EU ICT2/1/1/14 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
projekt v rámci Operačního programu
Advertisements

EU ICT2/1/1/9 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník  Téma: V zimním lese – práce s papírem, práce ve skupině  Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální.
LETÍCÍ ČÁP.
Potřebné pomůcky Žák si připraví: ostré nůžky na papír
Animovaný film Jak na to? Ruční animování pohyblivých částí
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
EU ICT2/1/1/17 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Tulipány - Samostatná práce, kreativní  Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
EU ICT2/1/1/7 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník
TLAČENÍ A TAHÁNÍ – LÉTACÍ POKUSY
Závěs ze špejlí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Výroba ovečky k biblickým postavičkám
EU ICT2/1/1/4 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma: Modrovous – Práce ve skupinkách, práce s přírodninami, práce se dřevem  Průřezová témata: enviromentální.
EU ICT2/1/1/13 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Jarní taneček - samostatná práce, práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Balení pro výrobu miminka nebo batolete v košilce
EU ICT2/1/1/2 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
EU ICT2/1/1/8 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Barevné deštníčky – práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální výchova,
EU ICT2/1/1/20 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Růžičky z bonbonů samostatná práce, práce s papírem, kreativní práce Průřezová témata: enviromentální.
EU ICT2/1/1/16 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Na louce - motýlci a husy samostatná práce, práce s papírem  Průřezová témata: enviromentální.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Jak postupovat při tvorbě návrhu obálky do časopisu - Pomůcka pro studenty -
EU ICT2/1/1/18 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Kopretiny samostatná práce, práce s papírem  Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Anděl Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
EU ICT2/1/1/14 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Rozkvetlá louka - květinový šlahoun samostatná práce, práce s papírem Průřezová témata: enviromentální.
Základní škola Chvaletická pro vás vytvořila prezentaci, která se fotila přímo v hodině tvořivé dílny, kde šikovné ruce slečen ze sedmých tříd, pod dozorem.
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Velikonoční slepice Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
PČ_024_Zimní 3D obrázek Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Registrační číslo CZ.1.07/1.400/
Elektřina a magnety 1. Pokusy s magnetem.
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Identifikátor materiálu: EU – ICT2 – 2/30 Název materiálu:Záložka z bavlnek Autor:Monika Bezdíčková Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce Předmět: Pracovní.
Vypracovala D. Riesnerová
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Podzimní věnec.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, 28923, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola a Mateřská škola Řepníky Řepníky 34, Identifikátor materiálu: EU – ICT2 – 2/35 Název materiálu:Závěsné stromečky Autor:Monika Bezdíčková.
Sněhuláci z papírových koleček
ZÁVĚSNÝ DRŽÁK NA KVĚTINÁČ
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
EU ICT2/1/1/6 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Jak roztočit větrník – Práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální výchova,
Autor: Mgr. Petra Zdráhalová
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
EU ICT2/1/1/12 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Hlavičky z jarní travičky - samostatná práce, kreativní Průřezová témata: enviromentální výchova,
EU ICT2/1/1/3 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma: Přírodninový tisk – zpracování přírodního materiálu Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
PČ_040_Knoflíkový obrázek
EU ICT2/1/1/19 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Textilní koláž - práce ve skupině, práce s textilem Průřezová témata: enviromentální výchova,
PČ_040_Kombinovaná technika_Knoflíkový obrázek
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Zimní 3D obrázek Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
PŘIŠÍVÁNÍ KNOFLÍKU DRUHY KNOFLÍKŮ: ČTYŘDÍRKOVÉ PŘIŠÍVÁNÍM DVOUDÍRKOVÉ
Úloha - tlačítko VY_32_INOVACE_GR_783. TLAČÍTKO Zadání - vytvořte obrázek tlačítka GIMP: Postup: 1. Vytvoříme nový soubor o velikosti 88 x 31 pixelů,
Grafický editor GIMP (3)  a zase vrstvy  použití masky Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu.
Loutka z papírové ruličky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Luňáčková. Dostupné z Metodického portálu
Grafický editor GIMP (3)
Velikonoční skořápkový závěs
VY__III/2__INOVACE__194 Pracovní činnosti KYTIČKY Z PAPÍRU.
VY__III/2__INOVACE__192 Pracovní činnosti Tea Bag Folding Kytička.
13. Přenášení motivu na materiál pomocí běloby a kopírovacího papíru
Náramek Shamballa Praktické činnosti
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Náramek Shamballa Praktické činnosti
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
„Já si tě obléknu„ Připravila jsem jednoduchý návod pro šikulky, které si chtějí udělat malou radost. Praktické pouzdro na nůžky zvládnou i začátečnice.
Transkript prezentace:

EU ICT2/1/1/14 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma: Postavičky ze střapců-samostatná práce, rukodělná činnost Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální výchova, osobnostní a sociální výchova Mezipředmětové vztahy: český jazyk – čtení, rozvoj čtenářské gramotnosti

POSTAVIČKY ZE STŘAPCŮ Práce s materiálem

Pomůcky: různobarevná klubíčka pletací příze nůžky karton jehlu s velkým uchem

Postup: 1. Z kartonu si vystřihneme destičku tak vysokou, jak chceme mít vysokou postavičku. TIPY pro ulehčení práce: uprostřed horní hrany vystřihneme oblouček – příze se nám nebude rozjíždět po destičce, ale bude pěkně uspořádaná v jednom místě. Abychom nemuseli podvlékat přízi, kterou svážeme střapec, pod návinem, připravíme si ji už teď. Navlékneme delší kus příze do jehly s velkým uchem a u horní hrany kartonu destičku jednoduše v rozích prošijeme.

2. Začneme navíjet přízi na karton, nemusíme příliš pevně utahovat 2. Začneme navíjet přízi na karton, nemusíme příliš pevně utahovat. Jak silný si uděláme návin, tak pak bude vypadat postavička – bude štíhlá vysoká nebo naopak malá s bohatou sukýnkou a větší hlavičkou.

3. Vytáhneme pomocný provázek z dírek a pevně jím stáhneme návin příze u horního okraje kartonu. Zavážeme na několik uzlíků. V tomto místě bude mít postavička temeno. Pokud na svázání použijeme přízi stejné barvy, můžeme pak pomocný provázek schovat do figurky, nebo ho lze ponechat a využít na zavěšení

4. U spodní hrany kartonu pak můžeme návin opatrně rozstříhnout 4. U spodní hrany kartonu pak můžeme návin opatrně rozstříhnout. Vznikne nám základ střapce, ze kterého vytvoříme postavičku.

5. Teď vytvoříme hlavičku. Můžeme několika různými způsoby 5. Teď vytvoříme hlavičku. Můžeme několika různými způsoby. Kdo to zvládne, může si střapec srovnat do dlaně a druhou rukou pevně několikrát omotat střapec v místě budoucího krku. Nebo si můžeme předem připravit liščí smyčku, urovnat si střapec na podložce, přidržet si ho rukou, nasadit smyčku na střapec a utáhnout. Nejjednodušší je v této fázi požádat kamaráda, rodiče, nebo paní učitelku o pomoc. Jeden člověk bude pevně držet a druhý vázat a opět několikrát zauzlíkuje.

6. U spodní hrany kartonu pak můžeme návin opatrně rozstříhnout 6. U spodní hrany kartonu pak můžeme návin opatrně rozstříhnout. Vznikne nám základ střapce, ze kterého vytvoříme postavičku.

7. Pak si střapec pozorně prohlédneme a vybereme si vhodné místo, kde bude mít hlavička obličej a kde by se nám líbily ruce. Oddělíme pramínky, které budou ruce představovat a na koncích je svážeme.

8. Dalším kouskem příze postavičku převážeme v pase, stejně, jako jsme uzlíkovali krk a ruce.

9. A pak už zbývá jen vzít nůžky a pěkně postavičku začistit, aby vypadala úhledně

10. Z našeho motání a vázání vznikla takováto panenka

11. Když budeme mít základní střapec delší a návin bohatší, můžeme třeba postavičce vytvořit nohy, nebo kdo by chtěl opravdu krásnou panenku, může zaplést prameny do copanů a teprve potom je sváže jako ruce a nohy.

Naše výrobky:

Naše výrobky:

Naše výrobky: