Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov Autor: Ing. Miluše Uhlířová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_426_Minulý čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Advertisements

Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Minulý čas průběhový (kladné a záporné věty)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_45.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Minulý pr ů b ě hový č as PAST CONTINUOUS. JAK SE TVOŘÍ? + sloveso to be v minulém č ase p ř ítomné p ř í č estí daného slovesa I was You were She,he,it.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple – to be (negative) Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková Datum: VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_22 Téma: vedlejší věty.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple, Past continuous Název sady: Project 3 Číslo.
 Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_ Past continuous Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Anglický slovosled v oznamovací větě CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_3209_AJ6 ©Dagmar Markova,2012 Masarykova základní škola Zásada, okres Jablonec.
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Past continuous tense.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
Past simple and past continuous. Pokud hovoříme o situaci v minulém čase v určité době, používáme minulý čas Pokud hovoříme o situaci v minulém čase v.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): červen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Present.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Sloveso být – minulý čas
Sloveso být – přítomný čas
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_01_Aj7_73
Slovesa Bc. K. Matějková.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
Přítomný čas průběhový
ANGLICKÝ JAZYK – 7. ROČNÍK
Jak je to s časy v angličtině...
Present Simple Přítomný čas prostý. Present Simple Přítomný čas prostý.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Past simple and past continuous
Autor: Michaela Vráblíková Název : VY_32_INOVACE_41AJ_4tr_SLOVICKA14.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Havránková Číslo
PAST SIMPLE (MINULÝ ČAS PROSTÝ)
Budoucí čas WILL Future tense Zpracovala: Ing. Alice Javoříková
Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past continuous - negative Project 3
Past continuous Minulý čas průběhový.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_02_SLOVESNE_CASY Název materiálu:
(Minulý čas průběhový)
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organ.
VY_22_INOVACE_AJ
SLOVESA číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Minulý čas prostý pravidelných sloves
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
; Datum: Projekt: Kvalitní výuka
PAST CONTINUOUS MINULÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ
VY_32_INOVACE_Sei_III_10 Past continuous
Muset v angličtině Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Šimon Daníček. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum:
PRESENT PERFECT TENSE Předpřítomný čas
Výukový materiál pro 3. ročník
VY_32_INOVACE_Spo_I_15 Past continuous
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ (Present continuous)
VY_32_INOVACE_Spo_I_17 Past continuous - questions
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov Autor: Ing. Miluše Uhlířová Název: VY_22_INOVACE_ANGLICKÝ JAZYK1_21. PAST CONTINUOUS I Téma: Past continuous I Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2349 Anotace: Tento učební materiál slouží k seznámení s minulým časem průběhovým – kladných a záporných vět.

Minulý čas průběhový (kladné a záporné věty) Past continuous I Minulý čas průběhový (kladné a záporné věty)

Použití děj probíhal v určitý okamžik v minulosti (je zde konkrétní časové určení) mluvíme o dvou (či více) činnostech, které v daný okamžik probíhaly současně používá se např. s: at 7 o‘clock (I was in the middle of doing something) all morning (celé ráno) from 7 to 8 (od sedmi do osmi)

Tvoření kladné věty pomocí slovesa to be v minulém čase + příčestí přítomné (=význ. sloveso + ing) podmět + was/were + …… ing I was playing tennis yesterday at 7 o‘clock. (Včera v sedm jsem hrál tenis.) They were watching TV all afternoon. (Celé odpoledne sledovali televizi.) While I was learning English, my sister was reading. (Zatímco jsem se učil angličtinu, moje sestra si četla.)

Tvoření záporné věty podmět + was/were not + …….ing k pomocnému slovese to be v minulém čase se přidá záporka not podmět + was/were not + …….ing I was not (wasn‘t) watching TV at 7 o‘clock. (V sedm jsem se nedíval na televizi.) They were not (weren‘t) playing tennis all afternoon. (Oni nehráli celé odpoledne tenis.)

Přeložte: Celé ráno jsme hráli golf. Jan se v devět hodin díval na televizi. Od osmi do desíti sledovali jejich hru. Ona v tu dobu nepsala úkol. Já jsem si četla a sestra se učila. V sedm právě večeřeli. Já jsem nespala celé odpoledne. Celý večer jsem vařil večeři.