ZEMĚ I. PŘÍRODNÍ SÍLY - ČESKÝ JAZYK – 5. r

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Advertisements

PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Skloňování podstatných jmen rodu mužského
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Dělení lomených výrazů
Rozklad mnohočlenů na součin
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
ČESKÝ JAZYK – ČTENÍ Svět kolem nás Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_02.
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o tepelných motorech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_01
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_54
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_15
ČLOVĚK I. CHUŤ A ČICH – PRVOUKA - 3. r
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_07
HOŘICE TRUBIČKY – DOPLŇOVÁNÍ Y,I,Ý,Í - ČESKÝ JAZYK – 6. r
Pracovní list k procvičení znalostí o vnějších geologických dějích.
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Léto
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_33
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 6_01
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_35
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_11
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_93
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_12
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_19_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_23_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Ptáci - tělo
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_26
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Najdi dva stejné obrázky
NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Pověst O praotci Čechovi
Název učebního materiálu
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_63
Převody jednotek délky - 2.část
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_19
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_17
STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): Práce s textem
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_36
Najdi rozdíl IV. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
B a r v y Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 2_67
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Orofacionální cvičení III.
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY
Převody jednotek času – 2. část
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_18_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
WHAT IS ORANGE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Transkript prezentace:

ZEMĚ I. PŘÍRODNÍ SÍLY - ČESKÝ JAZYK – 5. r ZEMĚ I. PŘÍRODNÍ SÍLY - ČESKÝ JAZYK – 5. r. ZÁKLADNÍ ŠKOLA, HOŘICE, HUSOVA 11 VY_32_INOVACE 2_78

NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Přírodní síly   AUTOR: Mgr. Věra Tauchmanová STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): 7.3.2011 Žáci doplňují i, y po měkkých a tvrdých souhláskách VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN): Český jazyk KLÍČOVÉ KOMPETENCE: vedeme žáky k samostatné a rychlé orientaci v textech různého zaměření - zadáváme úkoly, které vedou žáky k osvojování si základních jazykových a literárních pojmů - zohledňujeme rozdíly ve znalostech a pracovním tempu jednotlivých žáků MEZIPŘEDMĚTOVÉ VZTAHY: prvouka, přírodověda, vlastivěda, zeměpis, dějepis, OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Určovat samohlásky a souhlásky Rozlišovat tvrdé, měkké a obojetné souhlásky TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA: 4.r. praktická škola Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Vítr – dopiš i,í,y,ý V_tr je horizontáln_ prouděn_ vzduchu v atmosféře. Je vyvolan_ rozd_ly v tlaku vzduchu a rotac_ Země. Př_ jeho pop_su nás zaj_má jeho směr, r_chlost a ochlazovací úč_nek. Rychlost a směr větru se měř_ pomoc_ anemometru Vítr je odpradávna nič_cím ž_vlem i pomocníkem člověka. V_chřice spolu s povodněm_ jsou největším zdrojem škod v podm_nkách středn_ Evropy, př_ poslední velké vichř_ci v listopadu 2004 došlo k poničen_ velké část_ lesů Vysok_ch Tater. Vítr je jedním z hlavních činitelů působících erozi a zvětráván_ hornin. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Dostupné z Metodického portálu www. rvp Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Odkazy a citace http://tintonax.blog.cz/0906/severni-vitr http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%ADtr Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.