Podnikatelské koncepce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GOOD DECISIONS – BAD OUTCOMES
Advertisements

Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
HOSPODÁŘSKÝ PROCES Hospodářský proces je koloběh hospodářských činností. Zahrnuje fáze: Výroba Rozdělování Směna Spotřeba Zdroj obr. Wikimedia Commons.
Objektivní faktory.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
Vývoj marketingových koncepcí
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
VY_32_INOVACE_EKO_02 PODSTATA MARKETINGU. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Úvod do marketingu.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Úvod do marketingu Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
VY_32_INOVACE_EKO_01 VZNIK MARKETINGU.
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
Marketing Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_15_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Ing. Pavla.
VY_32_INOVACE_EKO_14 PRODUKT II.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
úvod pojetí a obsah marketingu
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
MARKETING.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Podnikatelské koncepce
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Strategické marketingové plánování. umožňuje přesnější formulování cílů, možnosti firmy zohledňuje měnící se marketingové příležitosti vede k lepší koordinaci.
Sun Tour s.r.o. Prezentace cestovní kanceláře. Historie a současnost firmy Firma Sun Tour s.r.o. byla založena r.1992, člen Asociace cestovních kanceláří,
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Projekt 8.B. Co je to ESAB? Společnost ESAB je přední světový výrobce svařovacích a řezacích zařízení a přídavných svařovacích materiálů. Jejich inovační.
Marketing Základy a postupy..
2. Úloha marketingu ve firmě
Definice marketingu. Definic marketingu existuje celá řada, nejčastěji používány jsou následující čtyři:  Marketing je sociální a manažerský proces,
Základní podnikatelské koncepce 1. Výrobní podnikatelská koncepce „čím levnější výrobek, tím lépe se prodá“ představitelé: Henry Ford v USA.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
ETICKÝ KODEX Klastru sociálních inovací a podniků - SINEC.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Nové oděvní materiály Další možnosti vývoje materiálů.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název materiáluHistorie.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Digitální učební materiál
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Marketingový systém řízení
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingové strategie
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
Product (výrobek) a jeho marketingové pojetí
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Historie marketingu
Marketing farmářských produktů
Marketing Základy a postupy..
Transkript prezentace:

Podnikatelské koncepce

Výrobní koncepce 1900-1920 čím levnější výrobek, tím větší prodej a zisk zaměřuje se na masovou produkci - Henry Ford, Tomáš Baťa dnes jihovýchodní Asie

Výrobková koncepce 1920-1940 čím lepší výrobek, tím vyšší prodej a zisk orientuje se na movitější zákazníky, kteří preferují kvalitu dnes výrobci luxusních značek

Prodejní koncepce 1940-1950 čím lepší přesvědčování zákazníka, tím větší prodej a zisk firmy se zaměřují na reklamu a hledání nových trhů dnes výrobky denní spotřeby např. čistící prostředky

Marketingová koncepce 1950-1970 čím spokojenější zákazník, tím vyšší prodej a zisk zaměřuje se na poznání potřeb zákazníků dnes služby např. cestovní kanceláře

Eko- sociální marketingová koncepce 1970- současnost uspokojení potřeb zákazníka by mělo být v souladu s potřebami společnosti zaměřuje se na ochranu životní prostředí, zdravý životní styl… dnes např. ekopotraviny, ekologické prací prášky…

Vztah firmy k zákazníkovi Výrobní Výrobková firma zákazník Prodejní Marketingová firma zákazník společnost Eko-sociální firma zákazník