Vliv reklamy na společnost

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví.
Advertisements

Marketing obchodu. Obsah 1. Specifika ceny v obchodní firmě 2. Metody tvorby ceny 3. Rozhodování o ceně, cenová strategie 4. Další možnosti práce s cenou.
REKLAMA & NEETICKÁ REKLAMA. Reklama  z latinského „reklamare“ (znovu křičeti)  proces komerční komunikace, jehož účelem je poskytnout spotřebiteli informace.
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
KONCEPT A MOŽNOSTI PODPORY SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ Svatava Škantová MPSV 7. října 2015, Praha.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
Trh, tržní vztahy Trh Představuje určitý prostor, kde se setkávají kupující a prodávající. Na trhu se uskutečňuje akt koupě a prodeje – dochází ke směně.
K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
REKLAMA a její klady a zápory. Co je to REKLAMA ? Placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, obchodní značky nebo myšlenky. Slovo reklama vzniklo.
1 Standardy kvality ve službách sociální prevence Mgr. Petr Hanuš
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Návrh věcného záměru zákona o stavebních úřadech - co by bylo, kdyby… Ing. Jiří Štochel, VITA software s.r.o. 1.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
E KOLOGIE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Soňa Dvořáková Název: VY_32_INOVACE_13_B_19_Ekologie Téma: Člověk a příroda Číslo.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Proces rozhodování kupujícího Fáze procesu rozhodování 1. poznání problému 2. hledání informací 3. zhodnocení alternativ 4. rozhodnutí o nákupu 5. vyhodnocení.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti - Úvěry AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup seznámení se základními pojmy úvěrové politiky.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
2 Marketingové koncepce
Obchod, trh Základy hospodaření.
PhDr. Markéta Sanalla Katedra ekonomie a veřejné správy
Média.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Marketing 6 Nástroje propagace.
Společné a koordinované politiky EU
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
Respekt k práci, respekt k člověku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Název vzdělávacího materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Psychologie reklama.
Název vzdělávacího materiálu
31 Základní typy zdravotnických systémů
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Mezinárodní hotelnictví
Povinnosti provozovatele střešních instalací při dodávkách přímým vedením
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Ekonomika– národní hospodářství
Název projektu: Moderní škola
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Makroekonomie E 7 - otázky.
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
Základní pojmy Absolutní a komparativní výhoda
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Digitální učební materiál
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
MARKETING V CESTOVNÍM RUCHU
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Organizace práce na prodejně
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Praktické přínosy WEP pro české podniky
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Vliv reklamy na společnost Aneta Baďurová, 4.A 12. 4. 2014

Co je to reklama Je to placená forma neosobní prezentace výrobků, služeb nebo myšlenek. Informuje a přesvědčuje o výhodách a kvalitách propagovaného výrobku nebo služby, které nákupem a užíváním spotřebitel získá.”

Historie reklamy  Je spojena především s počátkem produkce výrobků a služeb nad rámec vlastní potřeby Slovo reklama vzniklo z latinského "reklamare" (znovu křičeti) Nejrpve v ústní podobě Rozvoj po vzniku knihtisku (15. st. –J. Gutenberg)

Typy reklamy Komerční- nejvíce útočí na zákazníka a setkáváme se s ní nejčastěji Politická- propagace volebních programů politických stran a jejich představitelů Sociální- žádná propagace, pouze upozornění na negativní vlivy společnosti

Klady reklamy Informovanost spotřebitele Možnost kvalifikovaného výběru Zvyšuje kvalitu zboží a rozsah výběru Umožňuje vznik nových médií na trhu

Zápory reklamy Špatný vliv na děti Manipulace s lidmi Existuje také klamavá reklama, ta by se ale podle zákona vyskytovat neměla. Pravidla vytváření reklam stanovuje Mezinárodní obchodní komora se sídlem v Paříži, ta potom odsouhlasí jednotlivé státy, v Čechách Rada pro reklamu.

Média Noviny- výhoda je rychlost a flexibilita doplňování informací Časopisy- užší zaměření na určitou tématiku Televize- působí na miliony diváků, možnost uvedení v „pravý moment“ Rozhlas- nízká cena, možnost užšího zaměření Internet- kombinace všech druhů a zároveň jejich doplněním, např zpětná vazba spotřebitele

Prostředky reklamy Barvy- utváří obraz, vyvolávají emoce, pocity Jazyk- nejdůležitější, dokáže nahradit hudbu nebo pohyb, který do tisknutých reklam nelze vkomponovat.  Skládá se ze tří částí:  jazyk cílové skupiny, charakter informací, které chceme sdělit a správných argumentech

Zdroje http://absolventi.gymcheb.cz/2007/kazakov/vos.html http://cs.wikipedia.org/wiki/Reklama http://www.reklamu.cz/historie.html