VY_32_INOVACE_66.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Renáta Burdová Název prezentace (DUMu): 3.1 – 3.4 Lineární rovnice, vyjádření neznámé ze vzorce Název sady:
Advertisements

Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 8 – Mocniny s celočíselným exponentem – teorie NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního.
VY_32_INOVACE_81.  Datum :duben 2012  Autor : Šárka Šubertová  Materiál je určen pro 3. ročník čtyřletého oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ VÝROBY a pro 2.ročník.
VY_32_INOVACE_84. ANOTACE Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA.
VY_32_INOVACE_92. ANOTACE Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
VY_32_INOVACE_95.  Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA 
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Monika Zemanová, PhD. Název materiálu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Předmět:MATEMATIKA Ročník: 2. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Dagmar Válková Anotace:Prezentace slouží jako pomůcka k seznámení se s učivem Pythagorova.
Další operace s vektory
VY_32_INOVACE_67.
Název prezentace (DUMu): Geometrická posloupnost – řešené příklady
Binomická věta 30. října 2013 VY_42_INOVACE_190212
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
1.1 – 1.7 Množiny, číselné obory, intervaly, slovní úlohy
Obecná rovnice přímky - procvičování
Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice ( Viètovy vzorce)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Aritmetická posloupnost
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Variace bez opakování 25. srpna 2013 VY_42_INOVACE_190202
Druhá mocnina dvojčlenu a rozdíl druhých mocnin
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Obvod a obsah mnohoúhelníků
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Kvadratické nerovnice
Název prezentace (DUMu): Jednoduché úročení
Lineární rovnice řešené pomocí algebraických vzorců pro druhou mocninu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
5.2 – 5.3 Mocniny, odmocniny, mocniny o základu 10
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Matematika Směrnicový tvar přímky
„EU peníze středním školám“
10.11 – Vietovy vzorce, iracionální rovnice
Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých Metoda sčítací
SŠ-COPT Uherský Brod Mgr. Renáta Burdová
4.1 – 4.3 Lineární nerovnice i jednoduchý podílový tvar
Lineární nerovnice – příklady k procvičování
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
MATEMATIKA Aritmetická posloupnost Příklady 2.
VY_32_INOVACE_90.
Matematika Operace s vektory
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Soustavy dvou lineárních nerovnic o jedné neznámé
Parametrická rovnice přímky
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Rovnice s absolutní hodnotou I.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
MATEMATIKA Druhá písemná práce a její analýza.
VY_32_INOVACE_62.
VY_32_INOVACE_65.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
4.8 Nerovnice s abs. hodnotami – Metoda nulových bodů
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Krčková Název materiálu:
Matematika Elipsa.
MATEMATIKA První písemná práce a její analýza.
KOMBINACE BEZ OPAKOVÁNÍ
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
MATEMATIKA Objem a povrch jehlanu 2.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Ing. Gabriela Bendová Karpytová
Užití mocnin a odmocnin ve slovních úlohách II.
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_01 Čas
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_66

Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA Materiál obsahuje výklad učiva o permutacích DATUM: červen 2012 AUTOR: Mgr. Lenka Krupová DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: permutace - - prezentace SPECIÁLNÍ VZDĚLÁVACÍ POTŘEBY: žádné VZDĚLÁVACÍ CÍL: logické uvažování, použití vzorců

Permuace Mgr. Lenka Krupová

Čteme: Permutace z n prvků Výpočet: P(n) = n! = n∙(n-1)∙(n-2)∙ … ∙2∙1 Definice: Permutace je uspořádaná n-tice sestavená z n prvků. Je to speciální případ variace. Značíme: P (n) Čteme: Permutace z n prvků Výpočet: P(n) = n! = n∙(n-1)∙(n-2)∙ … ∙2∙1

Příklad: Vypište všechna možná pořadí trojčlenného zástupu, který mohou utvořit Petr, Jarek a Hana.

Řešení: Na pořadí Počet lidí „Kolikatice“vybírám záleží n = 3 k = n = 3 Všechny trojice: Petr, Jarek, Hana Hana, Jarek, Petr Petr, Hana, Jarek Jarek, Petr, Hana Hana, Petr, Jarek Jarek, Hana, Petr

PŘÍKLAD: Na poradě má vystoupit pět řečníků A, B, C, D, E PŘÍKLAD: Na poradě má vystoupit pět řečníků A, B, C, D, E. Určete, kolik je možností pro pořadí jejich proslovů.

ŘEŠENÍ: na pořadí záleží n = 5 Odpověď: Pro pořadí proslovů je 120 možností.

Zdroje: HUDCOVÁ, Milada; KUBIČÍKOVÁ, Libuše. Sbírka úloh z matematiky pro SOŠ a SOU a nástavbové studium. Praha: Prometheus, 2004, ISBN 80 – 7196 – 165 – 5. MIKULČÁK,Jiří a kol. Matematické,fyzikální a chemické tabulky pro SŠ. Praha: Prometheus, 1988, ISBN 80 – 85849 – 84 – 4.