Metodický postup práce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Semestrální práce Téma: Výběr problematiky z oblasti managementu (volné dle zájmu) Práce bude obsahovat - teoretické základy (tak jak je oblast problematiky.
Advertisements

Lukáš Patka PFE. Microsoft Security Risk Assessment Identifikovat bezpečnostní rizika napříč IT infrastrukturou, aplikacemi, provozními procesy Zaměřen.
MOTIVAČNÍ PROGRAM PRACOVNÍKŮ
Daňové aspekty využívání zaměstnaneckých výhod Autor: Frederik Frey Vedoucí: Ing. et Ing. Pavel Semerád, Ph.D.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
VYHODNOCENÍ EKONOMICKÉ VÝKONNOSTI STAVEBNÍ FIRMY
České Budějovice, červen 2016
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Optimalizace strategických činností nákupu v mezinárodní společnosti.
ABSTRAKT BP se zaměřuje na získávání a výběr, na dva z důležitých personálních procesů. V teoretické části jsou na základě odborné literatury uvedeny kroky.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Analýza pracovního výkonu zaměstnanců
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
VŠTE v Českých Budějovicích Bakalářská práce
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Problémy personálního rozvoje a zaměstnávání žen
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
SWOT analýza ZDV Krchleby, a. s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Psychosociální aspekty práce na směny
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a. s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Kateřina Krčmářová České vysoké učení technické v Praze – Masarykův ústav vyšších studí „Specifická forma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením Bakalářská práce Tereza Veselá Personální management v průmyslových podnicích Masarykův ústav vyšších studií.
Optimalizace výrobního procesu s využitím principů štíhlé výroby
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Diversity management organizace Masarykův ústav vyšších studií Autor: Eliška Jelínková 2016/2017 Vedoucí práce: Ing. Martin Šikýř Ph.D. Oddělení manažerských.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Abstrakt Abstract Cíl práce Testované hypotézy Bibliografie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Efektivita podnikového vzdělávání ve firmě Zaplo Finance, s.r.o.
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE MASARYKŮV ÚSTAV VYŠŠÍCH STUDIÍ
Vítejte na MARKETINGU.
Transkript prezentace:

Metodický postup práce Personální marketing Autor práce: Markéta Kubíková Vedoucí práce: Ing. Bc. Pavel Andres Ph.D., ING.PAED.IGIP Akademický rok: 2016/2017 Škola: České vysoké učení technické v Praze - MÚVS Abstract Abstrakt The subject of the bachelor thesis „Personnel Marketing" is the analysis of the application of the personal marketing in two specific enterprises (in industrial enterprises), their comparison and the subsequent proposal to reduce the deficiencies. In the theoretical part is defined personnel marketing, related concepts as employer brand and social responsibility of companies, as well as personnel activities related to personal marketing. The lessons learned from this section are used and applied to analyze personnel marketing in the organization. The status of personal marketing will be determined based on an analysis of the current state of the company, an interview with responsible persons. Subsequently, everything will be evaluated and proposed based on identified shortcomings. Předmětem bakalářské práce „Personální marketing" je analýza uplatňování personálního marketingu ve dvou konkrétních podnicích (v průmyslových podnicích), jejich porovnání a následný návrh na snížení nedostatků. V teoretické části je definován personální marketing, dále související pojmy jako značka zaměstnavatele a společenská odpovědnost firem, dále pak personální činnosti, které souvisejí s personálním marketingem. Poznatky z této části jsou využity a aplikovány k analýze personálního marketingu v organizaci. Stav personálního marketingu bude zjišťován na základě analýzy současného stavu v podniku, rozhovoru s odpovědnými osobami. Následně bude vše zhodnoceno a navrženo řešení na základě zjištěných nedostatků. Americké pojetí České pojetí Personální pojetí PRODUCT Produkt Pracovní místo PRICE Cena Motivace a odměna za práci PLACE Místo Místo výkonu práce PROMOTION Podpora Prezentace pracovní nabídky a firmy Cíl Analyzovat činnosti personálního marketingu ve vybraných podnicích. Navrhnout doporučení pro možné změny vedoucí ke zlepšení stavu v podnicích. Návrhy a doporučení PS PROFI s.r.o. Menší využívání pracovních poměrů na dobu určitou Sestavení kvalitního týmu personálního oddělení Vylepšení poskytování příspěvků nad rámec zákona a zaměstnaneckých výhod Doplnění a rozšíření webových stránek – hlavně o sekci zabývající se nabídkou volných pracovních míst LABSKÁ, strojní a stavební společnost s.r.o. Možnost využití nové pracovní síly z řad absolventů škol, kteří jsou seznámeni se současnými trendy Obě společnosti mají slabé místo ve zpětné vazbě. Krátké dotazníky rozesílané e-mail či předávané osobně, možnost anonymního odevzdání, intervaly například půl roku Metodický postup práce V teoretické části bakalářské práce byl definována shrnut teoretický základ personálního marketingu na základě rozboru literatury. Na základě teoretické části byla vypracována praktická část, která analyzuje personální marketing ve dvou vybraných společnostech, kde byl proveden výzkumný rozhovor s jednateli společnosti.