Ranní idylka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Advertisements

Kostelec nad Černými lesy příspěvková organizace zřízena Městem Kostelec nad Černými lesy Kontakty: tel: webové.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_6.3.3 líčení Název sady: Český jazyk 7. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Slovní úlohy Procenta těžšíjednodušší
Běžecké lyžování. Běh na lyžích je sportovní závodní lyžařská disciplína, ve které je cílem zdolat danou trať na lyžích v co nejkratším čase. První závody.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Kašpárková NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_VLA+PŘÍ_26.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_10_ Lidská práva Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_36_Chodsko Autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
Prohlídka pivovaru Jílovice. Varna Pivovar je rozdělen izolovanou přepážkou na dvě části. V první teplé části se nachází varna s příslušenstvím, ve druhé.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZÁKLADNÍ PROJEVY ŽIVÝCH ORGANISMŮ Zpracovala : Mgr. Jana Richterová ICT Financováno z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR 1 Přírodopis 6. třída.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Přírodověda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
Celistvost lidského organismu. Šablona : V/2 Sada: 2/36 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
Budapešť. Parlament Budapešťský parlament je jedna z největších dominant Budapeště. Budapešťský parlament je jedna z největších dominant Budapeště. Z.
JAK PROPAST MACOCHA DOSTALA SVÉ JMÉNO
Senzory pro EZS.
Daňová evidence STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Termika – Fotovoltaika
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Mzda Autor: Pavla Lukešová.
Respekt k práci, respekt k člověku
Druhy sítí podle rozlehlosti
Vývojová stádia člověka 5. ročník
Dýňování aneb Čechova strašidelná stodola
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Postnatální období–předškolní věk
DUM - Digitální Učební Materiál
Základy ekonomie TNH 1 – 1. seminář
Elektrické spotřebiče
CHEMIE - Rozdělení a vlastnosti tuků
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Jitka Zajíčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_VV_17
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
LIDSKÝ ORGANISMUS KOSTRA.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Volný čas – kultura: kina, divadla, koncerty, výstavy, muzea
Gymnasium Jižní Město Praha
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
ENVIROMENTÁLNÍ VÝCHOVA EKOSYSTÉM – les a pole
Matematika pro stavební obory 19. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Základní společenstva – skály a hory
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Opakování rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Infokanál Obce Březnice
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Autoevaluace z pohledu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Karla Klíče Hostinné AUTOR: Mgr
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_25_TROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS TÉMA:TROPICKÝ.
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
První pomoc.
Návykové látky Alkohol
Střední zdravotnická škola Beroun
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Slovní druhy (hra) VY_32_INOVACE_274_Slovní druhy šablona III/32 Mgr
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Transkript prezentace:

Ranní idylka

A nechyběla ani tradiční ranní rozprava: ztužený olej vs. zmrzlé máslo

Ráno nás VP svolal, zavelel a vyrazili jsme na první vlastivědnou akci.

Přivítal nás prosluněný podzimní les

Po tůře přišla žízeň a hlad

Neuvěřitelně geniální načasování naším V. P Neuvěřitelně geniální načasování naším V.P. nám umožnilo navštívit arboretum, které se otevírá jednou, maaaximálně dvakrát za rok. Náš téměř soukromý průvodce nám předvedl desítky exotických dřevin i kultivary stromů českých, u kterých člověk nevěřil, že se jedná o jeden druh. No a ještě jsme se najedli jedlých kaštanů. Za to vše je V.P. za naši skupinu odměnil stokorunou.

Vrchol dne čekal ale za těmito zdmi, které nám odhalily tajemství staré čtvrt tisíciletí

Octli jsme se v nejzachovalejším žentouru v Evropě

Tradiční měděné varné nádoby. Příslušenství se ovšem rozkradlo.

Chladicí pánve sloužící k rychlému ochlazení horké mladiny

Kvasné nádoby se částečně využívají jako lázně

Vrcholný produkt Kolbena a Daňka: chladící agregát pro temperaci sklepů

Tajemné ležácké sklepy se systémem větracích šachet a dvoumetrovými zdmi

Nakonec jsme si zahráli na degustátory Nakonec jsme si zahráli na degustátory. Pod vedením mistra pivaře jsme otestovali pět piv, která byla dle našeho kritického soudu jedno hnusnější, než druhé. Teprve na konci jsme se dozvěděli, že to byla všechno piva vařená tradiční metodou a náš soud byl dán naší nezkušeností. Na naši obhajobu třeba uvést, že jsme degustovali piva teplá a napěněná, z netypických malinkých sklínek. Svůj účel, znechutit nám piva z cylindrokónických tanků, ovšem přednáška splnila.

Pivrnci jsou hraví a tak když zahlédnou nablízku hračku, jsou ztraceni.

Pravidelně Pivrnci vyřeší během večera všechny zásadní problémy planety a je ke škodě celého lidstva, že jejich vývody většinou neslyší, a Pivrnci už si je ráno pohříchu nepamatují.