NOVÝ POHYBOVÝ PROGRAM.  Inspirace  Učení  Výchova SNUGmodul představuje zcela nový pohybový program pro mateřské školy a děti na prvním stupni základních.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Diagnostika školní zralosti
Advertisements

Nový školní rok začíná.
Mladší školní věk 6/7 – 11/12 let
OSV jako samostatný předmět Mgr. Jana Trojanová koordinátorka tvorby ŠVP Gymnázium INTEGRA BRNO.
Základní škola Uhlířské Janovice, okres Kutná Hora
INFORMAČNÍ SCHŮZKA S RODIČI DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Principy Typy Výhody Bariéry a řešení Konference „Podpora rodiny dle programového prohlášení vlády České republiky“ - 30.listopad Poslanecká sněmovna.
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Zdravá škola.
Mgr. Vendula Baboučková. A – akce R – rehabilitace P – pomoc I – integrace D – dobrovolnost A – agapé (-láska pečující), křesťanská láska, sounáležitost,
Schopnosti Pavel Šuranský.
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
RVP ZV příloha Vzdělávací oblast Umění a kultura
Anděl Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_539_Rytmika-nádobí AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK, DATUM:
Západočeská univerzita v Plzni
Konference Net ZP – Síť péče o osoby se zdravotním postižením Včasná pracovní diagnostika pro tělesně postižené CZ.1.04/5.1.01/B Mgr. Martin Korych.
Rozvoj zrakového vnímání a odezírání
In-line školka Výuka in-line bruslení v mateřské škole.
Projekt CHIPS Projekt k řešení sociálně-patologických jevů.
PROCES UČENÍ V TEAMBUILDINGU
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_34.
Prezentace metodických materiálů a pomůcek
Výsledky dotazníkového šetření potřeb mateřských a základních škol v rámci projektu MAP OP VVV v ORP Turnov.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
Ptáčku, ptáčku, co ti dáme do zobáčku? VNÍMÁNÍ VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, UČENÍ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_04.
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
JAK KŘEMÍLEK A VOCHOMŮRKA ZASADILI SEMÍNKO Polytechnika v dětské pohádce.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_34.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Inteligence DUM_19.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Dnes nebo dříve? Kdy se co vyrobilo.
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
Pozornost, soustředěnost, paměť
STŘEDNÍ ŠKOLA PEDAGOGICKÁ, HOTELNICTVÍ A SLUŽEB
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Olympijské DISCIPLÍNY VE VODNÍCH SPORTECH
Masopust Tradice v obci.
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Vývoj člověka Ontogeneze.
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_II.JKGM_ALTERNATIVNÍ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
Zvuky přírody Sluchové vnímání.
Rybolov – poznej svou značku
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Dopravní prostředky.
Děti a sport Jazyk a řeč.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Co chybí perníkové chaloupce
Vývoj motýla Vnímání.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
KOMPETENCE TERMÍN : Oprávněnost, způsobilost, pravomoc
Autor: Mgr. Jana Burdzová
Jazykové hádanky Jazyk a řeč.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
Strom, kdopak tu žije příroda.
EXOTICKÁ ZVÍŘÁTKA – skládání obrázků
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Bludiště.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Transkript prezentace:

NOVÝ POHYBOVÝ PROGRAM

 Inspirace  Učení  Výchova SNUGmodul představuje zcela nový pohybový program pro mateřské školy a děti na prvním stupni základních škol. Sestavy prvků je možno použít uvnitř i venku.

SNUGmodul program je ideálním nástrojem pro povzbuzení aktivního a vzrušujícího vnímání v raném věku. Rozvíjí sociální a pohybové dovednosti dětí. Umožňuje variabilní hru s mobilními prvky a mnoho kombinací při jejich sestavování. Jednotlivé prvky lze snadno a lehce přenášet i navzájem spojovat.

Základní prvky programu SNUGmodul.

Více informací na