S E T B A Aktuální čas: 15:06 hod..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Proč Bůh dopouští zlo? hladomor přírodní katastrofy války umírání nevinných dětí.
Advertisements

Také nacházíte ve své ové schránce množství textových a obrazových prezentací? Nabízíme Vám jednu (redakčně upravenou), která stojí za povšimnutí.
S E T B A Oproti mnoha vtipům a výstřednostem, které se houfně rozesílají, Oproti mnoha vtipům a výstřednostem, které se houfně rozesílají, je toto poselství.
Doufám, že tě to uchvátí právě tak, jako to uchvátilo mne! Aktuální čas: 23:06 hod.
Věnujete pár minut na přemýšlení o tom, o čem nepřemýšlíte v běžném každodenním koloběhu? Aktuální čas: 23:07 hod. Místo vzniku USA – ale pro nás to neplatí???
V RODINĚ, V RODINNÉM ŽIVOTĚ jsou uspokojovány psychické potřeby dítěte (ale také rodičů): 1. přísun podnětů 2. smysluplný svět 3. životní jistota 4. vlastní.
Spolupráce OSPOD se školami a školskými zařízeními TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU PROSTŘEDNICTVÍM OPERAČNÍHO PROGRAMU LIDSKÉ.
Některé právní důsledky zrušení anonymity dárců spermií JUDr. Jan Mach
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Právní řád ČR a právní ochrana občanů N á zev sady: Výuka občanské nauky.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_01 TÉMA: ČESKÝ JAZYK.
Desatero on-line bezpečnosti Vypracoval: Mgr. Rostislav Jančar ZŠ Na Planině 1393, Praha 4.
Zpřístupňování a zveřejňování osobních údajů ze zasedání orgánů obce a orgánů kraje Igor Němec Předseda Úřad pro ochranu osobních údajů.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Movie Maker uložení a sdílení filmů Co se všechno naučíme???
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s. Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_107_Nebezpečí elektřiny Vypracoval:
Mgr. Michal Oblouk.  chceme-li žít ve společnosti, musíme přijmout předem stanovená pravidla, která vymezují hranice lidského soužití  rozlišujeme 3.
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Počitačová bezpečnost - je obor informatiky, který se zabývá zabezpečením informací v počítačích (odhalení a zmenšení rizik spojených s používáním počítače).
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
SLABIKÁŘ DĚTSKÝCH PRÁV VY_32_INOVACE_01_10
S E T B A Aktuální čas: 06:06 hod..
Josef Středula, předseda ČMKOS
Jak zveřejnit článek přes Webpublisher ?
Maya Angela a její moudrá slova
Bůh je moje jistota..
Reklamština Jak ji pochopit..
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Gymnázium Šternberk Brázdil, Fabrik, Klapka
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
S hlubokým smutkem v duši vám oznamujeme úmrtí našeho drahého přítele,
Pedagogická komunikace 4. lekce: Verbální komunikace: kladení otázek
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
Doufám, že tě to uchvátí právě tak, jako to uchvátilo mne!
Užitečné závaží.
Dobrá praxe Krajského úřadu Jihomoravského kraje
S E T B A Aktuální čas: 21:00 hod..
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
EU_32_sada1_08_SV_Advent_Cup
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Zlaté pravidlo.
Trestní zodpovědnost.
Poměr v základním tvaru.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Dúfam, že ťa to uchváti práve tak, ako to uchvátilo mňa!
Zlomky Sčítání zlomků..
S E T B A Aktuální čas: 21:18 hod..
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
ŽENY Čas utíká. Život letí. Dálky rozdělují. Děti rostou. Práce přichází a odchází.
9. Rozlišování v modlitbě
TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
Průběžné výsledky řešení projektu týmem VŠE v Praze
Citáty . Změň, co změnit můžeš, ostatní nech být.
Reklamština Jak ji pochopit..
Moudra s květinou.
Poměr v základním tvaru.
ABY NEBYLO POZDĚ.
Malé povzbuzení pro chvíle volna
NEPODMÍNĚNÁ LÁSKA Tento příběh je o vojákovi, který se navrací domů po válce ve Vietnamu. Volá ze San Francisca domů svým rodičům.
Označeno za nejlepší roku
Naučil jsem se....
Jen se tak koukám co zrovna děláš..
0. UKOTVENOST / IDENTITA Jakožto součást církve Kristovy nemá ČCE svůj původ ani svůj cíl sama v sobě, ale v Hospodinu, Bohu Izraele, který se v dějinách.
Doufám, že tě to uchvátí právě tak, jako to uchvátilo mne!
PRÁVA A POVINNOSTI RODIČŮ
Mezinárodní osvojení, osvojitelnost dítěte
Lineární funkce a její vlastnosti
Rodičovské kompetence – silní rodiče v našem pohraničí
TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
Technika kolem nás Svět, ve kterém žijeme, se skládá z živé a neživé přírody, ale také techniky. Dokázali byste říct příklad živé a neživé přírody? Do.
SPRÁVNÍ PRÁVO.
Každý den jsme trochu starší…
Transkript prezentace:

S E T B A Aktuální čas: 15:06 hod.

Má tě donutit k přemýšlení. Oproti mnoha vtipům a výstřednostem, které se houfně rozesílají, je tento mail trošku jiný: Má tě donutit k přemýšlení.

“Jak mohl Bůh něco takového (vztaženo na útoky z 11. září) Dcera jednoho prominentního Američana byla interwievována v pořadu “Early Show” a moderátorka se jí zeptala: “Jak mohl Bůh něco takového dopustit?” (vztaženo na útoky z 11. září)

Anna Grahamová dala na výsost hlubokou a rozvážnou odpověď. Řekla:

„Věřím,že Bůh je z toho co nejhlouběji smutný, právě tak, jako my; ale již mnoho let říkáme Bohu, že má zmizet z našich škol, z naší vlády a z našeho života.

A protože je džentlmenem, domnívám se, že se tiše stáhl A protože je džentlmenem, domnívám se, že se tiše stáhl. Jak můžeme od Boha očekávat, že nám dá své požehnání a poskytne svou ochranu, když po něm žádáme, aby nás nechal samostatné?“

Ve světle nejnovějších událostí – útoků, střelby ve školách atd Ve světle nejnovějších událostí – útoků, střelby ve školách atd. – se domnívám, že to začalo, když Madeleine Murray O’Hare (byla zavražděna, nalezli ji nedávno) podala žalobu u soudu, protože nechtěla, aby se v našich školách modlilo ... … A my jsme řekli ANO.

Potom někdo jiný řekl, že by se ve školách raději neměla číst Bible Potom někdo jiný řekl, že by se ve školách raději neměla číst Bible. (Bible říká: nezabiješ, nepokradeš, miluj svého bližního, jako sama sebe …) … A my jsme řekli ANO.

Řekli jsme, že expert přece musí vědět, Pak řekl Dr. Benjamin Spock, že bychom našim dětem neměli naplácat, když se chovají špatně, protože by se jejich malé osobnosti deformovaly a mohli bychom uškodit jejich sebeúctě (syn Dr. Spocka spáchal sebevraždu). Řekli jsme, že expert přece musí vědět, o čem mluví. A řekli jsme ANO.

Potom mínil někdo jiný, že učitelé a ředitelé nemají naše děti raději ukázňovat, když se chovají špatně. Školní administrátoři řekli, že se učitelský sbor nesmí dotýkat žáků, když se špatně chovají, Neboť nechceme žádnou špatnou reklamu, a nechceme také být obžalováni! (Je obrovský rozdíl mezi ukázňováním, dotýkáním se, bitím, plácnutím, snižováním, kopancem atd. !) A my jsme řekli ANO.

Pak někdo řekl: Povolme našim dcerám interupce, když je chtějí, a nemusí to ani říkat svým rodičům. A my jsme řekli ANO.

Pak řekl jeden moudrý člen školního direktoria: Protože hoši jsou hoši a budou to dělat stejně, dejme našim synkům tolik kondomů, kolik chtějí, aby mohli mít tolik potěšení, kolik chtějí, a rodičům není nutné říkat, že je dostali ve škole. A my jsme řekli ANO.

Potom řekl jeden z našich nejvyšších volitelných orgánů, že přece není důležité, co děláme v soukromí, pokud vykonáváme řádně své zaměstnání. A s tím srozuměni jsme řekli, že je nám přece jedno, co kdokoli, prezidenta nevyjímaje, v soukromí dělá, pokud mám zaměstnání a hospodářství dobře funguje. A my jsme řekli ANO.

Potom někdo řekl: Vytiskněme časopisy s fotografiemi nahých žen a nazvěme to zdravým realistickým uznáním krásy ženského těla. A my jsme řekli ANO.

a pak někdo toto uznání posunul o další krok a zveřejnil fotografie nahých dětí, a pak je dal na internet. A my jsme řekli ANO, Přece existuje právo na svobodné umění.

Potom přišel zábavní průmysl a řekl: udělejme TV show a filmy, které zobrazují vulgárnosti, násilí a nepovolený sex; Složme hudbu, která osměluje k násilí, k drogám, vraždám a sebevraždám a ďábelským věcem. A my jsme řekli, že je to přece jen zábava, nemá to žádné škodlivé následky, mimoto to nikdo tak jako tak nebere vážně, takže klidně pokračujme. A my jsme řekli ANO.

A nyní se ptáme, proč naše děti nemají žádné svědomí, proč nedokážou rozlišovat mezi tím, co je správné a špatné, a proč je jim jedno, když zabíjejí cizince, své kamarády i sebe.

Snad na to přijdeme, když o tom budeme dlouho a intenzivně přemýšlet!

Myslím, že to je následek toho, že „SKLÍZÍME, CO JSME ZASELI.“

Zvláštní, jak naivně věříme tomu, Zvláštní, jak jednoduše vyřadili lidé slušnost ze svého života a potom se diví, proč se svět řítí do pekel. Zvláštní, jak naivně věříme tomu, co se píše v novinách, co říkají sdělovací prostředky a pochybujeme o tom, co nám říká zdravý rozum.

Zvláštní, jak lehce posíláme „vtipy“ mailem a ty se pak šíří jako požár; ale pokud se někdo odhodlá zprostředkovat poselství týkající se slušnosti, pak si většina lidí dvakrát rozmyslí, jestli je mají předat dál. Zvláštní, jak se všude volně probírají drsné, vulgární, bezduché a obscénní články, ale potlačuje se veřejná diskuze o slušnosti na školách a pracovištích.

Zvláštní, že pokud předáš dále toto poselství, nepošleš je na mnoho adres ve svém adresáři, protože si nejsi jistý, co by si o tobě mohli myslet právě proto, že takovéto zprávy rozesíláš. Zvláštní, že si děláme více starostí s tím, co si o nás myslí lidé, než o to, co nám říká vlastní svědomí.

Ale ostatním tím bereš šanci, aby otevřeli své myšlení tímto směrem … Pošli tento mail dál, pokud se domníváš, že to bude něco platné. Pokud ne, zkrátka jej vymaž … nikdo se to nedozví. Ale ostatním tím bereš šanci, aby otevřeli své myšlení tímto směrem … … a pak se nediv a obviň i sebe z toho, v jakém špatném stavu se náš svět nachází!