Aktualizace organizační struktury ÚMČ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nový zákon o nemocenském pojištění. Vývoj průměrného procenta pracovní neschopnosti.
Advertisements

Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
„ MNOHO LIDÍ SE DOSTALO D Á L, NEŽ MOHLI, PROTOŽE SI O NICH NĚKDO JINÝ MYSLEL, ŽE MOHOU.“ Centrum pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.
Důvod přijetí novely:  1. Přesunutí úpravy odškodňování pracovních úrazů a nemocí z povolání z přechodných ustanovení (§ 364 až § 390) do jedenácté části.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Univerzitní informační systém IV., Svojanov 2005 Financování studií Ing. Tomáš Klein
Redukce lůžek Existuje prostor pro redukci lůžek akutní péče?
Zadávání veřejných služeb v přepravě cestujících Ondřej Michalčík, František Vichta Ministerstvo dopravy Kroměříž, 29. září 2015.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Ekonomika organizací Pracovní výkon a jeho odměňování.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE Liberec 15. prosince 2011 JUDr. Helena VAŠKOVÁ.
1 R ozpočet města Police nad Metují na rok Rozpočet 2013 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy a výdaji ve výši tis.Kč.
1 R ozpočet města Police nad Metují na rok Rozpočet 2014 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy a výdaji ve výši tis.Kč.
Novelizace předpisu D7/2 k organizování výlukových činností k Lenka Komínová GŘ SŽDC Odbor plánování a koordinace výluk Setkání s dopravci,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Odbor dozoru a kontroly veřejné správy Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol ÚSC (2010 – 2011) Ing. Marie Kostruhová.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_07.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E30.01 Ročník3. ročník.
Ministerstvo vnitra ČR, leden 2012 Centrální nákup v resortu MV.
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
Veřejná podpora, veřejné zakázky (příklady z praxe) Ing. Josef Žid.
1. WORKSHOP.
Situace na trhu práce v JmK a veřejná služba
Moderní personalistika
Modelový příklad smlouvy o spolupráci - zajištění ÚSVP ORP pro Obec
Návrhy opatření na podporu slaďování rodinného a pracovního života
Místní rozpočtové jednotky
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Mzda Autor: Pavla Lukešová.
Jednoduché účetnictví
Společenská odpovědnost ve školství
Sekundární právo v oblasti sociální politiky
Téma 6: Zdanění příjmů ze závislé činnosti
Daň z příjmů právnických osob Silniční daň veřejnoprávních poplatníků
Základní informace o poskytovateli
Vedoucí odboru strategického rozvoje města Vsetín
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 9. prosince 2015 Liberec.
MANAŽERSKÉ ÚČETNICTVÍ
Financování přímých NIV
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Katedra finančního práva a národního hospodářství
Vykazování postupu nebo stavu
Základy pracovního práva a sociálního zabezpečení v ES
RISKUJ 2 EKONOMIKA. RISKUJ 2 EKONOMIKA INFLACE NEZAMĚSTNANOST HDP
ČINNOST UNO OK V OBDOBÍ 2014+
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Pozemkové úpravy.
Živnostenské podnikání (správně-právní režim) III. část
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
Základy sociální politiky - vymezení - přístup - nástroje - cíle
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Sebehodnocení školy z pohledu zřizovatele (obce)
Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol výkonu přenesené a samostatné působnosti svěřené orgánům obcí, krajů a hlavního města Prahy za léta 2014–2016.
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Zkušenosti z inspekcí kvality sociálních služeb
Financování dopravní infrastruktury v letech 2018 – 2021
Josef Bernard, Renata Mikešová
Návrh na daňové zvýhodnění u zaměstnavatelů – plátců mzdy, kteří provádí výkon rozhodnutí nebo exekuci srážkami ze mzdy formou možnosti uplatnění odčitatelné.
Život bez střeva , Praha.
Návrh na daňové zvýhodnění u zaměstnavatelů – plátců mzdy, kteří provádí výkon rozhodnutí nebo exekuci srážkami ze mzdy formou možnosti uplatnění odčitatelné.
ROZPOČET PŘÍMÝCH NEINVESTIČNÍCH VÝDAJŮ NA ROK 2019
HOSPODAŘENÍ , Rada ÚŽFG AV ČR, v.v.i.
Transkript prezentace:

Aktualizace organizační struktury ÚMČ Využití zaměstnanců a mechanizace při zajištění celoroční údržby veřejných prostranství, zeleně a lesoparků.

Komentář Návrh aktualizace organizační struktury ze dne 21.10.2015 v odůvodnění zmiňuje záměr o přednostním využití nově přijatých pracovníků při údržbě veřejných prostranství, zeleně, lesů a lesoparků. Přijati jsou nově 2 zaměstnanci na plný úvazek. V odůvodnění bylo vůči zastupitelům argumentováno navýšením mzdových nákladů mezi 300 až max.700 tis. včetně 35% odvodů. Realita je taková, že mzdové náklady v kapitole komunální služby se oproti rozpočtu r.2015 zvyšují o 799 tis. včetně odvodů. Další mzdové náklady na pracovníky využitelné v komunální oblasti (veřejně prospěšné práce a smlouvy) byly v r. 2015 86 tis. Kč. V r. 2016 takové náklady rozpočtovány nejsou, přestože bylo argumentováno při obhajobě nového způsobu údržby přijetím „sezónních“ zaměstnanců v počtu 3 - 5 osob. Tyto budoucí náklady v řádu statisíců logicky ovlivní kalkulaci způsobu provádění údržby. Náklady na nákup techniky jsou uvedeny v kapitole OdPa 6171 návrhu rozpočtu ve výši 450 tis. Kč včetně podia (položka s cenou cca 100 tis.). Další náklady: výkup bioodpadu ve výši 50 tis. Kč a nákup dalších služeb v kapitole veřejná zeleň 100 tis. V návrhu rozpočtu v položce OdPa 6171 - opravy a udržování navýšení oproti r.2015 o cca 100 tis. Kč, lze předpokládat, že min. polovina této částky je určena na servis mechanizace. Pohonné hmoty jsou plánovány v rozpočtu částkou 90 tis. Kč. Nárůst oproti faktickým nákladům r.2015 je 33 tis. Kč. V r.2015 byla v provozu po většinu roku jedna Multikára, traktor a malá mechanizace. Pro r.2016 je plánován nákup osobního vozu, provoz druhé Multikáry, drtiče a navýšení drobné mechanizace. Částka na r.2016 se jeví jako podhodnocená. Není rozpočtováno pojištění zaměstnanců, pojištění odpovědnosti za škody, školení? Jsou to další představitelné náklady.

Současný stav Správa majetku – zajišťuje agendu a kontrolní činnost Pracovníci údržby 3 zaměstnanci s technikou mají zajistit údržbu zeleně a další. Celkové náklady na komunální služby a údržbu zeleně v r.2016 jsou rozpočtovány částkou *1.920.000,-- Kč Dodavatelský způsob údržby zeleně Nabídka 630.000,-- Kč

*Rozpočtované náklady údržby Rozpočet 2016 Poměrná část na zeleň Mzdové náklady včetně odvodů 1.180.000,-- Stroje mimo podia 350.000,-- Nákup služeb zeleň 100.000,-- Pohonné hmoty 90.000,-- Opravy a udržování 150.000,-- Bioodpad 50.000,-- Nejsou rozpočtovány související náklady jako pojištění strojů, pracovníků, školení, ochranné pomůcky atd. Pozn. Rozpočtové náklady r. 2015 na komunální služby byly pod částkou 500 tis. Kč. 1.920.000,-- Kč 2/3 z této částky 786.600,-- Podhodnoceno, započítávám 350.000,-- Započítávám 100.000,-- Započítávám 80% rozp. nákladů 72.000,-- Započítávám 1/3 rozp. nákladů 50.000,-- Započítávám 50.000,-- **Nejsou rozpočtovány související náklady jako pojištění strojů, pracovníků, školení, ochranné pomůcky atd. **Nezahrnuji do těchto nákladů poměrnou část z částky vynaložené na 2 Multikáru a drtič vydané v r.2015, které budou v údržbě zeleně využívány. **1.408.600,-- Kč

Rozpočtované náklady údržby – můj odhad z r.2015 Správa majetku Náklady v rozpočtu Údržba Nový náklad na 1-2 zaměstnance…….….Kč ? 1.Pracovník Veřejně prospěšné práce 2.Pracovník Veřejně prospěšné práce 3.Pracovník Údržbu zajišťují 2 zaměstnanci a tři brigádníci s odhadnutelnými mzdovými náklady a náklady na vybavení: Roční mzdové náklady jsou 964.800,-- Kč Základní strojní vybavení: 1 sekačka se zdvihem 370 – 800.000,-- 2 sekačky vedené 54.000,-- 2 křovinořezy 40.000,-- Ostatní pomůcky 30.000,-- Odhadnutelný náklad prvého roku 1.458.800 – 1.888.800,-- Kč

Porovnání nákladů na údržbu zeleně po dobu následujících 3 let Varianta dodavatelská Varianta zajištění ÚMČ Zajišťuje údržbu zeleně. Současná nabídka při zachování objemu a kvality je 630.000,-- Kč/rok po dobu tří let. 1.890.000,-- Kč Má zajistit údržbu zeleně. Není odhadnutelná kvalita údržby zeleně. Náklady této varianty jsou poměrnou částí rozpočtovaných nákladů na komunální služby, které jsou v některých položkách podhodnocené. Náklady na období 2016 – 2018 jsou součtem poměrných částí rozpočtových nákladů: 3.525.800,-- Kč Rok 1.408.600,-- 2. Rok *1.058.600,-- 3. Rok Celkem 3.525.800,--

Varianta dodavatelská Varianta zajištění ÚMČ Odůvodnění kalkulace nákladů na údržbu zeleně po dobu následujících 3 let Varianta dodavatelská Varianta zajištění ÚMČ V součtu nákladů jednotlivých let je v r. 2017 – 2018 odečtena částka *350 tis. Kč plánována v rozpočtu r. 2016 na nákup mechanizace. 3.525.600,-- Kč Současná nabídka při zachování objemu a kvality je 630.000,-- Kč. Lze tedy soutěžit tuto částku, nebo i nižší. 1.890.000,-- Kč

Závěrem Dodržení současného harmonogramu prací při údržbě zeleně a dosažení nastavené kvality není podle mých zkušeností v počtu 3 pracovníků možné. Pokud přijmeme další sezónní zaměstnance, navýšíme zásadně navržené rozpočtové výdaje. Je nutné si uvědomit, že je zachován objem prací, které doposud zajišťoval 1 pracovník a jeho přesun do údržby zeleně (byť částečně) logicky sníží kvalitu doposud prováděné služby. V odůvodnění změny počtu zaměstnanců údržby byl zastupitelům předložen rozsah úkolů jdoucí nad současný rámec prováděných činností v oblasti údržby zeleně, kterou u dodavatele prací v r.2015 i v předchozích letech zajišťoval tým 4 – 6 osob s profesionální technikou. Při neexistenci koncepce údržby, pasportu zeleně a přesných výměr udržovaných ploch navrhuji, aby změna komunální politiky MČ Praha-Kolovraty byla pozdržena o jeden rok! Dalším podstatným důvodem k odkladu je skutečnost, že navrhovaná změna zasahuje svou podstatou do dalšího volebního období a předpokládané náklady nasvědčují, že bude podrobena nově zvolenými zastupiteli zásadní kontrole. Navrhuji, aby z OdPa 6171 Činnost místní správy položky 6122 byla částka 350 tis. a z OdPa 3725 Využívání a zneškodňování kom. odpadů položka 5169 částka 50 tis. převedeny do OdPa 3745 Údržba zeleně a tím navýšit rozpočtovanou částku v OdPa 3745 na 680 tis. Kč. Touto částkou zajistit údržbu zeleně podle současného harmonogramu a nastavené kvalitě. Pracovníky údržby spolu s novou mechanizací využít k provedení zásadních úprav u víceletých porostů.