ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ Druhy živností Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5. CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Zbožíznalství, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ Obchodní společnosti Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5. CZ.1.07/1.5.00/
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.15 Ročník2. ročník.
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
Práce, výroba ZÁKLADY EKONOMIKY. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Finanční stránka podniku. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_17-19 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Podniková ekonomika Ing. et Bc. Sylva Talpová KPH ESF MU Brno
Název školy: Základní škola Mnichovo Hradiště Autor DUM: Mgr. Veronika Sluková Název: VY_32_INOVACE_55_Spotřební průmysl_Sluková Téma: Spotřební průmysl.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
SVĚTOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ. Dělíme na: Primární sektor (těžba nerostných surovin, zemědělství, lesní a vodní hospodářství, rybolov) Sekundární sektor (průmysl,
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ Občanský zákoník – fyzické osoby Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám -
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_03.
Vzdělávací materiál: Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních.
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ
Netradiční zdroje elektrické energie
Autor: Ing. Sikorová Renata
Služby I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Koordinace rodinných dávek, pohřebné
Obchod a význam obchodu
Elektrické měřící přístroje
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
POŽIVATINY ŽIVOČIŠNÉHO PŮVODU
Regulátory v automatizaci
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
VY_32_INOVACE_Salamonova_ Cukrové Polevy
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
SLUŽBY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Titul. Jméno Příjmení. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_Salamonova_ Polevy - význam
Elektronické součástky a obvody
POŽIVATINY ŽIVOČIŠNÉHO PŮVODU
Ekonomika– národní hospodářství
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
SVĚTOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ.
Název školy: Základní škola T. G
Regulátory v automatizaci
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
POŽIVATINY ŽIVOČIŠNÉHO PŮVODU
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_ Regulace
Fázorové diagramy v obvodech střídavého proudu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Obecná ekonomie STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Elektrické měřící přístroje
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Obecná ekonomie 2 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Ing. Veronika Dostálková MBA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV: Světové hospodářství TÉMATICKÝ CELEK:
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Elektronické součástky a obvody
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Suroviny pro cukráře I. ročník VY_32_INOVACE_
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Organizace práce na prodejně
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Digitální učební materiál
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Transkript prezentace:

ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE 11-3-03 Sektory národního hospodářství Autor: Ing. Bc. Ludmila Badurová Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5. CZ.1.07/1.5.00/34.0195 – Individualizace a inovace výuky

Anotace Prezentace podporuje výuku ekonomického středoškolského vzdělávání. Toto oblast je zaměřena na sektory národního hospodářství. Jednotlivé sektory ukazují podstatu a příklady odvětví národního hospodářství.

Sektory národního hospodářství Seskupením hospodářských odvětví vznikají HOSPODÁŘSKÉ SEKTORY ZPRACOVATELSKÝ PRŮMYSL v sekundárním sektoru zahrnuje: Výrobu potravin a nápojů Oděvní průmysl Textilní průmysl

PRIMÁRNÍ SEKTOR sektor zahrnuje všechna odvětví lidské činnosti, která přeměňují přírodní zdroje na produkty sektor představuje prvovýrobu zemědělství myslivost rybolov těžební průmysl

SEKUNDÁRNÍ SEKTOR sektor zahrnuje všechna odvětví lidské činnosti, ve kterém se přeměňují suroviny na výroky nebo zboží sektor výroby a průmyslu zpracovatelský průmysl výroba a rozvod elektřiny stavebnictví zásobování vodou

zdravotní a sociální péče TERCIÁLNÍ SEKTOR podstatou sektoru je poskytování služeb sektor služeb doprava peněžní služby vzdělávání zdravotní a sociální péče

KVARTÉRNÍ SEKTOR sektor zahrnuje všechna odvětví lidské činnosti, jejichž podstatou je vývoj, věda a výzkum kvartérní sektor ekonomiky (někdy též kvarternární sektor ekonomiky) je založený na znalostech a zahrnuje zejména vědu a výzkum. znalosti inovace kvalifikace informace

POUŽITÁ LITERATURA ČISTÁ, Lydia. Ekonomika pro střední odborná učiliště a veřejnost 1. Praha: FORTUNA, 2005, 82-83. ISBN 80-7168-922-X