Příprava pilotáže 46 žáků ve třídách ZŠS (11 žáků v přípravném stupni ZŠS-autisté) 5 učitelů 5 dalších pedagogických pracovníků na tvorbě pracovali: 4 učitelé
Příprava pilotáže Co se naučil sbor: vymýšlet a vynalézat skamarádit se s PC a tabulkami zvlášť zvládnout zdánlivě nemožné skamarádit se s „Bloomem“ a jeho axiomy a získat tím kompetence k učení dále zdolávat překážky a opakovaně opravovat své chyby pojmenovat problémy a nevzdávat se ani při pocitu marnosti a získat tak kompetence k řešení problémů
Příprava pilotáže ale také: diskutovat (i bouřlivě) být srozumitelný druhým a vyslechnout ostatní prosadit (a nebo taky ne) svůj názor a získat tím kompetence komunikativní a zcela určitě pracovat jako tým sledovat společný cíl (uspokojit VÚP) vzájemně se respektovat kompetence sociální a personální
… a co výstupy? Jsou nějaké? Příprava pilotáže studovat zkoušet navrhovat méně nadávat, ale více pracovat posuzovat objektivně svou práci kompetence pracovní … a co výstupy? Jsou nějaké?
(Ne)očekávané výstupy Už není slyšet: „Kdo to vymyslel?“, protože víme, že jsme to byli my… Změna skupiny na tým s jasným cílem, týmovými rolemi a týmovými pravidly. 3. Prevence syndromu vyhoření i mimoškolními aktivitami. Práce na ŠVP nás stmelila.
Závěr „Práce je zviditelněná láska” Chalíl Džibrán