Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_20_Péče a ochrana ŽP Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 20 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
Advertisements

Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_46_Člověk a společnost.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
VYPRACOVALA: Mgr. Ivana Tesařová, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Jitka Charvátová Třída/ročník:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_26_ČJ4 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Vzory podstatných jmen 6 NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_30_Z POHÁDKY DO POHÁDKY ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu:VY_32_Inovace _31 _Abeceda 1.část Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
HMYZ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
ŽIVÁ PŘÍRODA - opakování
Základní škola a mateřská škola Bukovec
ČISTOTA ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_74_PRV1
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_58
Název projektu: Moderní škola
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_19_AJ4
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 8_18
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Volně žijící zvířata – rybník, potok
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_44_F6
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_88
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_71
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_sada 2_94
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_13
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Základní škola a mateřská škola Bukovec
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_20_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_22_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Monika Hanzelková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_02
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 6_13
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_77_PRV1
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Brána fantazii otevřená aneb o vnímání literatury
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_149_M1
Chráníme přírodu Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_19_CHRÁNÍME PŘÍRODU_HULEJOVÁ Člověk a jeho.
Digitální gramotnost Informatické myšlení
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_32_ČJ4
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Základní druhy zeleniny VY_52_INOVACE_34
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_35
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_11
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_16_20 Savany
Vztah k životnímu prostředí
ANOTACE NÁZEV: Druhy map AUTOR: Mgr. Marie Matoušová STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): Práce s textem VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL.
ZEMĚ I. PLANETA ZEMĚ – MATEMATIKA - 6. r
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09 Nauka o přírodě Savci Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09

NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: SAVCI AUTOR: Mgr. Hanzlíková Jana STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): 20. 6. 2011. Žáci se seznamují se skupinou savců. Pomocí přesmyček jednotlivé savce objeví a další vyhledají na obrázku. VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN): Přírodověda, přírodopis KLÍČOVÉ KOMPETENCE: Kompetence k řešení úkolů - získávat informace při řešení přírodovědných problémů, porovnávat a zobecňovat nové poznatky s vlastní zkušeností, hledat odpovědi na otázky o způsobu a příčinách přírodních procesů Kompetence komunikativní - rozumět obsahu sdělení a přiměřeně na něj reagovat, rozumět užívaným textům, formulovat a vyjadřovat své myšlenky a názory v logickém sledu, vyjadřovat se výstižně Kompetence sociální a personální - podílet se svým chováním na ochraně životního prostředí, porozumět vztahům souvislostem mezi činnostmi lidí, přírodním a životním prostředím Kompetence občanské - chápat základní ekologické souvislosti a environmentální problémy MEZIPŘEDMĚTOVÉ VZTAHY: Český jazyk, výtvarná výchova OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Biologie živočichů – osvojit si znalosti o významu živočichů v přírodě, rozlišit skupinu savců, uplatňovat zásady bezpečného chování ve styku se živočichy. TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA: Praktická škola 5. a 6. ročník

Savci Vylušti tajenku a zjistíš, jak se nazývají ti, kteří sají mateřské mléko. Vyber obrázky savců a zakroužkuj je.

Odkazy a citace Microsoft Office