Příprava pilotáže 46 žáků ve třídách ZŠS (11 žáků v přípravném stupni ZŠS-autisté) 5 učitelů 5 dalších pedagogických pracovníků na tvorbě pracovali: 4.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pilot G/GP Tvorba a ověřování pilotních ŠVP ve vybraných gymnáziích.
Advertisements

Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Příčiny a možnosti zvládání nevhodného chování žáků Se zaměřením na negativní sebehodnocení.
IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
NSK A SEKTOROVÉ DOHODY JAKO NÁSTROJE PRO PROVÁZÁNÍ POTŘEB ZAMĚSTNAVATELŮ A VZDĚLAVATELŮ Ilona Šimarová, Svaz průmyslu.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Mgr. Pavel Kasal ředitel Základní školy Rudná od r let zastupitel (místostarosta) města Mgr. Pavel Kasal ředitel Základní školy Rudná od r.1991.
Mgr. Michal Oblouk.  chceme-li žít ve společnosti, musíme přijmout předem stanovená pravidla, která vymezují hranice lidského soužití  rozlišujeme 3.
TVORBA JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY V OBORECH VZDĚLÁNÍ KATEGORIE E Romana Jezberová konference IPn NZZ Praha březen 2012.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
K URIKULUM PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ( PLÁNOVÁNÍ VZDĚLÁVACÍ PRÁCE ) Zora Syslová.
Didaktická analýza dějepisného učiva Přednáška č. 6 AR 2014/2015.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
Poziční analýza školy Mgr. Miloslav Hubatka.
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
NOVINKY Z ODBORU ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Porada ředitelů organizací z oblasti školství Otrokovice
Obsah výchovy a vzdělávání, kurikulum
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Jaké formy CLILu? Tento projekt je spolufinancován z Evropského.
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
Od skupiny ke kooperaci
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_58
Pracovní výchova na základní škole speciální
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
UČENÍ.
Kateřina Lojdová Klima školní třídy Kateřina Lojdová
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_88
Pedagogická psychologie
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_71
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Směrnice OECD pro nadnárodní podniky – význam a role
Specifika výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka pro děti a mládež
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Six sigma – zkrácená verze
9. Heterogenní a homogenní skupiny
Gymnasium Jižní Město Praha
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
jak budovat kulturu školy společně
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Ošetřovatelský proces v primární péči
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_18
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Brána fantazii otevřená aneb o vnímání literatury
Role a možnosti spolupráce s orgány sociálně-právní ochrany dětí
Synergie manažerského týmu
Vhled do role uvádějícího učitele
psychologie a společenské výchovy
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Kvalita a bezpečí jako hlavní principy k úspěšné a efektivní akreditaci Gabriela Franková.
ADAPTAČNÍ KURZ 1. ROČNÍKŮ 2018 Gymnázium, Slov. nám. Podmitrov.cz
Orientujeme se v prostoru
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu
Krajský metodický kabinet MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI
Ing. Alice Hříbalová - VP
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_35
Strategické řízení a plánování
Přijetí nebo odmítání žáků s poruchou autistického spektra vrstevníky?
Když vás potká vyhoření
Výzkum v sociální práci
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Transkript prezentace:

Příprava pilotáže 46 žáků ve třídách ZŠS (11 žáků v přípravném stupni ZŠS-autisté) 5 učitelů 5 dalších pedagogických pracovníků na tvorbě pracovali: 4 učitelé

Příprava pilotáže Co se naučil sbor: vymýšlet a vynalézat skamarádit se s PC a tabulkami zvlášť zvládnout zdánlivě nemožné skamarádit se s „Bloomem“ a jeho axiomy a získat tím kompetence k učení dále zdolávat překážky a opakovaně opravovat své chyby pojmenovat problémy a nevzdávat se ani při pocitu marnosti a získat tak kompetence k řešení problémů

Příprava pilotáže ale také: diskutovat (i bouřlivě) být srozumitelný druhým a vyslechnout ostatní prosadit (a nebo taky ne) svůj názor a získat tím kompetence komunikativní a zcela určitě pracovat jako tým sledovat společný cíl (uspokojit VÚP) vzájemně se respektovat kompetence sociální a personální

… a co výstupy? Jsou nějaké? Příprava pilotáže studovat zkoušet navrhovat méně nadávat, ale více pracovat posuzovat objektivně svou práci kompetence pracovní … a co výstupy? Jsou nějaké?

(Ne)očekávané výstupy Už není slyšet: „Kdo to vymyslel?“, protože víme, že jsme to byli my… Změna skupiny na tým s jasným cílem, týmovými rolemi a týmovými pravidly. 3. Prevence syndromu vyhoření i mimoškolními aktivitami. Práce na ŠVP nás stmelila.

Závěr „Práce je zviditelněná láska” Chalíl Džibrán