Jablíčko se kutálelo JAK JSME SE NECHALI INSPIROVAT PODZIMNÍ PŘÍRODOU A PROCVIČOVALI VÝSLOVNOST DÍTĚTE, ROZVÍJELI JEHO TVOŘIVOST, FANTAZII, POHYBOVOU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MY JSME MŠ VYHLÍDKA J.K.Tyla
Advertisements

AnotacePracovní listy jako příprava pro práci v terénu. Seznamují žáky se základními pojmy a regionální tematikou. Vycházka do přírody, fotodokumentace,
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Petra Kábrtová Máchová Název materiálu:
Skloňování podstatných jmen rodu mužského Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Finanční stránka podniku. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název školyPlavská škola AutorMgr. Jana Kneřová NázevVY_32_INOVACE_16_ČJ_Podstatná jména_stroj Téma Číslo projektu Anotace ČJ 4 – Podstatná jména - skloňování.
Procvičování podstatných jmen. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
PROČ 28. ZÁŘÍ NECHODÍME DO ŠKOLY – projekt ke státnímu svátku Autor : Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
EU_62_A_sada 1_03_M_Vznik peněz_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Notebook, tablet Číslo DUM: III/2/VT/2/1/20 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
VYPRACOVALA: Mgr. Ivana Tesařová, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Protahovací cvičení pro zádové svaly a páteř Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_68_protahovací cvičení – záda a páteř Vypracovala: Mgr. Miroslava Spurná.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Vzory podstatných jmen.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
. EU_52_sada 1_03_ZPM_Výroba draků netradičně_Lich Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Mgr. Eva Lichá Anotace.
KULTURA A JEJÍ PROJEVY Mgr. Michal Oblouk.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Správa fotografií v Adobe Lightroom I.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
SLABIKÁŘ DĚTSKÝCH PRÁV VY_32_INOVACE_01_10
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
AUTOR: Jiřina Dáňová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Druhy vět - tázací
ROSTLINY, ČÁSTI TĚLA - TEST
Informatorium školy mateřské J. A. Komenský 3.část
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
Rovnací cviky - trpaslíci
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Zájmena Autor: Mgr. Ivana Tesařová
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Název školy : ZŠ Pardubice - Spořilov
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_02
Doplněk (verbální atribut)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_PRIDAVNA_JMENA Název materiálu:
Tělesná výchova na ZŠ praktické
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
5. Metody práce s dětmi Klasifikace metod Efektivita učení
TÉMA: Výrobky a přírodniny
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
EU_52_sada1_17_ZPM_Ruční výroba papíru_Cup
Tělesná výchova na ZŠS -teoretická část
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Hrajeme si na fotografa
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Číslo a název šablony klíčové aktivity
V 1. E.
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Podobnost Objekty splňující formulovanou definici podobnosti můžeme nalézt i mimo sešit a učebnici geometrie ... Jak zní? Napadá vás podobný příklad z.
Opička Gogo Jak jsme využitím projektové metody podněcovaly představivost dětí, rozvíjely jejich pohybové a manipulační dovednosti, asociativní myšlení,
Rod podstatných jmen Mgr. Iveta Vališková
Rozvoj geometrických představ
Živá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
Předškolní období - 3 až(6 – 7) let
Vztah k životnímu prostředí
Estetická výchova Jak rozvíjet estetické vnímání světa u dětí předškolního věku. Propojení hry a umění estetického vnímání, hledání významů uměleckých.
ŘEŠENÍ ÚKOLŮ : LIST Č.4 – ČLOVĚK JE SOUČÁSTÍ PŘÍRODY, ALE NENÍ JEJÍM PÁNEM. NEMŮŽE POROUČET POČASÍ.NESMÍ PŘÍRODU NIČIT,PROTOŽE TÍM NIČÍ SVŮJ DOMOV. LIST.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
3/4 takt 3. ročník.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Jablíčko se kutálelo JAK JSME SE NECHALI INSPIROVAT PODZIMNÍ PŘÍRODOU A PROCVIČOVALI VÝSLOVNOST DÍTĚTE, ROZVÍJELI JEHO TVOŘIVOST, FANTAZII, POHYBOVOU KOORDINACI I VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ. Alžběta Palatinová Liana Kúthová Autorka fotografií: Alžběta Palatinová

Jednoduchá praktická činnost, u které jsme si začali povídat a plánovat projekt Jablíčko, loupej se mi, jadýrka dáme zemi …

Čepička za jablíčko Pepíčku, Pepíčku, půjč mi tu čepičku! Půjčím ti, Evičko, až mi dáš jablíčko. Prostřednictvím jednoduché dramatizace jsme procvičovali správnou výslovnost, tempo i intonaci řeči.

Zkoumáme a tvořivě využíváme okrasná jablíčka různých velikostí

Přidáním dalších přírodních materiálů začaly děti zobrazovat reálné i fantazijní objekty

Cvičily podle říkanky A Řadily přírodní materiál podle vzoru

Děti uspořádaly do kruhu různé předměty

Grafomotorická cvičení s motivací

ve výtvarných činnostech děti vyjadřovaly svou fantazii i představivost

Poselství jabloňového krále Děti si začaly uvědomovat, že člověk a příroda se navzájem ovlivňují a že každý může svým chováním působit na životní prostředí.

Na ukončení projektu se spolupodíleli i rodiče dětí

Jablíčko, které si naši předkové vybrali za nositele skromnosti a štěstí a které se již svou barvou a mnoha jadérky stalo i symbolem plodnosti a zdraví.