LYŽOVÁNÍ Jazyk a řeč
SJEZDOVÉ LYŽOVÁNÍ
BĚŽECKÉ LYŽOVÁNÍ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
SNOWBOARDISTA Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
LYŽAŘ 1 2 3 4 5 Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
RUKAVICE 1 2 3 4 5 Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
HELMA 1 2 3 4 5 Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
BRÝLE 1 2 3 4 5
MÍČ 1 2 3 4 5 Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Použité odkazy Vlastní ilustrace
Metodický pokyn Integrovaný blok: JAZYK A ŘEČ Popis Děti rozhodují, co patří k danému sportu a co ne Určují počet slabik – rozklad slov Očekávání a cíle Vést rozhovor, formulovat otázky, odpovídat a slovně reagovat Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Strany č. 1, 2, 3 úkolem dětí je pojmenovat druh lyžařského sportu, určit klikem, co do sportu patří a nepatří se slovním doprovodem Strany č. 4 – 9 úkolem dětí je slovo poznat, vytleskat , klikáním na puntíky, zjistit správnost svého rozhodnutí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Kresba zimních sportů Kimovy hry Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Pojmenovat věci a jevy ve svém okolí Používat jednoduchá souvětí, vyjádřit myšlenku, nápad, mínění, situaci, událost Rozklad slov na slabiky, je možné využít i první a poslední hlásku ve slově Nebo rozlišit krátké a dlouhé samohlásky ve slově Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.