Herné konzoly 2009 Peter Kabát.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Michael Eugene Porter.
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Systémové pojetí manažerské práce
SWOT Analýza Daniel Vančura.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Projekt z předmětu Strategie a IS Krejčík, Kučera, Roubíček
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Vybrané metody analýzy
Zavádění a údržba informačních systémů
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Konkurenční prostředí a konkurenční strategie
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Komplexní analýzy.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Strategický management
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Strategický management
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
EU a analýzy prostředí EU a analýzy prostředí.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Tržní prostředí.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Podnik Typologie a efektivnost Cíle. Podle právní formy Podniky jednotlivce Obchodní společnosti  Osobní Veřejná obchoní společnost Komanditní společnost.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Blu-ray.  celý název formátu zní "Blu-ray disk, odtud zkratka BD  Název disku pochází z anglického Blue ray, tj. modrý paprsek, označení související.
PREZENTACE Vytvořeno Ondřejem Suchým.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Základní deska 12 května Co tam je Ceny Obrázky Osnova
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
SWOT analýza ZDV Krchleby, a. s.
Chronologický přehled vývoje médií
Pôvod Názov Blu-ray pochádza z anglického slova Blue-ray a znamená modrý lúč. Je to jeden z najnovších a najkapacitnejších optických diskov na svete. Blu-ray.
Evoluce PlayStationu.
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a. s.
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Ekonomika malých a středních podniků
Plánování Marketingový plán.
Prostředí.
Vítejte na marketingu.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Svět nanovláken.
Herní zařízení-tablety
Herní zařízení-tablety
FARMA SLOVENSKÉ POKLADY S.R.O
Povinná literatúra pre študentov vo forme e-kníh
Výnosy podniku 1. Podstata výnosov 2. Štruktúra výnosov
Marketing Produkt.
Čo je informatika? Je všeobecne veda o informáciách.
Pamäťové média Mgr. Gabriela Zbojeková.
ZNALOSTNÁ EKONOMIKA A POĽNOHOSPODÁRSTVO V NITRIANSKOM KRAJI
Pre koho je služba Kniha jázd určená?
Všetko o Borsehung.
Herné konzoly 2009 Peter Kabát.
Veľkoobchod a marketingové rozhodnutia veľkoobchodníkov
Cenové strategie.
Transkript prezentace:

Herné konzoly 2009 Peter Kabát

Obsah Charakteristika odvetvia Predstavenie súťažiacich SWOT Porter Trendy

13y 35y Wii PS3 wireless Xbox 360 obsah 34mld USD X-mas Motion 11.2005 GameCube DS 11.2005 35y 34mld USD PS Xbox 360 obsah PSP (200,400) PS2 13y Wii mobilné telefóny X-mas 5-7 Motion

Odvetvie - charakteristika Celkové predaje herných konzol (29.1.2009) Xbox360 28.5 m Wii 44.9 m PS3 21.3 m

Odvetvie – stratégie Nízka cena konzol, drahé doplnky - hry MS strácal 275$ na každom Xboxe Sony prerába na PS3 konzolách tiež Nintendo so ziskom Výhoda prvého ťahu Riskantná, negarantovaná stratégia Naláka na vyspelú náhradu aktuálnej ponuky Konkurencia sa však môže poučiť z chýb rýchlejšieho Ústup z trhu Sega Dreamcast

6. generácia - 2001 Dopĺňanie portfólia produktov - 13% tržieb Microsoftu Xbox Live – veľká výhoda Chladné prijatie v Japonsku Zo začiatku technické problémy Jednoduchší vývoj SW – kvalitné tituly HDMI port

1994 – 5. generácia Playstation Network – podpora online hrania BluRay – veľká previazanosť Herný priemysel generuje 13,7% tržieb Stále veľké predaje PS2 Pokles v tržbách zo všetkých SONY konzol (2.09)

Nové spôsoby ovládania Zameranie na interaktivitu, a hrateľnosť Predbieha v predajoch PS3 aj X360 Obľúbené tituly pre ázijský trh Nižšia cena Zameranie na herný priemysel Nárast o 17% v predajoch Wii a DS

SWOT analýza Xbox 360 PlayStation 3 Wii Strengths HD technológia Dopredu kompat. Online Lacnejší než PS3 BluRay, HD Spatná kompatib. s PS2 Free Online Pohybové senzory Nižšia cena Veľká penetrácia User friendly Weaknesses Výrobné vady Drahé doplnky a hry Drahé doplnky, hry, HW Obmedzená ponuka hier Bez HD Odolnosť HW Opportunities Nové trhy na BV Hollywood Blízky východ Bundling Vstup na glob. Trh India Threats EU – problémy MS HW nezrovnalosti Meškanie dodávok Lacnejší konkurenti Neustála zmena stratégií Strata výhody v senzoroch Strata zákazníkov pre nedostatok SW

Riziko vstupu potenciálnych konkurentov Porterov model Riziko vstupu potenciálnych konkurentov STREDNÉ Faktory: Vysoké náklady na vstup Economies of scale Potreba vývoja hier Zabehané značky Dostupná technológia Výhoda prvého ťahu Microsoft aj Sony uspeli

Obchodná sila dodávateľov Porterov model Obchodná sila dodávateľov NÍZKA - STREDNÁ Faktory: ATI, nVidia, IBM ... Dodávatelia môžu chcieť vyrábať vlastné konzoly Náklady na zmenu dodávateľa sú vyššie Producenti hier (third party) – zákazníci Výber konzoly

Obchodná sila kupujúcich Porterov model Obchodná sila kupujúcich NÍZKA Faktory: Jedinci alebo rodiny Stačí jedna konzola Často rozhodujú hry, nie technické parametre konzoly Veľkoodberatelia – lepšia pozícia

Porterov model Hrozba substitučných produktov STREDNÉ Faktory: Veľa iných druhov zábavy TV, PC, knihy, šport, ... PC trh je viac zameraný na on-line hranie Konzoly nie sú potrebné, musia sa snažiť

Porterov model Rivalita medzi etablovanými firmami SILNÁ Faktory: Všeobecne nízka diverzifikácia produktu, Wii vyhráva Znižovanie ceny

Trendy vývoja Konvergencia s PC k jednému zariadeniu pre systém domácej zábavy (web, online video, TV, Blu-Ray, hudba) Presun zo spálne do obývačky, až 60% hráčov sa hrá s niekým ON-LINE 60% Podielanie sa na tvorbe hier Film? Hra? Reklama?

Ďakujeme nasledovným http://www.slideshare.net/AdvertisingPawn/video-gaming-trends-presentation?type=powerpoint http://www.gamedaily.com/articles/features/interview-pc-is-the-cradle-of-innovation-says-microsoft/?biz=1 http://www.mcafee.cc/Classes/BEM106/Papers/2007/Consoles.pdf http://www.midway.com/images/MKA/MKA_ShaoKahn_Reiko.jpg http://forums.amd.com/forum/messageview.cfm?catid=18&threadid=109086 http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_video_game_consoles_(seventh_generation)#Wii http://www.oppapers.com/essays/Swot-Analysis-Gaming-Console-Industry/169402 http://www.gamesindustry.biz/search.php?q=2008+hardware+sales&x=0&y=0 http://www.vgchartz.com/weekly.php