r.o. Tento dokument je v tištěné podobě neřízený, pokud není podepsán ředitelem společnosti !!! Příručka integrovaného systému managementu, Č.vydání: 2, Č.změny: 2, příkaz.č. QM0/06, Účinnost od: Pracovníci Každý pracovník naší organizace zná dodavatele a zákazníka své práce, každý je povinen svůj úkol plnit přesně, včas a uplatňuje při tom všechna opatření pro zlepšení kvality, snižování dopadů na životní prostředí a pro dodržování zásad bezpečné práce. Rozvíjíme osobní vztah každého našeho pracovníka ke společnosti a jejich tradicím. Spokojení a kladně motivovaní pracovníci jsou základním předpokladem pro vynikající výrobky a služby. Pravidelným školením a informováním všech pracovníků naší společnosti o vztahu k jakosti, životnímu prostředí a bezpečnosti práce budeme utužovat povědomí pracovníků v těchto oblastech. 9. Zlepšování Důsledné a pravidelné měření výsledků procesů nám odhaluje prostor pro další zlepšování. Neustálým zlepšováním všech činností, procesů a výrobků, týmovou prací a vzájemnou podporou všech pracovníků chceme dosáhnout toho, aby: se vracel spokojený zákazník a ne vadný výrobek, dopady na životní prostředí byly menší než jaká je představa zainteresovaných stran, výsledkem každodenních činností a minimalizací rizik bylo 0 pracovních úrazů Zlepšování a preventivní opatření jsou lepší než následná nápravná opatření. Používáním nástrojů prevence se snažíme dosáhnout nulového výskytu chyb. Část vytvořených finančních zdrojů bude vedení společnosti využívat v programech ochrany a zlepšování životního prostředí v okolí společnosti, bezpečnosti při práci a spokojenosti zainteresovaných stran. Perspektiva učení se a růstu Prohlášení vedení společnosti: Vedení společnosti se zavazuje, že vyvine maximální úsilí k vytváření nezbytných podmínek a zdrojů k naplnění politiky a cílů společnosti. Vyhlášeno v Mnichově Hradišti dne Ing.Václav Zajíc, ředitel společnosti