Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Advertisements

Mezinárodná konferencia o problematike MHD v mestách SR Bojnice, 7. – INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM JIHOMORAVSKÉHO KRAJE Ing. Jaromír Holec.
Česká asociace organizátorů veřejné dopravy - ČAOVD. S cílem koordinovat úsilí vedoucí ke zlepšení podmínek pro rozvoj integrované dopravy v České republice.
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Martin Jareš, Ph.D. Odbor dopravy KÚ Středočeského kraje.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Tarifní systémy, Tarify, jízdní doklady Ing.
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje Ždár nad Sázavou,
1 Současný stav veřejné osobní hromadné dopravy v městech ČR a její financování Ing. Miloslav Kulich předseda SDP ČR.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
AKTUÁLNÍ VÝVOJ V ROP SČ 15. října 2015 Výroční konference – Senohraby Ing. Václav Chytil.
„Integrované dopravní systémy – informační systémy pro podporu rozhodování veřejné správy při výstavbě a provozování IDS v České republice“ Výzkumný projekt.
Zadávání veřejných služeb v přepravě cestujících Ondřej Michalčík, František Vichta Ministerstvo dopravy Kroměříž, 29. září 2015.
Jihočeský koordinátor dopravy Příprava integrovaného dopravního systému Jihočeského kraje Prezentace pro 23. ročník konference „INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY“
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
______________________________________ CHVALSKÝ ZÁMEK
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Ekonomika organizací Pracovní výkon a jeho odměňování.
Centrum energeticky efektivních budov Základní informace o projektu.
Kotlíkové dotace - úvod Mgr. Vanda Pánková. Obecné informace V programovacím období možnost výměny kotlů v domácnostech v rámci operačního programu.
Praha, Ing. Petr Řádek Číslování vlaků - Rekapitulace Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
Novelizace předpisu D7/2 k organizování výlukových činností k Lenka Komínová GŘ SŽDC Odbor plánování a koordinace výluk Setkání s dopravci,
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Informace o novinkách v Integrovaném dopravním systému Moravskoslezského kraje ODIS Ing. Jan Dvořák.
Členské fórum A.T.I.C. Mariánské Lázně
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
Rozvoj integrovaného dopravního systému DÚK v roce 2017
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Zdravé město J I L E M N I C E Fórum, 11. dubna 2013.
Zákon o obcích 128/2000 Sb. + znění pozdějších předpisů
Plánování rozvoje sociálních služeb Ústecký kraj
Srovnání standardů Českých drah a vybraných IDS
Efektivní úřad 2011 MěÚ Uherské Hradiště
Nové linkové vedení MHD ve Zlíně s využitím parciálních trolejbusů
Prezentace pro setkání se starosty LK
Úvod do dopravy a přepravy
Sídla.
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
Přeshraniční veřejná doprava pro turisty a cyklisty
Tisem v Pražské integrované dopravě
Možnosti přepravy turistů a cykloturistů vlaky
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
Podpora zaměstnanosti na místní úrovni: odpovědné zadávání
Třebíč – chytrá mobilita
Rozšíření parkoviště pro ZŠ B. Dvorského 1
IDS Moravskoslezského kraje ODIS
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Rozvoj integrace veřejné dopravy ve Středočeském kraji
Novinky v integraci dopravy Prahy a Středočeského kraje za rok 2017
Rizika a negativní aspekty pro rozvoj IDS
Zapisovatelé do informačního systému evidence obyvatel
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Text zápatí (edituje se v menu Vložení / Záhlaví a zápatí)
Zařízení služeb provozované SŽDC a jí poskytované služby
Ing. Pavlína Tomková Odbor drážní a vodní dopravy
Významné stavby SŽDC v regionu Střední a východní Moravy
Ing. Věra Fuksová, jednatelka společnosti
Financování železniční infrastruktury
Systém odměňování výkonu
Nová dopravní koncepce ve Zlínském kraji
Vodní autobusy a vodní taxi
Odbor školství Mgr., Bc. Jitka Hozmanová
Transkript prezentace:

Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK) Jihočeský koordinátor dopravy Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK) 26. ročník odborné konference INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY 13. a 14. května 2019 Žďáru nad Sázavou

Provoz IDS JK od 1. 1. 2017 zahájen pilotní provoz na Českobudějovicku bezprostřední okolí Českých Budějovic s nejsilnějšími přepravními vazbami do krajského města celkem je zapojeno 90 obcí z okresů České Budějovice (75), okrajově Český Krumlov (11) a Prachatice (4) tarif IDS JK: zónový (dle správních obvodů obcí - zóna zahrnuje jednu či více sousedících obcí)

Územní rozsah a zóny IDS JK

Dopravci a linky v IDS JK autobusy: GW BUS a. s. (40 linek) ČSAD AUTOBUSY České Budějovice a. s. (20 linek) COMETT PLUS, s. r. o. (1 linka) vlaky: České dráhy, a. s. (části tratí 190, 196, 199, 220, včetně rychlíků a expresů) GW Train Regio a.s. (část tratě 194) MHD: Dopravní podnik města České Budějovice, a. s. (MHD ČB v celém rozsahu – 24 linek)

Jízdní doklady v IDS JK prozatím se zaměřujeme na pravidelné cestující papírové časové kupony IDS na 7, 30 a 90 dnů s volitelným počátkem platnosti a cenovým zvýhodněním oproti km tarifu až o 30 % dostupné na předprodejních místech a ve vlacích ČD (v POP - 7 denní kupony) nepřenosné - personifikace pomocí čísla průkazu (průkaz IDS JK, celostátně platné průkazy, nově uznáváme také ISIC) v zóně 100+101 akceptace papírových předplatních jízdenek MHD ČB se 7 denní a delší platností

Státem nařízené slevy od 1. 9. 2018 sleva na jízdné v železniční a příměstské autobusové dopravě ve výši 75 % pro všechny cestující ve věku od 6 do 18 let, žáky a studenty od 18 do 26 let a všechny cestující starší 65 let zároveň Rada Statutárního města České Budějovice schválila změnu Tarifu jízdného MHD ČB s platností od 1. 9. 2018: při splnění stanovených podmínek zavedena bezplatná přeprava cestujících ve věku od 6 do 15 let včetně a starších 65 let (tyto slevy kompenzuje město České Budějovice) nárůst prodeje kuponů u „slevových“ kategorií cestující 6 - 18 let a žáci a studenti do 26 let o více než 8 procentních bodů

Ceník časových kuponů IDS JK CENÍK ČASOVÝCH JÍZDENEK (Kč) kategorie cestujících cestující 6-15 let včetně   plné (obyčejné) jízdné cestující starší 65 let cestující 16-18 let žáci a studenti 16-26 let rodiče # ZTP, ZTP/P 100% 25% 50% Počet projetých zón bez MHD 7 denní 30 denní 90 denní 1 85 300 800 21 75 200 42 150 400 2 127 450 1 200 31 112 63 225 600 3 187 660 1 760 46 165 440 93 330 880 4 255 900 2 400 5 306 1 080 2 880 76 270 720 153 540 1 440 6 357 1 260 3 360 89 315 840 178 630 1 680 7 408 3 840 102 360 960 204 1 920 8 459 1 620 4 320 114 405 229 810 2 160 9 510 1 800 4 800 10 552 1 950 5 200 138 487 1 300 276 975 2 600 11 595 2 100 5 600 148 525 1 400 297 1 050 2 800 12 637 2 250 6 000 159 562 1 500 318 1 125 3 000 13 680 6 400 170 1 600 340 3 200 14 722 2 550 6 800 180 1 700 361 1 275 3 400 15 765 2 700 7 200 191 675 382 1 350 3 600 všechny zóny IDS bez MHD 799 2 820 7 520 199 705 1 880 399 1 410 3 760 Cena za zónu s MHD (přičte se k ceně za ostatní zóny ) zóna 100 (včetně zóny 101) 115 380 1 020 0* 57 190 # splňující příslušné ustanovení Tarifu IDS JK * bližší podmínky viz Tarif DPMČB

Centrální dispečink IDS JK od 1. 9. 2018 byl zřízen Centrální dispečink IDS JK. Projekt byl financován z prostředků IROP a kofinancován Jihočeským krajem v současné fázi probíhá pilotní provoz a rozvoj s postupným vybavováním vozidel dopravců moderními technologiemi

Nové elektrobusové linky MHD DPMČB zavedl s platností od 1. 11. 2018 tři nové elektrobusové linky MHD

Elektrobusy Škoda 29 BB 11 nízkopodlažních midibusů s délkou 9 m, kapacitou 45 osob (z toho 21 sedících), klimatizací a moderním palubním informačním systémem (barevné LED panely) využívají cyklické dobíjení pomocí pantografu přímo z trolejí na konečných zastávkách

Budoucí rozvojové záměry IDS JK postupný rozvoj centrálního dispečinku využití bezkontaktních bankovních karet jako nosičů jízdních dokladů zapojení všech smluvních dopravců územní rozšíření IDS na celý Jihočeský kraj

Aktuální informace na: www.idsjk.cz … děkuji za pozornost. Bylo vyměněno 588 označníků a 42 nově zbudovaných zastávek bylo přelepeno