Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Strukturované učení PROJEKT EU
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Autoevaluace škol v Moravskoslezském kraji
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
ŠVP na gymnáziích: od mírné skepse k chuti pokračovat Zkušenosti z projektu Pilot G/GP Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Kurikulární projekty Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku Bc. Studium kombinované 2010.
„RESTART ŠKOLNÍCH METODIKŮ“. Aktuální situace Koncepce státu  ICT koordinátor  Enviromentalista  Koordinátor ŠVP Kariérní řád.
Evaluace ŠVP Ing. Libuše Burešová Únor 2011, Litvínov - Hamr.
Mgr. Jana Palanská.
Vzájemná hospitační činnost
Vlastní hodnocení školy
Kurikulární reforma a pedagogický sbor ZŠ Vrané nad Vltavou.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Vlastní evaluace školy Autoevaluace z pohledu Gymnázia a SOŠPg Liberec, Jeronýmova 425/27.
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Konference projektu Cesta ke kvalitě
 Pro hodnocení není žádný jednoznačný předpis či návod, žádná kuchařka.  Existují principy, metody, formy a prostředky a také specifické podmínky školy.
Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna,
Nabídka základním školám MSK v roce 2006 Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace.
Autoevaluační nástroje na naší škole
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
AUTOEVALUACE ŠKOLY Základní škola Jablonec n.Nisou - Rýnovice.
RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech Zora Syslová.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
1. Projektový management I. ÚVOD II. PROJEKT III. PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ IV. PROJEKTOVÝ TÝM Přednáška č. 1: Projektový management.
KARIÉRNÍ SYSTÉM ŘEDITELŮ
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Organizace s celostátní působností v oblasti dalšího vzdělávaní pedagogických pracovníků a.Plnění priorit vzdělávací politiky státu b.Reakce na aktuální.
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
Rámcové a školní vzdělávací programy
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
EU peníze školám VI. Finanční gramotnost Koordinátor: Luboš Zajíc VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI/3 Vzdělávání.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Centrum empirických výzkumů Fakulta veřejných politik Slezská univerzita v Opavě doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D. 3. září 2015, Opava.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Evaluace v mateřských školách
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Hlavní manažér SP Kvalita I
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Model intenzivní podpory
Intenzivní podpora škol
Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Školní speciální pedagog Mgr
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12 AUTOEVALUACE Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12

PŘÍPRAVA Letní škola SBS – Liberec Koordinátoři Vytvoření struktury a obsahu autoevaluace Evaluační dílna

PLÁNOVÁNÍ Evaluační dílna Roční plán – časový plán/obsah Vymezení rolí, kompetencí, zodpovědností

REALIZACE Širší vedení Koordinátoři Oborové komise, metodická sdružení Ostatní (učitelé, rodiče, externisté…)

STRUKTURA Oblast Cíl/kritérium indikátor Evaluační nástroj Oblast: vymezení oblastí, které chceme Evaluovat-sledovat,hodnotit, dále s nimi pracovat Cíl/kritérium: stanovení cílů/kritérií, kterých chceme dosáhnout a následně je vyhodnocovat Indikátor: jak/na čem poznám, že bylo daného cíle/kritéria dosaženo Evaluační nástroj: stanovení nástroje, kterým a jak budeme evaluaci, dosažení daného cíle/kritéria provádět.

Spolupráce s rodinou Management školy Materiální podmínky OBLASTI AUTOEVALUACE ŠKOLY Prostředí Žáci (vzdělávací proces) Pedagogický sbor (kvalita práce)

KRITÉRIA OBLAST: Pedagogický sbor (kvalita práce) Učitel volí různé strategie, metody a formy s ohledem na možnosti a potřeby jednotlivých žáků. Učitel používá různé formy hodnocení. Učitel využívá pro získání nových poznatků potřebných pro výuku různé informační zdroje. ( ve výuce využívá různé informační zdroje.) Učitel hodnotí efektivitu své výuky. Učitel se podílí na týmové práci. Učitel se vzdělává v souvislosti s potřebami školy.

INDIKÁTORY KRITÉRIUM:Učitel volí různé strategie, metody a formy s ohledem na možnosti a potřeby jednotlivých žáků. Počet/rozmanitost používaných strategií, metod, forem Zda odpovídají složení žáků (poruchy učení, chování, žáci nadaní…)

NÁSTROJE Pozorování Hospitace Přípravy na vyučování Portfolia žáků Výstupy žáků

OBLAST: PEDAGOGIČTÍ PRACOVNÍCI AUTOEVALUACE ŠKOLY OBLAST: PEDAGOGIČTÍ PRACOVNÍCI KRITÉRIA INDIKÁTORY NÁSTROJE ČETNOST ODPOVĚDNÁ OSOBA Učitel volí různé strategie, metody a formy s ohledem na možnosti a potřeby jednotlivých žáků. Počet/rozmanitost používaných strategií, metod, forem Zda odpovídají složení žáků (SPU….) Pozorování (Hospitace, přípravy na hodinu, Portfolia žáků, Výstupy žáků) 2 x za rok Vedení Vedoucí OK, MS Koordinátor

Problémy DVPP koordinátorů Čas Finance Objektivita