BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Advertisements

Logo firmy Název školy: Základní škola Brána Nová Paka Autor: Bc. Ladislava Včeláková Název: VY_32_INOVACE_2_05_VV Téma:Návrh loga firmy Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLYěh BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTURozvoj čtení a.
OSOBNÍ HYGIENA VY_32_INOVACE_5A_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
ZŠ Brána Nová Paka, Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko 1.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Odraz světla na rovinném zrcadle
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Transformátory Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Matematika Směrnicový tvar přímky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
MEZILIDSKÉ VZTAHY Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
TÉMA: Počítačové systémy
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ZŠ Brána Nová Paka, Přírodopis 6. – 9. třída
Astronomické jednotky délky
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Měření elektrického proudu
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Technická mechanika – Těžiště
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Minerální látky jako podmínka života
Informatika – Grafika.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Vláda prvních Habsburků
Magnetická indukce Název školy
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Závislost elektrického odporu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Opakování pojmů z ekologie
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Lidské svaly a kůže ČLOVĚK.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Transkript prezentace:

BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, 509 01 Nová Paka NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, 509 01 Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/21.3750 NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a práce s informacemi ČÍSLO A NÁZEV KLÍČOVÉ AKTIVITY III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AUTOR Bc. Ladislava Včeláková PŘEDMĚT Výtvarná výchova NÁZEV DUM Návrh naší nové školy ROČNÍK 6., 7., 8., 9. ČÍSLO MATERIÁLU VY_32_INOVACE_2_02_VV DATUM TVORBY 3.4.2013, odpilotováno 4.4.2013 ANOTACE Žák podle své fantazie navrhuje vzhled školy 1

Návrh naší nové školy Představujeme vám Friedensreicha Hundertwassera,

Friedensreich Hundertwasser: Narozen ve Vídni 15. prosince 1928 Významný rakouský umělec Inspirován vídeňskou secesí Odmítal rovné linie (v přírodě se nevyskytují) Prosazoval splynutí člověka s přírodou Je pochován v přírodě na Novém Zélandě

1. Byl úžasný malíř

2. Byl také architektem

3. Věnoval se designu

4. Navrhoval i poštovní známky

5. Miloval přírodu a lidi

Úkol: Máme před sebou výstavbu nové školy, líbila by se vám také nevšední a barevná? Staň se alespoň na chvíli umělcem Hundertwasserem a výtvarně zpracuj podobu naší budoucí nové školy.

Použité zdroje: V prezentaci jsou použity obrazové materiály z portálu Wikipedia [cit. 2013-04-03]: <http://cs.wikipedia.org/wiki/Hundertwasser>