Volba povolání OBČANSKÁ VÝCHOVA Kristýna Pasková, Klára Petříková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi D.R.A.K., o.s.
Advertisements

Cíl této brožury je podat ve stručné formě a z praktického pohledu základní informace o sledování růstu dítěte, zjištění jeho odchylky, určení příčiny.
2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Důvod přijetí novely:  1. Přesunutí úpravy odškodňování pracovních úrazů a nemocí z povolání z přechodných ustanovení (§ 364 až § 390) do jedenácté části.
PODNIKÁNÍ VY_32_INOVACE_POD_20. Obsah Základní pojmy Právní úprava Podnikání podle živnostenského zákona Obchodní společnosti Družstva Státní podnik Neziskové.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Veřejné rejstříky - Obchodní rejstřík.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Inovace výuky prostřednictvím.
Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích mladšího školního věku a především změny v dospívání. Výukový materiál.
Kamarádství, přátelství. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada42 Anotace.
VZNIK PRACOVNÍHO POM Ě RU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_08_VZNIK PRACOVNÍHO.
Didaktika TV jako součást kinantropologie Kinantropologie = vědní obor, jehož předmětem zkoumání je lidská pohybová činnost ve všech souvislostech. Má.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc. Lucie Chojnová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_Význam a funkce rodiny TÉMA SADY: Občanská výchova.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Pracovní právo.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Pracovní právo.
Mgr. Michal Oblouk.  chceme-li žít ve společnosti, musíme přijmout předem stanovená pravidla, která vymezují hranice lidského soužití  rozlišujeme 3.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Chráněné bydlení. pobytová služba poskytovaná osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu zdravotního postižení nebo chronického onemocnění, včetně.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Slohová cvičení Administrativní útvary Zpracujte pozvánku na školní akademii, ples, sportovní den… Nezapomeňte na uvedení pořádající organizace, názvu.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP Vzdělávání ředitelů středních škol Kraje Vysočina Téma: Prezentuje: Ing. Josef Crha, ředitel SŠT Žďár nad.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
2 Marketingové koncepce
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název projektu: Moderní škola
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Důležité informace pro rodiče vycházejících žáků
Příjmy ze samostatné činnosti
Plánování ve školní tělesné výchově
MÁ SMYSL POŘÁDAT KONFERENCE?
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Název projektu: Moderní škola
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Postnatální období–předškolní věk
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Název projektu: Moderní škola
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Učebnice s. 8 – 9 DÚ – Rodinný erb
MINIMATURITY
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
Manažer ve firmě. Manažer ve firmě Osobnost manažera Vrozené vlastnosti Získané dovednosti Temperament Inteligence Potřeba řídit činnost jiných lidí.
Správa sociálního zabezpečení
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Právo sociálního zabezpečení
České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education at a Glance 2010 Tisková konference 7.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Maturita 2018.
Životní cyklus.
Název projektu: Moderní škola
Postup při vydávání povolení k používání ZIZ v RT
Digitální gramotnost Informatické myšlení
VÝUKOVÝ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Právo sociálního zabezpečení
Název: Základní lidská práva Autor: Mgr. Jiřina Kadlecová
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Jean Jacques Rousseau (1712–1778)
Předběžné datum nástupu:
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Podpora samostatného bydlení
Transkript prezentace:

Volba povolání OBČANSKÁ VÝCHOVA Kristýna Pasková, Klára Petříková

1. ETAPA Etapa fantazií: od dětství až do prvních školních let období, kdy si představujeme sami sebe v takovém povolání, které vyhovuje naší momentální fantazii

2. ETAPA Etapa zájmu: vstupujeme do ní na začátku 2. stupně základní školy profese a činnosti, které souvisí s tím, co nás zajímá, baví (podle našich koníčků)

3. ETAPA Etapa schopností: ve 14-15 letech jsou pro naše rozhodování důležité především naše schopnosti máme zájem o hodně věcí, ale uvědomujeme si, že schopnosti máme pouze pro některé

4. ETAPA Etapa ,,ohledávání‘‘ tuto etapu máme ještě před sebou – čeká nás na konci střední školy, popřípadě při dokončování školy vysoké člověk se snaží získat práci – odpovídá na nabídky firem, chodí na pracovní pohovory

TEST Impulzivní Skromný Nezávislý Společenský Přizpůsobivý Zodpovědný Vyberte si jednu z nabízených vlastností, která vás nejvíce vystihuje. Zapamatujte si ji.

TEST Impulzivní – originální / sebejistý Skromný – extrovertní / introvertní Nezávislý – originální / přesný Společenský – dominantní / přizpůsobivý Přizpůsobivý – upřímný / sebeovládající Zodpovědný – poslušný / chápavý Najděte si svou vybranou vlastnost (vlastnost, kterou jste si vybrali na předchozí straně), a vyberte si jednu z dalších dvou možností (opět tu, která vás nejvíce vystihuje). Zapamatujte si ji.

VÝSLEDKY Originální – umělecká povolání – např. skladatel, režisér, spisovatel, herec Sebejistý, dominantní – podnikavé povolání – např. prodejce, manažer, podnikatel Extrovertní, upřímný – praktická povolání – automechanik, elektrikář, stavitel Introvertní, přesný – badatelská povolání – biolog, fyzik, chemik, geolog Přizpůsobivý, chápavý – sociální povolání – učitel, psycholog, sociální pracovník, poradce Sebeovládající, poslušný – konvenční povolání (dodržující stanovená pravidla a nařízení) – účetní, bankéř, cenový odhadce Opět si najdete vlastnost, kterou jste si vybrali na předchozí straně. Přečtěte si výsledek.